Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Skuldre og rygg

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002

Skuldre og rygg

Skal trene skuldre og rygg sammen på tirsdager, da bør jeg vel helst begynne med skuldre, fordi å trene ben krever mye mer energi enn å trene skuldre?

Medlem
    Ble medlem
    12-2002
    hmm.. du sier du skal begynne å trene skuldre og rygg sammen, så spør du om d lønner seg å trene skuldre før ben?

tror du bør lese igjennom hva du skriver før du poster.
    If you fall, stand tall, and come back for more.

Increase the Peace

Boyz N The Hood - 1991

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    25
    Dersom du mener rygg, og ikke ben... så ville jeg heller si at du bør begynne med rygg, nettopp fordi det krever mer energi å trene ryggen, og at det er den største muskelgruppen i den aktuelle økta...
    Mens sana in corpore sano
    Juvenalis

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg kan på det varmeste annbefale å flette øvelsene om hverandre. Det for å variere litt på bruk av hjelpe muskler og for å gjevne ut energien til de forskjellige musklene, slik at dem får like mye.

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003

Re: Skuldre og rygg

Sitat Opprinnelig skrevet av Diezel
    Skal trene skuldre og rygg sammen på tirsdager, da bør jeg vel helst begynne med skuldre, fordi å trene ben krever mye mer energi enn å trene skuldre?
    Jeg liker å gjøre det slik du sier - altså trene den minste muskelgruppen først. For jeg syns det er vanskelig å trene noe som helst etter å ha brukt alle krefter på store muskelgrupper som rygg og bein. Men noen ganger er man nødt, som f.eks om man skal trene rygg og biceps en dag. Da kan man ikke starte med biceps. Men i ditt tilfelle så syns jeg det høres ut som en god idè å trene skuldre først. Med mindre du trenger å prioritere rygg, da bør du trene den først mens du er uthvilt.

-Gunnar
    http://www.kalibergym.no

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Huzky
    hmm.. du sier du skal begynne å trene skuldre og rygg sammen, så spør du om d lønner seg å trene skuldre før ben?

tror du bør lese igjennom hva du skriver før du poster.
    Jeg skal trene skuldre og ben på tirsdager, hva er så "rart" med det? Jeg vil nå helst ikke trene knebøy og militærpress samtidig, så da bør jeg jo helst begynne med en muskelgruppe for så å trene den andre når jeg er ferdig med den første

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.