Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Skuldre som "faller sammen"

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006

Skuldre som "faller sammen"

Skuldrene mine har en tendens til å peke forover og "falle sammen", øvre del av ryggen buler litt ut og jeg orker bare ikke holde alt oppe.
    Min mor har ekstremt "bulerygg" og søsteren min som er utrolig veltrent sliter faktisk med det samme- og hun har nok av muskler i både rygg og skuldre til at det skal kunne holde seg oppe. Jeg er vel den av oss som er minst utsatt for dette, noen som har noe råd, trenings tips eller noe?- det hadde vært supert!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Fremoverroterte skuldre er mer og mer normalt disse dager. De som gjør dette er som regel kort brystmuskelatur og lang rygg muskelatur. Så det kan være lurt å trene øvelser som flyes når du trener bryst, i tillegg forbedre bevegeligheten i brystet ved å drive bevegelighets trening på den. På ryggen så er det lurt å kjøre øvelser hvor du trekker samme skulderbladene. Roing f.eks, og omvendt flyes. IKKE kjør noe bevegelighetstrening der, da vi vil at musklene skal bli litt kortere.

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Fremoverroterte skuldre er mer og mer normalt disse dager. De som gjør dette er som regel kort brystmuskelatur og lang rygg muskelatur. Så det kan være lurt å trene øvelser som flyes når du trener bryst, i tillegg forbedre bevegeligheten i brystet ved å drive bevegelighets trening på den. På ryggen så er det lurt å kjøre øvelser hvor du trekker samme skulderbladene. Roing f.eks, og omvendt flyes. IKKE kjør noe bevegelighetstrening der, da vi vil at musklene skal bli litt kortere.
    Ok, gjør mye av dette fra før -det har hjulpet! Takk for råd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.