-
Medlem
slækk på trening...
har byttet program fra det gamle mitt som lyder: mandag:bryst/biceps, tirsdag: ben, torsdag:rygg/triceps og fredag: skuldre. Har byttet om på biceps og triceps.
På grunn av dette, har jeg fått dårligere pump, slækkere på trening og klarer ikke fullt så tunge vekter lenger
skal jeg da gå over til det gamle, følte meg egentlig mer vel med det..
-
Nei, grunnen til at du ikke klarer like mye på biceps/triceps er fordi de er blitt brukt på de større musklene før. det er bra. Grunnen til at du ikke klarer å få "pump" er fordi at musklene er trøtte, du bruker for tunge vekter, og innvolverer andre muskelgrupper. Gå gjerne ned på belastningen og kjør striktere.
-
Medlem
har blitt skikkelig frustrert på treninga, vil ikke ned i vektene liksom. men skjønner nå. fikk faktisk bedre pump idag. men det er rart å, synker ikke litt men MYE i vektene..hehe.. bygger meg vel oppover etterhvert..
-
Medlem
Vet du hva at du skal hive vektene! vis du vill bygge muskler har dem ikke noe å si bare du får best kontakt med muskelen! var på seminar med Thommas Stellander og han sa: Kunsten er og stimulere muskelvekst, med minst mulig vekt! Bare glem hvor mye du løfter! (vis du ikke skal bli styrkeløfter!)
-
Medlem
nei, vil bygge kropp. det er så dumt å se folk på treninga på min alder som laster på vekter og trener helt feil, så ser de på meg som er større og gjør på en måte narr av meg siden jeg trener med lettere vekter. men jeg driter i det. det er ikke meg de ødelegger for, men dem selv.
men kunne godt tenkt meg mer styrke i benk enn masse, men selvfølgelig litt masse også... har kommet meg den siste tiden, med strikt kosthold og flittig bruk av kosttilskudd
-
Medlem
glemte å legge til at man får på en måte litt bedre motivasjon dersom man løfter tungre vekter og klarer å få kontakt med musklene.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.