Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: "slanke" seg med ryp.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2004

"slanke" seg med ryp.

Heisann... Dama mi driver og slanker seg... Så da prøver jeg og få hun med på å trene... Hun har aldri trent tidligere, så jeg lurer på hva slags program hun burde kjøre... Har lest litt om ryp og maks forbrenning... Hovedmålet hennes er jo og gå ned noen kilo, men om hun beholder musklene også så er jo det fint hehe...

Men kan jeg med god samvittighet sette opp et ryp prog for henne, og si at hun kommer til og gå bra ned i vekt?
    Og er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal gå frem for at hun skal syntes at det er morsomt og trene, og ik gå fort lei?
    Sist endret av Exolic; 16-08-04 kl 20:25

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe. Leser du noe som er i regí av athletic-city er det vanskelig å unngå å lese fraser som "maks forbrenning" osv. Latterlig.
    Spesielt det nye 13 uker greiene. Huff. Men husk, for å få maks forbrenning må du bruke ca alle produktene de har for å få maks forbrenning
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2004
    Hei.

Kanskje hun egentlig ikke vil trene styrke? Hva med aerobic eller lignende? Det er ofte mer givende for jenter. Det viktigste er jo at hun gjør noe gøy og samtidig kanskje går ned i vekt?

Body Pump for eks?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2004
    Hun hadde lyst til å prøve med litt styrke...
    Men coleman: mener du at det greiene til tech ik er noe å satse på eller?

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Coleman: Har du lest noe annet enn overskriftene?

Line: Body pump er ikke dumt. En eller annen form for styrketrening bør hun ha, for å øke farten på forbrenningen og samtidig beholde mest mulig muskelmasse. På den måten vil hun mye fortere bli stram!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ja. Jeg har lest det som er. Leser alle de ac-news avisene, pluss det rYp heftet. Har lest hele driten. Men jeg synes hele greia nesten handler KUN om å selge kosttilskudd. Greit nok at det er dét dem driver med, men det må jo finnes en mellomting. De skriver det samme hele tiden, hvor mange ganger det står mealtech i en artikkel hadde vært morsomt å tellt.
    Jeg er heller ikke så stor fan av markedsførings-triksene de har. Leste faktisk nå i sta, de skrev noe om at så mange produsenter skrev at deres produkter var så mye bedre enn konkurentene sine.. hjelpemeg. I samme artikkel flama de multipower.. :flame:
    .......................................R.I.P..........................................

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Selvsagt vil de selge kosttilskuddene sine. Genial måte å markedsføre de på forresten.

Allikevel er selve treningsprogrammet meget effektivt, og bør ikke havne i skyggen for all kosttilskudd-reklamen.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2004
    Body pump? hva går egentlig det ut på? Noen som kan forklare det litt? eller er det noen steder det står litt om det?

Men hvis hun bestemmer seg for å trene styrke, er da ryp noe å satse på? eller?

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Ja ryp er absolutt noe å satse på. Treningsprogrammet er glimrende. Hvis hun velger å følge kostholdsoppsettet dems så er det enkelt og greit og følge. Kosttilskuddene blir selvsagt frivillig å bruke!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stripie
    Kosttilskuddene blir selvsagt frivillig å bruke!
    Men, ønsker du maksimal fremgang i treningen din, og optimal fettforbrenning og muskelvekst anbefaler vi at du bruker kosttilskudd. Dette behøver selvfølgelig ikke å være i vårt sortiment. Men hvis du ønsker det optimale anbefaler vi mealtech som mellom-måltid for å få et vel balansert kosthold med alle de nødvendige næringsstoffene. Du bør også legge inn pyruburn i kostholdet ditt. Du vil da være sikker på å ha maksimal forbrenning i perioden, og du vil merke resultater!
    Lykke til med treningen og rYp opplegget! "mvh bf"

høhø.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2004
    oki coleman, skjønner at du ikke liker ryp... hehe.. Men hva er begrunnelsen din til det?

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Lurer på hvem som står fram som en idiot her coleman....

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Men, ønsker du maksimal fremgang i treningen din, og optimal fettforbrenning og muskelvekst anbefaler vi at du bruker kosttilskudd. Dette behøver selvfølgelig ikke å være i vårt sortiment. Men hvis du ønsker det optimale anbefaler vi mealtech som mellom-måltid for å få et vel balansert kosthold med alle de nødvendige næringsstoffene. Du bør også legge inn pyruburn i kostholdet ditt. Du vil da være sikker på å ha maksimal forbrenning i perioden, og du vil merke resultater!
    Lykke til med treningen og rYp opplegget! "mvh bf"

høhø.
    De markedsfører produktene sine, hva så?

Hva har du imot treningsprogrammet til ryp?

Shakespeare
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg satt verdensrekord for meg selv i vekt i vinter. Trente vekter og spiste alt jeg orket og gikk opp til 91 kg. Var da også ganske mye fett på kroppen. Passet kosthold og trente RYP og gikk ned totalt 13 kg fra mars til juli. Jeg synes jeg svettet mer på trening ved å trene hele kroppen, og likte RYP bra. Fint med baseøvelser, kanskje særlig for en jente. Jeg tror RYP er perfekt for jenter som vil trene litt vekter.

Erik

aro
    aro er ikke aktiv
    Superior newbie aro sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    RYP er også etter min mening et utmerket valg, om hun vil bruke tilskudd fra Tech-Nutrition eller ikke er jo frivillig. Programmet funker uansett.

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Har selv hatt god fremgang med ryp trening.
    Se bare bort fra markedsføringen de driver med. De vil selvfølgelig selge produktene sine de som andre kosttilskuddprodusenter.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Og forresten.. Mealtechen er dødsgod!hehe

Lignende tråder

1. eksplosivitetstrening
    By boXer in forum Hall of Fame
    Svar: 49
    Nyeste innlegg: 05-02-12, 16:58
  2. Ørsting på vei...