Hei!
Jeg har vært for lite iniativrik med tanke på å holde kroppen min i form i mange år, og latt meg sjøl vokse overvektig og fått dårlig kondisjon.Dette skal jeg nå gjøre noe med. Men det er noe jeg lurer på med dette. Ei gang i blant ser jeg folk på TV som har overflødig hud etter de har tatt av seg. Er dette fordi de har kjørt på noe grassat slik at ikke huden har klart å følge med i slanke/treningsprosessen?
Jeg ser for meg at det er forskjell fra kropp til kropp, men om jeg ønsker å ta av meg en del på kort tid, har dere noen tips til hvordan jeg kan unngå å få overflødig hud? Vitaminer? Treningsmetoder? Hva er det jeg må tenke på? Jeg har ikke peiling.
Jeg vil primært gå ned i vekt og få generelt bedre helse, kondisjon og styrke, og finere kropp kommer jo med på kjøpet. Jeg veier en plass rundt ca 118kg nå, og kunne tenkt meg ned til 90-tallet. Det er ikke vekta mi i seg sjøl som bekymrer meg, men hva som gjør at jeg veier så mye. Og det er jo overflødig fett, ikke ekstra muskler. Uff.
På forhånd takk for svar![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Dette skal jeg nå gjøre noe med. Men det er noe jeg lurer på med dette. Ei gang i blant ser jeg folk på TV som har overflødig hud etter de har tatt av seg. Er dette fordi de har kjørt på noe grassat slik at ikke huden har klart å følge med i slanke/treningsprosessen?
Svar med sitat
Sorry. Men hva du bør starte med er å sette deg et mål. Et mål du selv, ikke tror, men VET at du er i stand til å oppnå.