til big boy,
Du har lang erfaring med DC, har du kjørt med mark og bøy i treninger på rad, og ikke merket noe negativt til det?
Har gjordt det på 4 dagers split, og forsåvidt hatt markløft og knebøy hver uke, men ble liksom ikke på samme rull over og dø etter widowmakers da.. trente ikke med logg , og presset meg ikke så hardt heller...
Jeg har/og kjører det nå - men ikke hele mark før bøy - er nok bare halve - men jeg ser ikke probleme med å ha 3markløft og 2bøy (inkl hacksquat der) med i et DC program - gjør en det riktig med kost og teknikk vil det ikke bli noe problem
ps.. det var vel ikke tilfeldigivs ditt program han hadde kopiert da vel hehe...
HELL NO! Jeg hadde ikke satt mitt opp sånn
- selv om det ligner litt på sånn jeg setter opp
... vært en del tråder på det intensemuscle.com, hvor jeg fikk inntrykk av at det lønner seg å fordele dem litt, og merket selv at det påvirket formen på min knebøy hvis jeg tok markløft to dager før... jeg tar veldig dype knebøy, den type du sjelden ser folk ta på gymmet, under parallel... så en litt sliten korsrygg påvirker meg veldig.
Mja, jeg har snakket med en del der som er enig med meg - inkl DC er vel mer eller mindre på samme syn som meg... Jeg tar bøy helt ned selv og har ingen problem
- dog jeg har tatt bredden på føttene nærmere i det siste med tanke på knærene og dermed kommer jeg ikke like dypt som før, men det er ennå ass to grass