Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Sliter med Brystpartiet/Magen

Registered User Lee Priest sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

Sliter med Brystpartiet/Magen

Heisan! en stund siden jeg sist var her nå, grunnen er at jeg er veldig opptatt med studere mattematikk denne sommeren, men uansett nok om det, jeg har støtt på et problem, jeg har kjørt RYP 1gang nå,skal til og begynde på 2ryp oppsettet grunnet er at jeg er veldig fornøgd med resultat, spesielt bein/armer/nakke/ delvis rygg.. men jeg synst ikke at brystpartiet/magerutene mine har fått noe særlig utvikling, greit nok at jeg har lagt på meg en del, men skjønner ikke helt hvorfor alle andre kroppsdeler har vokst enormt, faste fine muskler, menst brysta mine henger verre en bestemors pupper, jeg er ikke feit, utifra logikk så skulle brysta mine hvertfall begynt og ta form som skikkelige mannebiffer, men neeeida det henger har ikke noe fasong i det hele tatt. :S her skal dere se nye og gammle programmet mitt,

Gammle programmet
    Knebøy
    Markløftm /strake ben
    Skråbenk m/liten skrå
    Nedtrekk smalt grep
    Roing bredt grep
    Arnoldpress
    Bicepscurl i skråbenk
    Frankspress i skåbenk

Dette har jeg fått veldig bra utvikling, jeg kjører nesten samme program denne gangen, men har bytta ut 2øvelser

Nye programmet
    Knebøy
    Benkpress
    Markløft m/strake bein
    Nedtrekk smalt grep
    Roing bredt grep
    Arnoldpress
    Bicepscurl med stang
    Franskpress i skråbenk

har tatt på benkpress som bryst denne gangen, siden jeg tror det vil bygge mer.

her er Kosthold, jeg er 1.70, veier 60kg
    Frokost:
    1 brødskive (ca 30g) m/lettost eller mager skinke
    1 måleskje protein i 1dl skummet melk
    1 ss (10ml) EFAomega
    (15:15:10)g - 210kcal

Lunsj:
    100g grønnsaker
    1 kyllingfilét eller 150g magert kjøtt eller fisk
    20g nøtter (liten håndfull)
    (5:35:10)g - 250kcal

Før trening:
    1 måleskje protein i 1dl skummet melk+vann til riktig konsistens
    (5:15:0)g - 80kcal

Etter trening:
    1 banan
    (30:15:0)g - 180kcal

Middag:
    50g ris eller pasta (veies ukokt), eller 200g potet
    Grønnsaker
    1 kyllingfilet, eller 150g annet kjøtt
    1 ss (10ml) olivenolje
    (40:35:10)g - 390kcal

Kvelds:
    1 kyllingfilet eller 150g annet kjøtt
    1 ss (10ml) EFAomega
    20g (liten håndfull) nøtter
    (0:35:20)g - 320kcal

Jeg vil gjerne ha kommentarer og synspunkt på øvelsene jeg bytta ut, kosthold, og tar gjerne imot deres synspunkt på ting. Takk

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Hva er dette for noe tull da?

Du b&#248;r ihvertfall begynne med st&#248;rst m&#229;ltid om morgenen
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Gold Member aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Syns du spiser alt for lite, spiser ikke så lite på deff engang :X Mer mat mer framgang

Hvis du sliter med brystet kan det være lurt å tilføre flere øvelser. Benkpress er en veldig bra øvelse for brystet, men du får ikke kontakt over hele brystet med bare en øvelse. Ville da heller funnet tre øvelser, én for øvre, midt og nedre del av bryst som du rullerer på, ved hver brystøkt.

Nå skal ikke jeg push'e mine teorier fra mitt DC-infiserte hode på deg, men vurder dette viss du sliter med brystet. Sleit sjøl veldig med biceps, lurt å variere, bredt/smalt grep alt etter hvordan man holder har mye og si hvor man treffer på muskelen.

Trøtt som faen her, du får bare lese mellom linjene viss dette skulle være uforståelig. Dagens morgenbabbel coffee coffee
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av aion
    Syns du spiser alt for lite, spiser ikke så lite på deff engang :X Mer mat mer framgang

Hvis du sliter med brystet kan det være lurt å tilføre flere øvelser. Benkpress er en veldig bra øvelse for brystet, men du får ikke kontakt over hele brystet med bare en øvelse. Ville da heller funnet tre øvelser, én for øvre, midt og nedre del av bryst som du rullerer på, ved hver brystøkt.

Nå skal ikke jeg push'e mine teorier fra mitt DC-infiserte hode på deg, men vurder dette viss du sliter med brystet. Sleit sjøl veldig med biceps, lurt å variere, bredt/smalt grep alt etter hvordan man holder har mye og si hvor man treffer på muskelen.

Trøtt som faen her, du får bare lese mellom linjene viss dette skulle være uforståelig. Dagens morgenbabbel coffee coffee
    Hehe, er det bare meg eller har ikke du lest alt jeg har skrevet? jeg kjører RYP, jeg har allerede bytta ut brystpress m hantler til fordel for benkpress, samme med franskpress m hantler til fordel med stang, men hvordan skal jeg klare legge til 3brystøvelser på et ryp program? burde jeg prøve noe nytt? siden jeg allerede har prøvd RYP?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hvis du har kj&#248;rt ryp og klager over brystet, burde du kanskje pr&#248;vd no annet?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper
    Hvis du har kj&#248;rt ryp og klager over brystet, burde du kanskje pr&#248;vd no annet?
    Vell, igrunnen ja, men jeg synst alle kroppsdeler har vokst helt utrolig bra p&#229; RYP, untatt brystpartiet, derfor har jeg lyst og kj&#248;re RYP enna engang, men som sagt bytte ut &#248;velser, legge in Benkpress og slikt, siden jeg tror det vil bygge mer. Ville bare ha deres synspunkt, og tanker rundt dette. Takk

Gold Member aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lee Priest
    Vell, igrunnen ja, men jeg synst alle kroppsdeler har vokst helt utrolig bra på RYP, untatt brystpartiet, derfor har jeg lyst og kjøre RYP enna engang, men som sagt bytte ut øvelser, legge in Benkpress og slikt, siden jeg tror det vil bygge mer. Ville bare ha deres synspunkt, og tanker rundt dette. Takk
    Joda, fikk med deg at du kjørte RYP. Mulig det vil lønne seg å bytte program, men hvis dette fungerer for deg så for all del fortsett. Men som sagt er brystet delt opp, og én enkelt øvelse vil neppe dekke hele brystet.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av aion
    Joda, fikk med deg at du kj&#248;rte RYP. Mulig det vil l&#248;nne seg &#229; bytte program, men hvis dette fungerer for deg s&#229; for all del fortsett. Men som sagt er brystet delt opp, og &#233;n enkelt &#248;velse vil neppe dekke hele brystet.
    Ja jeg vet at brystet er delt opp, men vil det l&#248;nna seg og lage et annet program, bare at jeg kj&#248;rer RYP prinsippet tror du?
    da kommer jeg til og legge til forskjellige bryst&#248;velser hver trening, siden det blir litt mye og kj&#248;re 3bryst &#248;velser p&#229; ei &#248;ks, hva synst du om det?
    da hadde det blitt noe slik

Dag1
    Kneb&#248;y
    Markl&#248;ftm /strake ben
    (Skr&#229;benk m/liten skr&#229
    Nedtrekk smalt grep
    Roing bredt grep
    Arnoldpress
    Bicepscurl i skr&#229;benk
    Frankspress i sk&#229;benk

Dag2
    Kneb&#248;y
    (Benkpress)
    Roing bredt grep
    Arnoldpress

Dag3
    Kneb&#248;y
    (Incline Benkpress)
    Nedtrekk smalt grep
    Roing bredt grep
    Arnoldpress

Synst du det ser greit ut?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    vil si at du må fukusere mer på maten din jeg..
    veit riktignok ingenting om vekt/høyde, men synes du spiser ALTFOR lite karbohydrater..

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Kostholdet mitt ser greit ut, utifra at jeg er 1.70høy og 60kilo, vil ikke legge på meg, men vil heller ikke slanke meg, vil bare bygge litt bedre bryst/ magemuskler

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Heisan! en stund siden jeg sist var her nå, grunnen er at jeg er veldig opptatt med studere mattematikk denne sommeren, men uansett nok om det, jeg har støtt på et problem, jeg har kjørt RYP 1gang nå,skal til og begynde på 2ryp oppsettet grunnet er at jeg er veldig fornøgd med resultat, spesielt bein/armer/nakke/ delvis rygg.. men jeg synst ikke at brystpartiet/magerutene mine har fått noe særlig utvikling, greit nok at jeg har lagt på meg en del, men skjønner ikke helt hvorfor alle andre kroppsdeler har vokst enormt, faste fine muskler, menst brysta mine henger verre en bestemors pupper, jeg er ikke feit, utifra logikk så skulle brysta mine hvertfall begynt og ta form som skikkelige mannebiffer, men neeeida det henger har ikke noe fasong i det hele tatt. :S her skal dere se nye og gammle programmet mitt,

Gammle programmet
    Knebøy
    Markløftm /strake ben
    Skråbenk m/liten skrå
    Nedtrekk smalt grep
    Roing bredt grep
    Arnoldpress
    Bicepscurl i skråbenk
    Frankspress i skåbenk

Dette har jeg fått veldig bra utvikling, jeg kjører nesten samme program denne gangen, men har bytta ut 2øvelser

Nye programmet
    Knebøy
    Benkpress
    Markløft m/strake bein
    Nedtrekk smalt grep
    Roing bredt grep
    Arnoldpress
    Bicepscurl med stang
    Franskpress i skråbenk

har tatt på benkpress som bryst denne gangen, siden jeg tror det vil bygge mer.

her er Kosthold, jeg er 1.70, veier 60kg
    Frokost:
    1 brødskive (ca 30g) m/lettost eller mager skinke
    1 måleskje protein i 1dl skummet melk
    1 ss (10ml) EFAomega
    (15:15:10)g - 210kcal

Lunsj:
    100g grønnsaker
    1 kyllingfilét eller 150g magert kjøtt eller fisk
    20g nøtter (liten håndfull)
    (5:35:10)g - 250kcal

Før trening:
    (5:15:0)g - 80kcal

Etter trening:
    1 banan
    (30:15:0)g - 180kcal

Middag:
    50g ris eller pasta (veies ukokt), eller 200g potet
    Grønnsaker
    1 kyllingfilet, eller 150g annet kjøtt
    1 ss (10ml) olivenolje
    (40:35:10)g - 390kcal

Kvelds:
    1 kyllingfilet eller 150g annet kjøtt
    1 ss (10ml) EFAomega
    20g (liten håndfull) nøtter
    (0:35:20)g - 320kcal

Jeg vil gjerne ha kommentarer og synspunkt på øvelsene jeg bytta ut, kosthold, og tar gjerne imot deres synspunkt på ting. Takk
    Alle har problemområder der fettet sitter bedre enn andre steder... Som de andre sier her må du nok gjøre ett og annet med kosten din... Skal du ha bort henge brystene og underhudsfettet på magen din MÅ du "slanke" deg.

Du kan trene så mye bryst og mage at krampa tar deg og musklene dine vil seff stramme seg og bli større under fettet ditt, men skal du ha de fram må du spise riktig!!!

Det som er positvit med underhudfett/fett er at man som regel bygger lettere om man har dette. tynne folk sliter mer med å bli "store"
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    Alle har problemområder der fettet sitter bedre enn andre steder... Som de andre sier her må du nok gjøre ett og annet med kosten din... Skal du ha bort henge brystene og underhudsfettet på magen din MÅ du "slanke" deg.

Du kan trene så mye bryst og mage at krampa tar deg og musklene dine vil seff stramme seg og bli større under fettet ditt, men skal du ha de fram må du spise riktig!!!

Det som er positvit med underhudfett/fett er at man som regel bygger lettere om man har dette. tynne folk sliter mer med å bli "store"
    Problemet er at jeg er tynn som ei reke, men etter jeg begynte og bulke har alt lagt seg på magen omtrent.. ikke en dritt som legger seg på ben/armer, bare på magen og bryst

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Problemet er at jeg er tynn som ei reke, men etter jeg begynte og bulke har alt lagt seg på magen omtrent.. ikke en dritt som legger seg på ben/armer, bare på magen og bryst
    Løfter enten for lavt totalvolum, for langt i fra muskulær failure/melkesyre, eller for lav vekt. Eller alle sammen.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    L&#248;fter enten for lavt totalvolum, for langt i fra muskul&#230;r failure/melkesyre, eller for lav vekt. Eller alle sammen.
    Hehe, jeg l&#248;fter s&#229; tungt,kontrolert,og s&#229; lenge jeg klarer, men av og til hender det jeg ikke klarer og presse meg max, greit nok overdreiv kanskje litt med at alt la seg p&#229; magen, har vell f&#229;tt litt vekt p&#229; bein/armer, men veldig mye av det jeg spiser legger seg p&#229; magen, men vi f&#229;r se hvor se hvor bra resultatet blir til slutt, s&#229; kan det hende jeg legger ut bilder ettervert ogs&#229; for og f&#229; deres synspunkt.

Ble medlem
    07-2005
    følger du dietten da??

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Hvis ingen har nevnt det før så kan du sette inn Flyes etter skråbenken.
    Jeg kjører Benkpress, Skråbenk og så Flyes. Da utvikler jeg ikke bare store brystmuskler men utvikler muskulaturen rundt brystene så det ikke ser ut som du har runde bryst

Her er Flyes hvis du ikke vet:

Prøv å vri manualene maksimalt innover når manualene møter.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    følger du dietten da??
    Igrunn ikke, jeg spiser alt jeg kommer over

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Avean
    Hvis ingen har nevnt det før så kan du sette inn Flyes etter skråbenken.
    Jeg kjører Benkpress, Skråbenk og så Flyes. Da utvikler jeg ikke bare store brystmuskler men utvikler muskulaturen rundt brystene så det ikke ser ut som du har runde bryst

Her er Flyes hvis du ikke vet:

Prøv å vri manualene maksimalt innover når manualene møter.
    Da trur jeg kanskje at det blir lurt og legge til flyes, tusen takk for hjelpen

Ble medlem
    07-2005
    Igrunn ikke, jeg spiser alt jeg kommer over
    Da er det ikke spesielt rart at du har mye fett! Fett legger seg på forskjellige steder hos alle mennesker. Hos meg er "problem området" rumpe/lår, venninen min sliter med mage/armer...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.