Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: sløvt..

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005

sløvt..

sommeren har satt meg helt ut av system. Har ikke trent på ca3 uker.. sliter med dårlig samvittighet, og føler meg som en melsekk. kommer ikke helt i gang på en måte... flere som har det slik?? bestemte meg for å sykle til jobb, men da trynte jeg og smakte på asfalten...den var ikke god.klarer ikke å komme helt i gang igjen...noen som kan bekrefte at jeg ikke er den eneste som sliter her?....

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Du er den eneste som sliter her! hehe :P

De fleste tar det vel roligt i ferien, det er varmt og man har fri til å ta ferie og andre ting!

Hørte at du ramlet på sykkelen ja, hørtes ikke godt ut :\
    Etter ferien er du tilbake med ny motivasjon i det minste! lykke til marie
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    hehe takk Det trengs....etter ferien begynner jeg på nytt! nytt gym og ny motivasjon! *gleder seg*

Bronse Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Hehe....du er ikke den eneste nei! Etter sommeren begynte har jeg gitt totalt faen i både kost og trening. Men jeg kjenner nå at motivasjon til å spise ordentlig og trene bra begynner å komme. Så om 3 uker da jeg kommer hjem fra syden, blir det trening og bra kosthold for alle penga

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ikke jeg ikke jeg!!
    Det er SÅ deilig å bare kunne trene, spise og slappe av. uten å stresse med noe annet!!

Btw ferien min begynte I DAG!!

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Ikke jeg ikke jeg!!
    Det er SÅ deilig å bare kunne trene, spise og slappe av. uten å stresse med noe annet!!

Btw ferien min begynte I DAG!!
    Skal du noe sted?
    http://www.dingsekongen.no

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kanskje en tur på butikken.
    Trenger du noe?

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    hehe.. bra det ikke er bare meg.. ! Det hjelper litt på samvittighetener litt redd for at jeg har detti helt ut , og aldri kommer helt tilbake igjen...!

Superior newbie Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Åå jeg syns det er skikkelig deilig og dra med noen venner og trene hardt, slappe av snakke og ha det gøy.. Spise er ikke så vansklig heller, liker og trene om sommeren jeg
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    jeg også..hvis jeg bare kommer så langt..men jeg har vært syk, og jobber masse.. har ikke overskudd..tror jeg, men vet at jeg egentlig har.!! kommer meg bare ikke på trening....

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av maiie
    hehe takk Det trengs....etter ferien begynner jeg på nytt! nytt gym og ny motivasjon! *gleder seg*
    Nytt gym? skal både du å gremlings skifte gym da?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    tror gremlings skal fortsette på lifestyle...han har jo noen mndr igjen der enda.. men han skal inn på city han også..slik at han har muligheten til å trene hos meg også uten å kjøre så langt hver gang..city er jo mye nærmere meg, så det blir en fordel for meg å bytte gym.. så jeg er nok ferdig på lifestyle....

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    tror gremlings skal fortsette på lifestyle...han har jo noen mndr igjen der enda.. men han skal inn på city han også..slik at han har muligheten til å trene hos meg også uten å kjøre så langt hver gang..city er jo mye nærmere meg, så det blir en fordel for meg å bytte gym.. så jeg er nok ferdig på lifestyle....
    Ikke dumt det

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    jeg også..hvis jeg bare kommer så langt..men jeg har vært syk, og jobber masse.. har ikke overskudd..tror jeg, men vet at jeg egentlig har.!! kommer meg bare ikke på trening....

Du er nok ikke den eneste nei... men sommeren er til for å nytes, er jo et heeelt år til neste sommer ta den lille pausen med god samvittighet, og tenk at om litt så er du i fullt kjør igjen, på vei mot en ny og bedre sommerform
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    hehe..du har jo pause selv du det er godt å vitehar du ordna med proteinene?

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Enig med Mr.Muscle. Er så fint å bare kunne fokusere på treninga nå som man har ferie

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    jobber hele tiden..har kun fri på søndager, og da sover jeg...

Superior newbie Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    Nå har jeg ferie. Den begynte knallhardt med en 3 dagers på fylla og masse junk. Potler meg ned i dojoen når jeg føler for det og tar meg ei økt. På onsdag begynner gladmat festivalen, da skal jeg være fast inventar og spise meg feit på masse god mat og masse øl. Har jeg dårlig samvittighet? Nope, det er godt å skjemme seg bort av og til.

Det kommer en tid etter ferien hvor jobb og rutiner kommer på plass igjen. Nyt sommeren
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    gla mat festivalen ja! skulle gjerne tatt meg en tur der kanskje etter jobb

Superior newbie Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    gla mat festivalen ja! skulle gjerne tatt meg en tur der kanskje etter jobb
    Det må du gjøre, kroppen har nok bare godt av det
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Ikke jeg ikke jeg!!
    enig med den.. i tillegg etter en uke i syden med alt for mye mat og drikke er det ekstra motivernede å trene.. i dag var jeg faktisk helt alene på sats hele økten, ser ut som resten av sandnes har tatt fri fra trening.. Deilig med ett stort tomt treningslokale helt for en selv..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.