Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Smal midje???

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2006
    Alder
    26

Smal midje???

Noen som har noen gode råd som kan hjelpe meg å få smalere midje???Føler selv at kostholdet mitt er "riktig"!rutene på magens øvre del er ikke så markerte som jeg har som mål,og jeg er ikke fornøyd med "håntakene" på siden, og deler av korsryggen!

noen som har noen forslag på øvelser, ant,sett/reps?

please?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ingen øvelser, ingen antall sett vil forbrenne vekk fett på siden av magen.

Men derimot et kaloriunderskudd i form av å spiser mindre en du forbrenner vil få vekk dette fettet. Prøv å begyn med å legge til 30 minutter kondisjonstrening daglig. Og visst resultatene ikke kommer, se på kostholdet ditt og prøv å reduser litt på inntaket.

Silver Member Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Erik_Holter Vis post
    Noen som har noen gode råd som kan hjelpe meg å få smalere midje???Føler selv at kostholdet mitt er "riktig"!rutene på magens øvre del er ikke så markerte som jeg har som mål,og jeg er ikke fornøyd med "håntakene" på siden, og deler av korsryggen!

noen som har noen forslag på øvelser, ant,sett/reps?

please?

Dette er jo noe for oss jenter da
    Kjør øvelser som går på de indre magemusklene.. coremusklaturen..Her kan man lære mye av for eksempel pilates.. Mageøvelser med vekter gir deg de "høye" magemusklene..
    Håndtakene på siden forsvinner med fettet.. men du kan hjelpe på med å kjøre sidehev og rygghev.. Så mange reps du greier.. Fettforbrennende og oppstrammende..
    Håper dette hjelper deg litt
    PS.. De på siden er vanskelig å jobbe med!! Det vet jeg alt om
    Og selvsagt som det blir sagt over her.. Kcal underskudd.. Men da kan du ikke regne med å øke noe særlig i styrke heller

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Dette er jo noe for oss jenter da
    Kjør øvelser som går på de indre magemusklene.. coremusklaturen..Her kan man lære mye av for eksempel pilates.. Mageøvelser med vekter gir deg de "høye" magemusklene..
    Håndtakene på siden forsvinner med fettet.. men du kan hjelpe på med å kjøre sidehev og rygghev.. Så mange reps du greier.. Fettforbrennende og oppstrammende..
    Håper dette hjelper deg litt
    PS.. De på siden er vanskelig å jobbe med!! Det vet jeg alt om
    Og selvsagt som det blir sagt over her.. Kcal underskudd.. Men da kan du ikke regne med å øke noe særlig i styrke heller
    Drev lenge å prøvde å ha spesielle øvelser for å få bort håndtaka, men har ikke noe med øvelser å gjøre, det går bare på trening som alle sier her..

Men går ut i fra at du mener skrå rygghev, og ikke sidehev, for sidehev er en skulderøvelse...

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi Vis post
    Drev lenge å prøvde å ha spesielle øvelser for å få bort håndtaka, men har ikke noe med øvelser å gjøre, det går bare på trening som alle sier her..

Men går ut i fra at du mener skrå rygghev, og ikke sidehev, for sidehev er en skulderøvelse...
    Hehehe.. bra observert Pippi!! du har helt rett.. mener skrå rygghev.. Tjohoo
    Ps.. Jeg har bra erfaring med disse øvelsene som jeg nevner.. Det er sikkert individuelt.. som mye annet

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Hehehe.. bra observert Pippi!! du har helt rett.. mener skrå rygghev.. Tjohoo
    Ps.. Jeg har bra erfaring med disse øvelsene som jeg nevner.. Det er sikkert individuelt.. som mye annet
    Tøft.. jeg sluttet å ta skrå rygghev av en grunn jeg, ikke helt sikker på hvorfor, men nå har de ikke sånn rygghev ting så jeg kan ta de i uansett, hehe

kult at det fungerer på deg da, det er jo stilig

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi Vis post
    Tøft.. jeg sluttet å ta skrå rygghev av en grunn jeg, ikke helt sikker på hvorfor, men nå har de ikke sånn rygghev ting så jeg kan ta de i uansett, hehe

kult at det fungerer på deg da, det er jo stilig
    Njaa,, det er jo mulig det er litt phsykisk da.. Men jeg syns personlig at det har en oppstrammende effekt.. Men det jo klart!! Spiser du som en gris så hjelper det ikke med pilates.. eller sidehev.. kremt.. jeg mente skrå rygghev

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Njaa,, det er jo mulig det er litt phsykisk da.. Men jeg syns personlig at det har en oppstrammende effekt.. Men det jo klart!! Spiser du som en gris så hjelper det ikke med pilates.. eller sidehev.. kremt.. jeg mente skrå rygghev
    Hehe ingenting hjelper dersom du spiser som en hest, eller som en gris hvertfall ikke om du vil stramme opp og gå ned i fett% så vi er jo ganske enige da
    rygghev, skrå rygghev(tror vi har funnet på det navnet men.. hehe), og veldig bra kost hjelper på midje og lovehandles

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Nå vil i utgangpunktet øvelser som Yvonne her beskriver styrke området, men man vil ikke få en mindre midje av det. tvertimot så vil midjen øke!! Ja den vil kunen bli strammere, men når en trener muklaturen vil den vokse og ergo blir midjen større..

En fin øvelse for å få mindre midje er hutig gange..

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Nå vil i utgangpunktet øvelser som Yvonne her beskriver styrke området, men man vil ikke få en mindre midje av det. tvertimot så vil midjen øke!! Ja den vil kunen bli strammere, men når en trener muklaturen vil den vokse og ergo blir midjen større..

indeed
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg trener aldri de skrå/side musklene. Tar bare fronten oppe og nede
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Blås ut all luft du har for så og trekke inn magen og hold så lenge du klarer.. gjør det trenger..
    gjenta et par ganger i uken..
    det er fint lite behagelig men det vil trekke sammen m.transversus abdominis om jeg ikke tar feil. Også trene "planken" kan hjelpe på med dette.
    Men som resten sier, jo større muskler jo større volum naturlig nok. Men de indre musklene som er rundt organene som ikke er så lette å rtene kan strammes opp og derfor skape smalere midje
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2006
    Alder
    26
    Tusen takk

Det var til stor hjelp.....

Medlem
    Ble medlem
    09-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post

Pricis!
    Många som gör fel där och tror det hjälper för att få smalare midja. Samma exempel är damerna som sitter och sliter på "ja/nej maskinerna" för att få mindre insida/utsida lår. Funking not!
    All form för kondis träning fungerar fint.

Registered User
    Ble medlem
    07-2006
    Hvorfor ikke bare bygge skuldrerbredde- Med brede skuldre ser midja relativt smalere ut.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Leste i Reps at man skulle holde et brett tak i en slik chins stang og løfte beina med bøy. Løfte mens man vrir til siden.
    var en av flere øvelser for å få bra v-shape
    Anbefaler btw det nyeste nr. masse Arnold bilder og noe stoff om han
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.