Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Smerte Toleranse???

Kliss nytt medlem crazy_teddy sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    27

Smerte Toleranse???

Jeg fikk høre av noen her i forumet + venner som jeg er med til dagleg....at vist man har stor smerte toleranse har man sjangsen til å bli nokså stor..

Har ikke alle stor smerte toleranse da? eller er det noen som har litt mindre?
    Kaveleri batalajonen WHOA!!!!!
    No Pain No Gain
    :banghead: :bangheadh
    Street Fight
    :shoot:

Banned
    Ble medlem
    03-2004
    kan jeg ikke tenke meg.

Smerter er forskjellig fra person til person!

Ei jente kan ligge å grine pga vondt i tommelen etter et lite slag med hammern , mens ei annen kan gå med brukket ben i hånda uten å syns det gjør så vondt. Når det gjelder menn så er det noen som tror de "dør" av en ørebetennelse , mens andre klarer gjennomføre et vanvittig program (eksempelvis militær øvelser o.l.) med brukken arm....

Smertegrense er individuelt, og hadde det hatt noe å si så skulle vel jeg vært enorm. og det er jeg ikke.!

Silver Member wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    kan jeg ikke tenke meg.

Ei jente kan ligge å grine pga vondt i tommelen etter et lite slag med hammern , mens ei annen kan gå med brukket ben i hånda uten å syns det gjør så vondt. Når det gjelder menn så er det noen som tror de "dør" av en ørebetennelse , mens andre klarer gjennomføre et vanvittig program (eksempelvis militær øvelser o.l.) med brukken arm....

Smertegrense er individuelt, og hadde det hatt noe å si så skulle vel jeg vært enorm. og det er jeg ikke.!
    Enig med Nann-Rosita
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    eneste er vel at man kan presse seg "lengre" enn en med lavere terskel... men har ikke SÅÅÅ mye å si tror jeg...
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Medlem Oracle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    43
    Tror at mange ikke klarer å bygge noe særlig med muskler, fordi de enten bruker for lette vekter eller gir seg for tidlig. Trenger ikke å ha noe med smertegrenser å gjøre, men rett og slett uvitenhet og/eller for dårlig stå-på vilje.

Kliss nytt medlem crazy_teddy sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nann-Rosita
    kan jeg ikke tenke meg.

Jeg selv er ganske enig med Nann-Rosita. Militærøvelse er jo det beste eksemplet! Der får du testet psyken og fysiken, Det synest jeg er utroleg vittig og viktig.

Men personer som har HØY smerte toleranse har en stor fordel i kampsport.( rekner no med att dem fleste trener på smerte toleransen????)
    SÅ har vi det berømte ordtrykket "No Pain, No Gain"
    hehe
    Kaveleri batalajonen WHOA!!!!!
    No Pain No Gain
    :banghead: :bangheadh
    Street Fight
    :shoot:

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Du kan i allefall konkludere med at smerteterskelen er individuell fra person til person.

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Evne til å presse seg, disiplin og kontiunitet er mye viktigere faktorer enn smerteterskel når det gjelder å bli stor. Man ka ha smerteterskel til 1000, men det hjelper ikke det hvis man er en lat jævel som ikke trener skikkelig eller sammenhengende.

Medlem
    Ble medlem
    11-2003

Unhappy

jeg har veldig høy smertetærskel og masse aggresivitet men jeg føler ikke det er så positivt får det ender men at jeg overtrener meg hele tiden jeg prøver og skifte treningsprog av og til men det ender opp med at jeg blir så forbanna på vektene at jeg tar tre sett til failure hele tiden og det funker ikke på meg.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    samme med meg xtest.. blir overtrent stadig vekk

Lignende tråder

1. Sting (ond stikkende smerte)
    By Gordon in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 12
    Nyeste innlegg: 23-08-03, 21:37
  2. Smerte i underarm
    By varg3n in forum Skader
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 29-05-03, 20:22
  3. Smerte - Kreatin sin skyld??
    By Skvaldre in forum Kosthold
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 29-04-03, 06:46
  4. Smerte venstre bryst, tips til trening.
    By Echo in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 07-03-03, 10:55
  5. Smerte i Albue
    By perry in forum Skader
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 17-11-02, 10:26

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine