Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: smerte ved kravbeinet

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    30

smerte ved kravbeinet

har en stikkende smerte ved kravbeinet når jeg kjører incline benk og triceps med omvendt tak i smith. fikk dette av å kjøre dips har jeg på følelsen av og blir ikke kvitt det. gjør vondt når jeg slapper av etter å ha kjørt arbeidssettet. kjenner samme smerte når jed drar albuen mot halsen. noen råd om det er noen øvelser jeg ikke burde kjøre?..

Superior newbie AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Enkelt og greit ville jeg ha kutta di øvelsene der jeg kjente smerter, vedvarer smertene så ville jeg ha oppsøkt fastlegen min..
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vegar
    har en stikkende smerte ved kravbeinet når jeg kjører incline benk og triceps med omvendt tak i smith. fikk dette av å kjøre dips har jeg på følelsen av og blir ikke kvitt det. gjør vondt når jeg slapper av etter å ha kjørt arbeidssettet. kjenner samme smerte når jed drar albuen mot halsen. noen råd om det er noen øvelser jeg ikke burde kjøre?..
    kutt benkpress og tunge dips..selv vært "ok" i skulderen ( bra nok til å kjøre benk) i et par måneder nå.. men kjørte tunge dips i går og da kom smertene i venstre skulder etter endt økt. ser ikke ut som jeg får kjørt tunge dips på en stund, og det er favoritt øvelsen min

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    30
    dips var favoritt øvelsen min også. fikk smerter da jeg begynte å henge på litt vekter. har hatt det en stund nå og begynner å bli lei det. men jeg øker i styrke alikevel. er ikke noe problem å kjøre fransk prss for eksempel. er smal tak og omvent triceps og decline benk som ikke er noe særlig.kjennes skikkelig stiv ut i skulderen.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vegar
    dips var favoritt øvelsen min også. fikk smerter da jeg begynte å henge på litt vekter. har hatt det en stund nå og begynner å bli lei det. men jeg øker i styrke alikevel. er ikke noe problem å kjøre fransk prss for eksempel. er smal tak og omvent triceps og decline benk som ikke er noe særlig.kjennes skikkelig stiv ut i skulderen.
    jeg har kun kjent det på vanlig benk, decline og inclineog smalbenk osv har jeg ikke hatt noen problemer.. Så vidt jeg vet er det et vanlig problem.. har prøvd å finne løsninger ved å søke på forumet her uten hell. eneste jeg har sett er en øvelse jeg tror var for å forbygge denne typen smerte, ungdommelig hadde et inlegg om den ifm noe annet. Mulig jeg misforsto hvordan utføre og omd et var denne typen skade/smerte en forebygget.
    Den aktuelle øvelsen var slik jeg forstod den at man skulle holde armene rett ut til siden, 90 grader i abluen slik at underamrene pekte fremover og håndfaleten pekte ned. ta en lett manual i vær hånd og løfte opp og bak slik en ender opp med armen rett ut, 90 grader i albueleddet og underamren pekende rett oppover..

en annen øvelse jeg kjører for å bli mykere i skulderene som jeg håper kan hjelpe er øvelsen med å holde et tau/belte/kosteskaft foran seg med passe bredt grep, for så å holde grepet mens man svinger begge armene bak ryggen. 50 repetisjoner og noen cm smalere grep for vær 10-15 repetisjon.. 2-3 ganger i uken..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.