Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Smerte ved trening

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    28

Smerte ved trening

Hei jeg har trent i et år nå mer eller mindre, det siste halvet året har jeg kjørt ganske hardt med økning i vekter ganske ofte.
    Den siste uken++ har jeg fått veldigt vondt i hode under og hele dagen etter trening, (Skalle bank) Smerten er så intents at jeg bare vil dø. klarer ikke jobbe eller noen ting. Jeg har fått så gode resultater med treningen og har jobber så hardt for og få det jeg har at jeg nekter og gi meg med dette.
    Har vert hos kiropraktor og han har knødd litt rundt på ryggen og har sagt at jeg er ganske stiv i musklene men jeg tviler på at det er årsaken til smertene.
    Det begynner i nakken og beveger seg opp mot hodet når jeg tar tunge øvelser.
    har også vodt i hode dagen etter trening.
    Er det noen her som vet hva problemet kan være eller har hatt noe lignende så hadde jeg satt pris på noen råd om hva det kan være og hvordan jeg kan få det vekk. Jeg kan ikke slutte og trene nå og la alt gå rett i dass

Mvh kj

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Du lar ikke alt gå i dass selv om du tar deg en uke eller to med pause. Hard trening medfører krav om pauser.
    184 cm
    91 kg
    20 år

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    ta deg en uke eller to fri ja...

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Har du trent ett år sammenhengende uten pauser? hehe, ja da er du nok overtrent, spiser du nok? drikker du nok? Tar du noen kosttilskudd?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    28
    spiser 6-7 måltid med bra mat hver dag. og 2 shackers karbs med ekstra protein tilskudd, også vitaminer og kreatin

Registered User
    Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av nooblet Vis post
    Hei jeg har trent i et år nå mer eller mindre, det siste halvet året har jeg kjørt ganske hardt med økning i vekter ganske ofte.
    Den siste uken++ har jeg fått veldigt vondt i hode under og hele dagen etter trening, (Skalle bank) Smerten er så intents at jeg bare vil dø. klarer ikke jobbe eller noen ting. Jeg har fått så gode resultater med treningen og har jobber så hardt for og få det jeg har at jeg nekter og gi meg med dette.
    Har vert hos kiropraktor og han har knødd litt rundt på ryggen og har sagt at jeg er ganske stiv i musklene men jeg tviler på at det er årsaken til smertene.
    Det begynner i nakken og beveger seg opp mot hodet når jeg tar tunge øvelser.
    har også vodt i hode dagen etter trening.
    Er det noen her som vet hva problemet kan være eller har hatt noe lignende så hadde jeg satt pris på noen råd om hva det kan være og hvordan jeg kan få det vekk. Jeg kan ikke slutte og trene nå og la alt gå rett i dass

Mvh kj
    Disse fakta la jeg merke til: Hodepinen er treningsrelatert spes ift tunge øvelser, og du har kjørt på hardt i et halvt år. Hodepinen kommer fra nakken og er svært intens. Kiropraktorbehandling av nakken har ikke hjulpet.

Dette er på langt nær nok info til å konstatere noe som helst men disse fakta taler for seg: Det er på tide med litt cruising på gymmen, kanskje også helt fri. Hva hjelper det med store muskler om du har så vondt i huet at du ikke orker å flexe de engang?

Jeg ville også fått noen til å gå gjennom teknikken din da det kan høres ut som dette er et motor kontroll problem, der avvik fra "normale/optimale" bevegelsesmønstre kan gi unødig stor belastning på nakken din. I et slikt scenario vil ikke kiropraktikk hjelpe, fordi du da etter behandling stikker rett på gymmen og feilbelaster nakken igjen.

Konkulsjon: Ta deg en velfortjent hvil. Start deretter på an igjen, da med lettere vekter og 110 % fokus på perfekt form. Gradivs opptrapping.

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Hør på de folka ovenfor her og ta dæ ei uke fri iallfall, muligens 2 uker.. du får hør på kroppen din.
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    28
    Tusen takk for hjelpen.. jeg skal ta meg et par uker fri og gå gradvis opp igjen med lettere vekter.
    skal også snakke med en trener og se om jeg kan få noe hjelp:>

MVH
    kj

Silver Member Trallala sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    28
    med fare for å drite meg litt ut: det kan ikke være at du ganske enkelt er for dehydrert? Jeg fikk en mildere versjon av de symptomene du beskriver når jeg pusha på før i tiden når jeg ikke hadde vært flink nok til å drikke tilstrekkelig med vann før og under trening.

er selfølgelig enig i Höckert og co med at litt treningsfri sannsynligvis er på sin plass...

coffee

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av nooblet Vis post
    spiser 6-7 måltid med bra mat hver dag. og 2 shackers karbs med ekstra protein tilskudd, også vitaminer og kreatin
    Har du kjørt kreatin sammenhengende uten pauser? helt siden du begynnte å trene?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.