Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Smerte venstre bryst, tips til trening.

Medlem Echo sin avatar
    Ble medlem
    07-2002

Smerte venstre bryst, tips til trening.

Hei!

Jeg har trent bryst med 2 øvelser: Sittende benkpress (maskin) og benkpress i scmit-maskin.

Jeg opplever nå smerte i venstre bryst, har hatt det i 2 uker nå. Kommer en stikkende smerte som kjennes mest rundt brystvorta. Venstre bryst er synlig større enn høyre, og jeg er venstrehendt.

Det jeg lurer på er hva smerten kan skyldes, og hvordan jeg skal trene for å hente inn symmetri igjen.

Håper noen kan hjelpe.

XxL
    XxL er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Hva smerten kan skyldes vet jeg ikke helt, men får å få symmetri kan du trene benkpress / skråbenk med hantler. Lykke til!
    A good friend will bail you out of jail
    A best friend will be sitting next to you saying "that was fuc*ing awesome!!!"

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    2 ukers smerte... g´damn...merka du det før eller etter trening? pressa du deg unormalt hardt? er dette nye øvelser for deg? dårlig oppvarming før tungt løft?

jeg tenker med en gang at du kan ha fått en strekk pga dårlige oppvarming og/eller løftet for tungt for fort, men 2 uker synes jeg var lenge, er smerten avtatt noe?

symmetri kan du oxo trene andre øvelser hvor armene jobber hver seg, slik som pecdec-apparatet og cablecross i .. ja .. kabel...

x
    :)

Medlem Echo sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    jeg har ikke varmet opp i det heletatt, og kjørt ganske tungt. Jeg har hatt biceps med curlstang og manualer før brystet.

Jeg merker smerten som "pump" i venstre bryst. Jeg husker ikke helt når det startet, men det kan være etter den første gangen jeg kjørte skikkelig dyp benkpress i scmit-maskin.

Det irriterer meg, fordi det gør det vanskelig å sove, og konsentrere seg på skole (og under trening) når det dunker.

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Echo
    jeg har ikke varmet opp i det heletatt, og kjørt ganske tungt.
    Burde vel ringe en bjelle her?!

Medlem
    Ble medlem
    03-2002

Re: Smerte venstre bryst, tips til trening.

Sitat Opprinnelig skrevet av Echo
    Jeg opplever nå smerte i venstre bryst, har hatt det i 2 uker nå. Kommer en stikkende smerte som kjennes mest rundt brystvorta.
    Stikkende smerte rundt brystvorta? Kan høres ut som begynnende gyno (bitch-tits) for meg. Slikt kommer av for høye østrogen-verdier / for lave testo-verdier i blodet. Send meg en PM.

Snakkes,
    -MANimal

Tøffing Unit sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg tror heller gutten har fått en betennelse i ene brystmuskulaturen sin..det kan forklare den hevelsen, og siden du merker det som en "pump" i muskelen..samt at det dunker i muskelen, som vel tyder på at du har en stor blodtilstrømning der for å stoppe betennelsen.

Du må gi oss mer info, hvor gammel er du, hvor lenge har du trent, har du hatt feber, følt deg generelt dårlig, andre influensa-symptomer i denne perioden?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.