har begynt å få smerter i venstre håndledd etter jeg har begynt å trene,er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette? hva det kommer av?
har begynt å få smerter i venstre håndledd etter jeg har begynt å trene,er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette? hva det kommer av?

kommer av overbelastning og lindres kun med og la det ta seg inn...
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
så jeg skal bare fortsette å trene som før? går det da over av seg selv?Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk

nei ikke med mindre du lar det heles...hva er det som ødelegger det? når oppstår smertene? hvilke øvelser?
Gå med støttebandasje og dropp treningen til det er bedre. Fins muskelgels o.l.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
når jeg trener bryst/benk,merker det i et par dager etter trening,når jeg lener meg på noe med hånden.Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
problemet er at det kommer tilbake når jeg trener igjenOpprinnelig skrevet av QuizMaster
![]()
Har litt samme problem. Jeg fant ut at det hjelper å droppe manualer og kjøre apparater i stedet, der du har en fastlåst bane og du ikke må regulere med håndleddet hele tiden.
wat

som worbid her sier...smertene kommer fra at håndleddene dine har blitt utsatt for press og mulig lite gunstige belastninger med tanke på vinkler..
så de fleste push øvelser er nok litt utsatt...du må enten finne en vei rundt eller du må enkelt og greit vente det litt ut til det gir seg og så i fremtiden være mer ops på dette.
Bruk håndleddsbeskytter når du trener. Hold deg til maskin øvelser litt fremover (slik som worbid sier) og bygg deg sakte men sikkert opp.Opprinnelig skrevet av blingbling
Nytter ikke vente til du er bra, så bare fortsette på den "gale" veien igjen, det sier seg selv.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Har faktisk samme problemet, fikk det etter treningen på mandag. Det har enda ikke gitt seg, har droppa allt av trening/belastende aktiviteter for håndledda.
Verker som et helvette i begge henda når jeg skriver på tastaturet! Skal til legen imorgen og høre hva han har å si.
takk for tilbake meldinger
skal satse på håndledd støtte noen som vet hvor jeg kan få tak i noen gode støtter??
jeg hadde akkurat no jævla til greier i håndleddene pga turning på asfalt:P
men trente lett, brukte støtter, og trente håndleddet med lette vekter.. funker fint nå..bortsett fra hvis jeg står for lenge på henda om gangen![]()
<3Fitnessfrøken<3