Den siste mnd har jeg ved treningfått smerter i kneet og ned over leggen, er ikke så vondt men det kjennes mer ut som voksesmerter egentlig og det kjennes ut som det beinet er skikkelig sliten. Det starter litt over kneet, vondest i kneet og veldig ubehagelig nedover leggen. Noen som har peiling på om dette vil gå over eller er det noe jeg må ha meg til legen med? Har denne uken hatt 4 dager pause mellom joggingen og ble noe bedre da, gikk greit å løpe i går men i dag var det værre. Jeg klarer å springe, men når jeg stopper litt opp å går er det vondt, så er det litt vondt å starte på springingen igjen men blir litt bedre etter hvert.

LinkBack URL
About LinkBacks
fått smerter i kneet og ned over leggen, er ikke så vondt men det kjennes mer ut som voksesmerter egentlig og det kjennes ut som det beinet er skikkelig sliten. Det starter litt over kneet, vondest i kneet og veldig ubehagelig nedover leggen. Noen som har peiling på om dette vil gå over eller er det noe jeg må ha meg til legen med? Har denne uken hatt 4 dager pause mellom joggingen og ble noe bedre da, gikk greit å løpe i går men i dag var det værre. Jeg klarer å springe, men når jeg stopper litt opp å går er det vondt, så er det litt vondt å starte på springingen igjen men blir litt bedre etter hvert.
Svar med sitat

får jo ikke sove, er mega redd for alt som finnes nå (tror jeg har hatt litt for mye sykdomslære på skolen)...får ringe legekontoret i morgen.