Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Søker hjelp og kunnskap

Registered User Lee Priest sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

Søker hjelp og kunnskap

Heisan alle sammen, god påske!! jeg starter med og fortelle at jeg er i en litt spesiell situasjon nå, har vert syk ganske lenge og det er ca 3uker siden jeg starta med trening for fullt igjen, men jeg føler egentlig at overkroppen min ikke passer med beina mine, er ganske stor i overkroppen(har jeg alltid vert) av en eller annen grunn bruker jeg liten tid på å bygge en bra kropp, en jeg bygger bein selv om jeg trener bein like mye. Lurer på om jeg burde starte på et beinprogram og kjøre det frem til sommeren om ikke ut hele sommeren, før jeg starter på overkropp igjen, hva tror dere?

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Vil ikke hjelpe, gj&#248;r ett lite s&#248;k, har blitt diskutert tidl.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Vil ikke hjelpe, gjør ett lite søk, har blitt diskutert tidl.
    har brukt søkefunksjonen, men finner ikke noe konkret, bare mye spekulasjoner.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Mener jeg var med p&#229; den runden, men ok.

N&#229;r du slutter &#229; trene overkropp over lengre tid, vil du miste b&#229;de styrke og masse, om dette er "&#248;nskelig" for deg mtp. at du er s&#229; sykt stor fra f&#248;r s&#229; be my guest.

Jeg fastholder p&#229; at du prioriterer bein ja, men IKKE ved &#229; IKKE trene annet enn bein. Bein kan du uansett max. ikke trene mer enn 2 ganger i uken uansett, s&#229; hva vil du gj&#248;r da?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Mener jeg var med på den runden, men ok.

Når du slutter å trene overkropp over lengre tid, vil du miste både styrke og masse, om dette er "ønskelig" for deg mtp. at du er så sykt stor fra før så be my guest.

Jeg fastholder på at du prioriterer bein ja, men IKKE ved å IKKE trene annet enn bein. Bein kan du uansett max. ikke trene mer enn 2 ganger i uken uansett, så hva vil du gjør da?
    Hva mener du at jeg ikke kan trene bein mer en 2ganger i uka? trodde bein var den muskelgruppen som tålte mest juling

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Du kan trene den 14x per uke for min del.

Bein er ogs&#229; den muskelgruppen du bruker mest, n&#229;r f&#229;r den hvile? Jo, n&#229;r du sitter i ro/sover/hviler.

Sjakk matt.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Medlem mr.x sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    tren overkroppen og, du bena kan du trene en eller to ganger i uka. en hvis du trener begge sider, to hvis du trener en side per dag. men tren overkroppen og.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Tren beina dine hardere, fokuser p&#229; progresjon p&#229; hver eneste trening, pr&#248;v &#229; sl&#229; dine egne rekorder hver uke uten &#229; ofre teknikk. Det er tungt &#229; trene bein slik du skal gj&#248;re for &#229; f&#229; de til &#229; vokse optimalt, men s&#229;nn er det bare. L&#230;r deg til &#229; like smerten du blir p&#229;f&#248;rt under beintrening, mann deg opp.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.