er solarium negativt for kroppen?
Vet det kan være skadelig med for store mengder, men hørt at litt en gang i blant kan være bra..du får jo d-vit...
er solarium negativt for kroppen?
Vet det kan være skadelig med for store mengder, men hørt at litt en gang i blant kan være bra..du får jo d-vit...
"With time and patience, the mulbarry leaf becomes silk"
sprett inn i homogrillen, og bli braun ^^
litt kan da vel ikke skade![]()
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Sol er vell da den mest behagelige form for selvskading, jeg liker det hvertfall![]()
Dag Viljen Poleszynski anbefaler 15 min i uka, pga tilførselen av d-vitaminer (Mat & Helse august eller september 07). Når det er sagt kan du dekke dette behovet gjennom matvarer, TineMelk Ekstra Lett har jo bl.a tilsatt d-vitamin. Utover den klare kreftfaren ved overdreven bruk er det ingen farer med solarium. Men hvor grensa går til hva som er overdreven bruk kan jeg nok ikke svare på..
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
Hadde kunn tenkt et par ganger i måneden..ik noe mer for å si det sånn
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Jeg tar 15 min per uke. Det er perfekt for å bevare. Har jeg lyst å bli brunere tar jeg 2x15 min i uka.
15 min. i uka er ganske mye da..
Så du mener det ikke gir så mye effekt 2ganger i mnd..men har ik gjort det før, så blir sikkert litt mer tæna..
15min uka er veldig minimum, har somregel 3x 15-17 min i uka, da holder jeg meg brun og fin![]()
kødder dere eller? 15min i uka for å bli brunere?
jeg må ha 25min hver gang for å se noe forskjell... har den siste uka tatt annen hver dag, men det er vel litt i meste laget![]()
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
Ja det er vell forskjellig fra person til person, annenhver dag x 15-17 min holder som sagt fint for meg, mens en kamerat kan ta sol typ. 2 gang alà 20min i uka og holder seg smellbrun i flere uker![]()
Med andre ord 10.min x 2-3 ganger i måneden viser ik forskjell?
Kanskje det gjør på deg, men på mange hadde ikke det gjort susen![]()
Samma som meg. Jævlig fornøyd med det. Bra farge og avslappende til tider.
Vil anbefale og ta ca 1-2 ganger i uken ,i starten. Men når fargen skal opprettholdes
Trengs det ikke så mye.
Når det kommer til antall min. Ville starta med 15-20 og legge på 2,5 for hver gang til du når 30.
Men er variabelt dette her, fra person til person.
Solarium er ikke noe problem i fornuftige mengder. Problemet er når man legger seg på ambisjonsnivået "sydenbrun året rundt". Da kommer rynker og pigmentflekker fort. Og husk for all del skikkelige briller.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!