Husker at det ble avholdt en "deffe-konkurranse" ifjor. Skal FP avholde noe lignende i år også - en uoffisiell "sommer-deff 2007" konkurranse?? En konkurranse for "oss" som ikke skal stille?
Hva syntes dere?
Jeg trenger et spark i rævva,.. stiller!!
Da konkuransen her inne er såpass dårlig, så gadd jeg ikke dra igang noe selv i år. Men andre må jo bare dra igang. Er ikke så mye som skal til for å organisere det, men litt må til. Som å skaffe dommer(e) osv..
Syns vi skal ha en sommer bulk 2007 istedet![]()
Var den live eller på nettet?
nice du vant pg
var ganske fraværende fra fp i sommer månedene šså fikk aldri med meg at det var noen konkurranse.
Hadde jo vært morro med en konkurranse til. Men syns eg ser meg selv om jeg går ned 10kg...ikke mann igjen da...
aldri deffet før... men hadde vært motiverende me en konkuranse..... går ut i fra at d e bra me linker rundt deff har på stedet i`m inn![]()
![]()

Eg vet hvorfor PG ikke vil arrangere fp deff konk
Han vet eg knuser hancoffee
driver og spiser meg opp, faktisk gått opp rundt 2kg den uka herjumping Så noen deff blir det neppe på meg:P deffa nok fra för.. Forelöbig.
<3Fitnessfrøken<3
Bare en mnd til jeg skal deffe uansett så en konkurranse her inne hadde jo vært morrolitt ekstra motivasjon.
Hvem kan vi bruke som dommere her inne ?
Det spørs hvordan reglene det. Hvis konkuransen blir som i fjor så har du ikke noe å stille opp med, i og med du er tynj tynj fra før.. Konkuransen i fjor handlet mye om forbedring, altså før-etter resultat.. Og der hadde jeg knust deg i år, i og med før resultatet er et fettberg og etter blir smoooth![]()
deff blir det uansett jaffal
![]()