Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Sommerdeff

Banned
    Ble medlem
    10-2006

Sommerdeff

Ja ,da er jeg keen på å få ned fettprosenten til det ytterste nå mot sommeren.
    Jeg har planlagt å kjøre mye mer kardio nå fremover men det er ikke dermed sakt at jeg kutter noe særlig ned på styrke.

Men jeg har egentlig ikke så mye annen kunnskap om slikt som dette enn at jeg skal kjøre mye kardio.

Skal jeg prøve meg på noen av disse fancy tilskuddene?

Spise like mye sund mat med: protein,karbohydrat,fett(nøtte,fiske) og like mye fruktsukker? eller kutte ned på det :O ?

Jeg trenger veiledning er helt hjelpløs her tror jeg..

Og skal jeg trene styrke med genser på,eller bare trene i de vanlige treningsklærne?

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Og skal jeg trene styrke med genser på,eller bare trene i de vanlige treningsklærne?
    Helst naken ..
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Helst naken ..
    Fint at du har humor,men dette er seriøse spørsmål..

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Anders, først og fremst ville jeg satt meg ned å bestemt meg for hvilke ambisjoner du har for treningen din. Synes du vingler litt voldsomt når det gjelder dette. Ene øyeblikket skal du bli diger, det neste skal du bli god i kick-boxing og det neste skal du deffe deg ned til sommeren. Tror ikke kroppen din har så godt av en deff. Du er i voksealderen, du trener både styrke og kampsport, så å begynne på en diett tviler jeg på er så smart. Da bør du kutte ut minst en av delene. Du kommer til å møte veggen en dag om du skal fortsette det tempoet du kjører nå.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Et seriøst råd fra meg. Om du tar deg til deg eller ikke er det samme for meg men here it goes.
    Drit i å begynn å tenk på deff nå. Du er 15 år og ikke særlig stor. Jentene vil nok like deg mer enn godt nok med den kroppen du har nå. Du vil tjene mye mer på å fortsette å trene hardt og spise mye bra mat. Ta heller å les litt om emnet slik at du er kunnskapsmessig forberedt den gangen en deff blir aktuelt for deg på ordentlig. Det sier seg selv at kunnskapen din er litt vag når du spekulerer i om du skal kutte ned på fruktsukkeret i tillegg til karbo.

Noen av disse fancy tilskuddene vil du heller ikke dra noen effekt av med mindre du kjører en strikt diett, noe som jeg fraråder deg å begynne med. Jeg har selv trent siden jeg var 16 og aldri deffet. Første gangen blir _kanskje_ i år og da er det snakk om en særdeles hobbydeff.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Tviler på at det er noe lurt å ete etter et skjema i en alder av 15 år. Bare fortsett som du gjør du.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Som de andre sier, fortsett slik du gjør nå. Drit i å deffe. Spis heller mye clean og sunn mat og tren som før.

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg følger deres råd og dropper ideen min,men føler magen har ørlite for mye spekk nå for sommeren,for vel ta litt joggeturer fremover mot strandsesongen.

Styrken gikk flott idag

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Det fettet du har på magen er kvalpefett. No offence, du har for all del en imponerende styrke for en gutt på din alder, men du kan ikke sammenligne din kropp med en som er 20+. Du er på grensen mellom gutt og mann, de tingene som skjer i kroppen din nå bør du ikke herje med en tåpelig diett. Slikt burde du vel lært i naturfag?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Det fettet du har på magen er kvalpefett. No offence, du har for all del en imponerende styrke for en gutt på din alder, men du kan ikke sammenligne din kropp med en som er 20+. Du er på grensen mellom gutt og mann, de tingene som skjer i kroppen din nå bør du ikke herje med en tåpelig diett. Slikt burde du vel lært i naturfag?
    Neida forstår

Naturfag kødder du med meg! de lærer meg å ikke spise protein der jo!!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.