Er det verre/bedre å sove 6 timer om natten og så noen timer om dagen etter middag enn det er å sove for eksempel 8 timer i strekk om natten?
Våkner tidlig om morgenen og får ikke sove igjen, men er ganske trøtt utover dagen.
Er det verre/bedre å sove 6 timer om natten og så noen timer om dagen etter middag enn det er å sove for eksempel 8 timer i strekk om natten?
Våkner tidlig om morgenen og får ikke sove igjen, men er ganske trøtt utover dagen.
Gjør det samme selv i blandt. Mest i perioder med trening som er så hard at CNS (sentralnervesystemet) blir slitent, og da blir jeg gjerne trøtt og sover en time eller to.
Er vel bedre med uavbrutt søvn på åtte timer enn 6+2 men har ikke belegg for å kunne si det.
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
PrumpOpprinnelig skrevet av Meatlump
Blir helt zombie og rar i kroppen om jeg sover midt på dagen.
Da sover du for lenge. Vil jeg tro.Opprinnelig skrevet av Avean
Ellers så liker jeg å sove midt på dagen, da kjennes det ut som jeg får 2 dager for prisen av 1! hehe
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Er godt å sove en time midt på dagener godt for kroppen
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
jeg er enig i det reaper sier. spesielt for hjernen. har noen prøvd å sovnr med en metall-ting i hånden og et jernfat under, så når du mister det du har i hånden våkner du?
var en filosof (arkimedes?) som gjorde det, og når han våkna hadde han vilt ut. tviler sterkt på at dette funker, men hadde vært morro om noen ville prøve og sende en melding om resultatet.
fly like a butterfly, sting like a bee
tidligere ninjamastar.
" is he live or is he dead, has he thoughts within his head"
De to tidene på døgnet man sover dypest er mellom 22:45-02:15 og 16:15-19:15 eller noe sånt. Så hvis man passer på å få med seg en av disse periodene med søvn så skal ting bli bedre![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

-
Jeg sover til 7.30 ca også sover jeg som regel en time eller to mellom 13 og 17.30 ett sted. Jeg er veldig ofte trøtt utover dagen.
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
bedre det enn at mobilen blir ødelagt. skal prøve med jernfat selv, men som oftest sover jeg så lenge at jeg ikke trenger å sove om dagen.Opprinnelig skrevet av snupp
tidligere ninjamastar.
Pleier sovne på sofaen fremfor tven etter jobb avogtil, da med fjernkontrollen i hånda, bare at i det eg sovne så miste eg fjernkontrollen på gulvet og våkne. Litt lide tid å ble utkvilt på kansjeOpprinnelig skrevet av Iron man
![]()
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
kommer jo ann på hånden som holder. en body builder mister den vel ikke like fort som megOpprinnelig skrevet av darp
det var ikke stygt ment om deg darp
tidligere ninjamastar.
Hmmm...Opprinnelig skrevet av Iron man
![]()
Du tenker det samme som meg nå ja?Opprinnelig skrevet av Arralou
![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
hei pervoer.![]()
tidligere ninjamastar.
litt søvn på dagen er for meg veldig viktig:P perioden jeg jobba nå, så sov jeg alltid ca. 20min etter middag, for å føle meg skikkelig uthvilt til trening..
<3Fitnessfrøken<3
Pleier som regel ikke å sove på dagen og heller legge meg i rimelig tid.
Men det hender jo at når jeg legger meg på soafen å slapper av å ser på tv lr en serie fra xbox'n at jeg dubber av og da blir jeg som regel vekke 2 timer
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
jeg lar være å bruke hjernen mer enn i skoletida, så da er jeg ikke utslitt og slepper å bruke fritida mi til å sove. får jeg for lite søvn så sover jeg heller litt extra på morran.
tidligere ninjamastar.
Det første utsagnet ditt er sant så santOpprinnelig skrevet av Cotton Kid
![]()
![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Jeg må si du virkelig har satt deg flid i å terpe på skrivefeilene til Cotton Kid.
Merkelig nok så snubler jeg over de. Er mest fordi jeg ikke har slått av epost varslinga på de trådene jeg hadde innlegg i for en stund siden:P
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
ja. men han har ihvertfall ikke lyst til å rette på sine egeneOpprinnelig skrevet av Kim Falch
tidligere ninjamastar.
Nydelig utsagn!Opprinnelig skrevet av Cotton Kid
![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

-
Dette er jo en høydare jeg aldri kommer til å glemme:Opprinnelig skrevet av snupp
Opprinnelig skrevet av Freshh
Vedlagte bilder:
1: Dassen til fresh
2: Nærbutikken til fresh
3: Headset til fresh (bak frem)
4: Samtale på badet til fresh
![]()

-
fresh har vell bare veldig høy forbrenning:P har en kompis med lignende egenskaper og han kan fint styrte en flaske 60 uten problemer:P
"styrte en flaske 60 uten problemer".
Tror alle 16åringer har en kompis som kan det.
Opprinnelig skrevet av Twinflower
øøøøh twin? hvorfor har du så stor samling med bilder av toalettpapir?
dårlig erfaring med hotlinking av bilder.
de som har de i utgangspunktet har en lei tendens til å slette de slik at posten blir meningsløs siden bildet er borte.
derfor lagret jeg de her istedenfor.
Var ikke ditt valg av tekniske løsninger jeg lurte på, det var din personlige samling av slike bilder jeg stusset litt overOpprinnelig skrevet av Twinflower
![]()
det jeg prøvde å mate å si, var at bildene selvsagt ikke stammer fra noen personlig samling, men er et resultat av et kjapt google bildesøk på toilet paper, hvor jeg i stedenfor å bruke img-tagen for å hotlinke, istedenfor valgte å laste de opp.Opprinnelig skrevet av Meatlump