Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Sovepiller som setter ned metaolismen

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

Sovepiller som setter ned metaolismen

har fått noen anti psykotiske som setter ned metaolismen. Dette fører i positiv grad til økt appetit men lurer da på hva som er akdelene ved dette. Seff over flødig fett men det vil jeg ha er spinkel og trenger masse
    På 65kg på vei oppover sakte men sikkert mot topp form. Dyrk kroppen og gress

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Inzaghi Vis post
    har fått noen anti psykotiske som setter ned metaolismen. Dette fører i positiv grad til økt appetit men lurer da på hva som er akdelene ved dette. Seff over flødig fett men det vil jeg ha er spinkel og trenger masse
    Er det zyprexa du har fått?

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Anti psykotiske sovepiller? Aldri hørt om . Kan du ikke forklare litt mer.

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    ja det er zyprexa jeg har fått. tror kanskje grunnen til at jeg har økt er at jeg nå fr sove det er eroligende anti psykotiske derfor også sove piller. Finns anti psykotiske som er stimulerende dermed ikke sove piller tilake til hoved spm hva er negativt med en litt lavere metaolisme uten om at jeg kan lettere legge på meg noe jeg syns er knall.

Ble medlem
    03-2002
    ja det er zyprexa jeg har fått. tror kanskje grunnen til at jeg har økt er at jeg nå fr sove det er eroligende anti psykotiske derfor også sove piller. Finns anti psykotiske som er stimulerende dermed ikke sove piller tilake til hoved spm hva er negativt med en litt lavere metaolisme uten om at jeg kan lettere legge på meg noe jeg syns er knall.
    Mange som øker i vekt på Zyprexa, ofte pga økt appetitt. Er vel ikke noe verre enn at du følger litt med på hakkene i beltet ditt og hva speilet sier.

Vet om en kar som trener der jeg trener som ble ultradeffa selv om han brukte Zyprexa. Grunnen til at jeg vet dette er fordi han spurte om han kunne bruke kreatin sammen med Zyprexa!

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    kan man ruke kreatin sammen med zuprea

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    kan man ruke kreatin sammen med zuprea
    Du ru(n)ker det akkurat som vanlig ja.

Ble medlem
    03-2002