har fått noen anti psykotiske som setter ned metaolismen. Dette fører i positiv grad til økt appetit men lurer da på hva som er akdelene ved dette. Seff over flødig fett men det vil jeg ha er spinkel og trenger masse![]()
har fått noen anti psykotiske som setter ned metaolismen. Dette fører i positiv grad til økt appetit men lurer da på hva som er akdelene ved dette. Seff over flødig fett men det vil jeg ha er spinkel og trenger masse![]()
På 65kg på vei oppover sakte men sikkert mot topp form. Dyrk kroppen og gress
Anti psykotiske sovepiller? Aldri hørt om . Kan du ikke forklare litt mer.![]()
ja det er zyprexa jeg har fått. tror kanskje grunnen til at jeg har økt er at jeg nå fr sovedet er eroligende anti psykotiske derfor også sove piller. Finns anti psykotiske som er stimulerende dermed ikke sove piller
tilake til hoved spm hva er negativt med en litt lavere metaolisme uten om at jeg kan lettere legge på meg noe jeg syns er knall.
Mange som øker i vekt på Zyprexa, ofte pga økt appetitt. Er vel ikke noe verre enn at du følger litt med på hakkene i beltet ditt og hva speilet sier.
Vet om en kar som trener der jeg trener som ble ultradeffa selv om han brukte Zyprexa. Grunnen til at jeg vet dette er fordi han spurte om han kunne bruke kreatin sammen med Zyprexa!
kan man ruke kreatin sammen med zuprea