Heisann, jeg lurer rett og slett på hvor mye søvn dere får i snitt?
Selv ligger jeg på 6- 6,5 timer man- til fredag, og kanskje en time eller to mer i helgene. Skulle gjerne ligget på 7- 7,5 hver dag men tiden går for fort for meg.
Heisann, jeg lurer rett og slett på hvor mye søvn dere får i snitt?
Selv ligger jeg på 6- 6,5 timer man- til fredag, og kanskje en time eller to mer i helgene. Skulle gjerne ligget på 7- 7,5 hver dag men tiden går for fort for meg.
Nå er det vel 2 dager siden jeg har sovet, har søvnvansker som går i bølgedaler. Men på gode dager ligger jeg på kanskje 6 timer
Jeg sover for lite. mellom 5 og 6 timer natta. Sover derimot lenge i helgene![]()
Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha
sover kanskje for lenge, 7-10timer
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
5-6 timer når jeg jobber + en time etter middag. Fridager kan bli alt fra 8 til 12 timer.
Sist endret av Eirik; 13-07-06 kl 07:52
Pleier å bli 8 timer+, i natt ble det 14![]()
Er ikke ei natt det der - det nærmer seg 2/3 døgnOpprinnelig skrevet av PG*
Selv får jeg i snitt 6,5 på ukedager og kanskje en time eller to mer i helgene![]()
NORKOST - yammi!!!!
jeg får vel ca 7-8 timer i ukedager og så blir det vel 10-12 i helgene
8-10 timer. Når det kommer til soving så er jeg en konge.
Jeg trenger rundt 9-10 timers søvn hver natt, noen ganger får jeg det til, noen ganger ikke.
Prøver å sove opp imot 10 timer.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
8 timer. Legger meg 2300 og står opp kl 0700. Det er effektiv soving. Jeg faller i koma i det jeg treffer puta![]()
Prøver stort sett og holde det til minst 6timer.. skal jeg sove så lenge som 10timer, blir det aldri i strekk, men med måltid imellom.. Enkelte netter kan bli ødelagt, som inatt, fikk jeg bare 2timer, + 20min på dassen på jobben:P (Men for kvinnfolk må man da kunne ofre litt:P )
<3Fitnessfrøken<3
Legger meg når jeg er trøtt, og står opp når jeg våkner av meg selv. Funker ganske bra da jeg våkner når morgensolen kommer inn vinduet. Blir 8 timer +/- 1 time sånn ca.
Nå om sommeren blir det 8-10 timer. Når det er skole blir det som regel 7 timer. Skulle gjerne sovet mer, men..
184 cm
91 kg
20 år
Pleier aldri å sove mindre en 7,5 timer, når det er skole skulle jeg gjerne sovet mere, men i helgene og i ferier går det overraskende lett å stå opp...
Legger meg mellom 23.30 og 01 i ukedagene, står opp klokka 0615...Så alt mellom mellom 5t15 min og 6t 45 min pr natt. I helgene hopper jeg i seng 2-3 tida, men er lys våken klokka 7.30- 8, så får nesten mindre søvn da.
På vinteren sover jeg nok mer.
Sover 7-8 timer i ukedagene. I helgene blir det forskjellig. Legger meg kanskje i 3-4 tiden, og er lys våken kl 9, andre ganger legger jeg meg i 1 tia, og sover til 12-1.
Skulle til å lage en tråd selv; er så innmari trøtt i ukedagene! HELE tia! Det er et ork å gå på jobb.
Noen som har peiling på hva grunnen kan være? Sover jo mye, spiser mye, trener en del...
Sover nok i snitt 7 timer på ukedagene. Dagene er for korte til å sove mer. I helgene blir det nok gjerne et par timer ekstra.
Har blitt MYE mer opplagt og har mer overskudd etter at jeg kutta snusen HELT, lagt opp et høyere proteininntak og begynte på kreatin. Merker utrolig forskjell på treninga også selvfølgelig![]()