Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Søvn etter trening....

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22

Søvn etter trening....

Jeg skal trene en økt på morningen i morra. Så det jeg lurte på var om det er lurt eller ikke lurt å gå å legge seg når jeg har kommet hjem fra trening, dusjet og drukket shaken min.

Er dette negativt for muskel oppbyggingen? Eller fett lagringen....
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av jess mAn
    Jeg skal trene en økt på morningen i morra. Så det jeg lurte på var om det er lurt eller ikke lurt å gå å legge seg når jeg har kommet hjem fra trening, dusjet og drukket shaken min.

Er dette negativt for muskel oppbyggingen? Eller fett lagringen....
    Man blir hvertfall MYE svakere når man trener tidlig. Jeg liker best å ha to tre mpltider innabords før jeg trener styrke!
    Det er i allefall super digg å legge seg etter en morgen økt Dessuten har man jo bra anabol effekt når man sover. Du bør vel streng tatt ete litt før du legger deg , ikke bare ta den shaken!

Mens vi er inne på dette med morgen trening lurer jeg på en ting.. Jeg er alltid svakere de dagene jeg trener tidlig.. Har det noe å si for progresjonen eller er det samme framgangen bare man får tatt seg ut max hver gang?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Trente tidlig selv i dag. Spiste frokost, dro på jobbintervju, og tok en shake Nox-Trac og dro på trening. Merket virkelig at jeg var lav på karboen. Lite energi og heller fraværende styrke. Aldri mer tidiligtrening på meg hvertfall
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Har trent tidlig i 1,5 år jeg... Har vel ikke hatt ei sen trening enda.. Kan hende jeg er sterker på kvelden da

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos
    Har trent tidlig i 1,5 år jeg... Har vel ikke hatt ei sen trening enda.. Kan hende jeg er sterker på kvelden da
    Mest sansynlig

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Trente tidlig selv i dag. Spiste frokost, dro på jobbintervju, og tok en shake Nox-Trac og dro på trening. Merket virkelig at jeg var lav på karboen. Lite energi og heller fraværende styrke. Aldri mer tidiligtrening på meg hvertfall
    Du må spise mer enn shake før du trener om det ikke er morgen kardio du skal ha da

Silver Member ZeKe sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Sto opp. Tok 4 eggehviter og glass med O`boy. Trene litt, spy litt og trene litt igjen (ikke å anbefale)

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZeKe
    Sto opp. Tok 4 eggehviter og glass med O`boy. Trene litt, spy litt og trene litt igjen (ikke å anbefale)
    Du bør vel strengt tatt få i deg karbs før treninga

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    Du må spise mer enn shake før du trener om det ikke er morgen kardio du skal ha da
    Hm. Jeg sto opp klokken 0920 elns og spiste en solid skål med havregryn/cornflakes.. tok en noxtrac shake rett før trening i 12-tiden... så hadde litt mer enn en liten shake innabords.. men uansett
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Min første morgen trening gikk bra. Sto opp og spiste frokost 45min før jeg skulle løfte. Spiste vel 90g havregryn med kulturmelk(!) en shake(25g prot, 10g kreatin).
    Ble ikke noe kvalm i løpet av økten, men var ganske trøtt. Styrken var det heller ikke noe å si på, i og med at det var første bein økt på 2,5 mnd
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Hm. Jeg sto opp klokken 0920 elns og spiste en solid skål med havregryn/cornflakes.. tok en noxtrac shake rett før trening i 12-tiden... så hadde litt mer enn en liten shake innabords.. men uansett
    sorry *sliten*

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Har akkurat samme greia som fresh, om jeg trener styrke kort tid etter at jeg har våknet hjelper det lite selv om jeg har spist masse dagene i forveien og bra før jeg trener. Tar litt tid før det blir fres i CNS, tror jeg

Silver Member ZeKe sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Fresh: Ja, fant ut at det skal prioriteres bedre framover

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Er om morningen de anabole hormonene og veksthormon utsondringen er størst, så med tanke på restitusjon og muskelbygging er det faktisk dedt beste tidspunktet å trene på. I tillegg får man jo også en hel dag til å fore kropp og muskler med nødvendige næringsstoffer istedenfor ett eller to måltider som man inntar hvis man trener om kvelden. Og sist men ikke minst, isåfall for min del, så er hodet og tankene rimelig tomme om morningen, ingen impulser har vært opplevd, så fokuset holdes meget bra under hele økten, så spør du meg er morgentrening godt som gull

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.