Lurer på hvor bra kroppen restituerer seg når man ikke er fysisk aktiv(fex. sitte å se på tv) i forhold til når man sover.
Finns det noe forskning som kan gi noe tall eller noe konkret svar på dette?
Lurer på hvor bra kroppen restituerer seg når man ikke er fysisk aktiv(fex. sitte å se på tv) i forhold til når man sover.
Finns det noe forskning som kan gi noe tall eller noe konkret svar på dette?
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger
Man skiller jo ut veksthormon når man sover så da er det vel best å sove framfor tv titting..
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
seffølgelig restiturer mann når man ser på tv... man slapper da av da ogsåmen er nok som zenox sier her at man får nok mest utav restutisjonen når man sover selvsakt... men har vært borti dem som mener at man får dårlige restitusjon når man sover også grunnet høyere kalori forbruk i timen grunnet drømmer, mareritt osv...
men den enkle fasitten på spørsmålet ditt er at man resteturier når man slapper av og spiser bra
og jeg ser på soving, sløving, dataspilling, tv titting, lese osv som å slappe av
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
De færreste sover vel med t-skjorte?? Høres ut som et helvete spør du megEnten bokser eller naken.
Enig i jenter i pysjamas![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
UuU; kan jeg overnatte hos deg neste gang jeg er i Oslo, og du er hjemme eller? ;D
Men testo nivået er ikke mye høyt når man sitter og nerder da. Men som meg, som gamer gears of war på x-box 360 LIve, så tror jeg testo nivået er ganske så høyt
Med tanke på at jeg får små raserianfall hver gang noen dreper meg...hehe
<3Fitnessfrøken<3