Har brukt maltodextrin som raske karbs etter trening, men det gjør meg ganske så søvnig etterhvert og jeg blir utrolig slapp. Så jeg lurer på om jeg kanskje bør innta andre raske karbs og isåfall, hvilke?
Har brukt maltodextrin som raske karbs etter trening, men det gjør meg ganske så søvnig etterhvert og jeg blir utrolig slapp. Så jeg lurer på om jeg kanskje bør innta andre raske karbs og isåfall, hvilke?
Det viser bare at du har oppnådd målet, altså en voldsom insulinutskillelse. Insulinet fjerner glukose raskt fra blodet, og du får lavt blodsukker og blir søvnig. Få i deg noe skikkelig mat innen 30min. etter shaken, så blir det bra![]()
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Prøv Vitargo eller Waxy Maze istedet.
sliter med det samme... hiver i meg en boks med ananas sammen med shaken nå rett etter trening som funker veldig bra... spiser ca en time etter på
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså