http://www.ba.no/69/42/62/0.html
Dette gjelder ikke for meg....
MVH
varg
http://www.ba.no/69/42/62/0.html
Dette gjelder ikke for meg....
MVH
varg
Gjelder ikke for meg heller, kan ikke leve uten å røre på meg. Fri fra jobben, på ski hele dagen i strålende solskinn. Det er også flott trening. :8)
Tror ikke det gjelder så mange på dette forumet
Nope! trening er jo knall-moro! driver og dingler rundt i chins-stanga hjemme hver gang jeg går ned trappe hjemme. kjører hst 3 ganger i uka for tiden.... vil helst trene hver dag!![]()
Selvfølgelig er det gøy å trene!!!
$imen
trening gir meg et vanvittig kick! liksom så godt å føle at en vokser seg sterkere![]()
push harder - lift more
Husker då den Britney Spears med Stronger kom på radioen når ein trente. Då tok det av. Henta ut nokken ekstra repper då!
--> Stronger than yesterday
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Synes det er kjempemorsomt å trene jeg, hadde jeg hata det hadde jeg ikke gjort det.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Trening er helt sinnsykt gøy. Har man ikke den innstillingen blir man fort støttemedlemmer på et eller annet studio..
Noen kaller det mage, jeg foretrekker off-season...
trening er det beste som finnes. etter jeg begynte med å trene, så sover jeg bedre om natta. bare for å si det så synes jeg at mannfolk som trener er mere mandig enn dem som trener og det gjelder også gutta.. jeg er den eneste i klassen som trener med vekte, og det er en god følelse..
Egentlig så er jo det litt feil da, er mer "mandig" å holde på med grøftegraving i all slags vær.
Trening er selvfølgelig morro,det å se at man vokser og blir sterkere er veldig morro,men jeg vil ikke se bort ifra at det er dager man har mindre lyst enn andre,og sånn tror jeg det er med de fleste,utenom kanskje i begynnelsen når man har begynt å trene da,da var det hvertfall sånn for meg at alt var så nytt at alt var like morro.Men dette er selvfølgelig mine egne synspunkter.
-=Thunder=-
"Time flows like a river.In Tolaria we practice the art of building dams"
-Barrin,master wizard
vel talt,Tthunder! alle har dårlige dager, men da er det bedre å skippe trening enn å få seg en psykisk smekk, og heller pøse på som bare det neste økt!![]()
push harder - lift more