+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: split og markløft

Kliss nytt medlem cibba is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002

split og markløft

lurer på om det er dumt å trene bakside skuldre og trapezius dagen etter forside og midtre skuldre ?

er markløft en pumpe øvelse eller er den helst for styrkeløftere, driver kroppsbyggere å trener markløft ?
    jeg synes den tar for hardt på hele kroppen, jeg er i svime etter hver økt...

Medlem DBygnes is on a distinguished road DBygnes sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

...

Jeg synes abs. du burde ha me Markløft i treningsprogrammet ditt. Uansett om du er styrkeløfter eller bygger.. Har en video av Ronnie Coleman, han trener markløft så det HOLDER !

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Markløft er en skikkelig base øvelse hvor du innvolverer rygg,bein og armer. Et must for å få en skikkelig tykk rygg
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Å trene traps,og bakside dagen etter side/front skuldre synes jeg personlig er en dum idè, da du ikke vil klare å isolere utside/front fra traps uansett.
    Hvorfor ikke kjøre alt på en gang.
    F.eks
    4 sett bakside
    3 sett press
    3 sett sidehev

thats it.

Halloen Tower.. Så deg på NM ,var opptatt og fikk ikke ruslet bort og pratet med deg , ingen Do posering

Kliss nytt medlem StriatedPecs is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002

markløft og upright row

markløft: primært nedre rygg men og rygg genrelt, hamstring, og forearms. samansett øvelse som dessuten taxar ein del stabiliseringsmusklar, så heile kroppen veks jo!
    sjå her http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBDeadlift.html
    (merka meg forresten at han fyren der tar markløft på en heilt annen måte enn Ronnie Coleman gjer i "The Unbelievable!!"; Coleman bøyer jo omtrent ikkje i knea)

upright row kjenner iallfall eg godt i trapsane, og den belastar dessuten fremre del av skuldrane bra.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-03-07, 22:16
  2. Mineralubalanse - Et helseproblem?
    By admin in forum Artikler
    Svar: 18
    Nyeste innlegg: 02-12-06, 21:19
  3. Megareksi
    By Avsluttet brukerkonto in forum OT
    Svar: 107
    Nyeste innlegg: 08-08-05, 11:12