Viser resultatene 1 til 27 av 27

Tråd: Splittet den fett% tråden.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Splittet den fett% tråden.

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Jeg tror nok det er mulig. Er selv 189cm og nå 98kg. Vil tro jeg er rundt 8-9% nå.
    Har lyst til å se et bilde som viser deg med 9kg med fett på dine 189 og 98kg MrMuscle. Da snakker vi rippa armer, mage, lår osv for da er du kun 3-4kg unna å være SUPERRIPPA.

Show us the pics because we know you have the camera...

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    jeg tror nok mange har en veldig gal oppfatning av fettprosent her. når de ser litt mageruter er de automatisk under 10..

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Har lyst til å se et bilde som viser deg med 9kg med fett på dine 189 og 98kg MrMuscle. Da snakker vi rippa armer, mage, lår osv for da er du kun 3-4kg unna å være SUPERRIPPA.

Show us the pics because we know you have the camera...
    Det går ikke an å vinne med deg gjør det? Jeg sa jeg TROR jeg er 8-9%. Det er bilder i profilen min. Du bør kanskje øve litt på kommunikasjonen din. For av en eller annen grunn så klarer du ikke komme med en eneste kommentar som ikke er kvass. Du har fått kommentarer på dette før, men du tar det ikke mye til deg.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Det går ikke an å vinne med deg gjør det? Jeg sa jeg TROR jeg er 8-9%. Det er bilder i profilen min. Du bør kanskje øve litt på kommunikasjonen din. For av en eller annen grunn så klarer du ikke komme med en eneste kommentar som ikke er kvass. Du har fått kommentarer på dette før, men du tar det ikke mye til deg.

Nå vet jeg godt at HIT klarer å forsvare seg godt selv, men klarer desverre ikke å la være. Den meldingen var jo absolutt ikke kvass! Begynner nesten å lure på hva slags kretser folk omgås med i og med at alt på dette forumet er kvasst, drøyt eller spydig(ifølge en hviss bunt)
    Uteliv, inneliv eller underliv?

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av stor og sterk
    Nå vet jeg godt at HIT klarer å forsvare seg godt selv, men klarer desverre ikke å la være. Den meldingen var jo absolutt ikke kvass! Begynner nesten å lure på hva slags kretser folk omgås med i og med at alt på dette forumet er kvasst, drøyt eller spydig(ifølge en hviss bunt)
    stemmer det! syntes HIT har mye fornuftig og komme med! selv om jeg også ikke helt har vært enig med han i et par diskusjoner så er det alikvell saklig og bra det han kommer med! en mener noe og en annen noe aent! sånn er det bare!
    syntes nå HIT sjeldent eller aldri egentlig går over streken! men derimot er det mange her inne som gjør det gir dårlig karma bare du sier din mening ang noe osv... men men slik er vell bare idag....
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg er ikke interessert i at denne tråden skal skli ut av emne. Men siden det er min mening som blir angrepet så vil jeg si mine ord.

Meninger har vi alle, og alle har forskjellige grenser for hva man godtar at andre sier til dem. Og bare fordi deres grenser er anderledes en mine, så er ikke det relevant overfor hvordan jeg reagerer.

Visst dere har noe mer dere vil si om det til meg, så bruk pm. Ikke la det gå mer utover denne tråden.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg er ikke interessert i at denne tråden skal skli ut av emne. Men siden det er min mening som blir angrepet så vil jeg si mine ord.

Meninger har vi alle, og alle har forskjellige grenser for hva man godtar at andre sier til dem. Og bare fordi deres grenser er anderledes en mine, så er ikke det relevant overfor hvordan jeg reagerer.

Visst dere har noe mer dere vil si om det til meg, så bruk pm. Ikke la det gå mer utover denne tråden.
    godt poeng

men kan du ikke hive ut litt bilder ??
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    vill tippe en plass rundt 15 % der jeg om ikke mer... viss de bildene er ferske...

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Visst dere vil drite meg ut kan dere ikke gjøre det i profilen min. Det er derfor jeg har den.

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Er litt enig med muscle her at HIT noen ganger kan være litt brå.. Men vi er alle forskjellige og tolker også kommentarer forskjellig.

Formen muscle viser til på bildene her er langt i fra 8% bare så det er sagt. Men det kan være formen har blitt bedre?

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    tror ikke noen her er her for å drite deg ut...men du ser vel selv at bildene dine ikke tilsier en fettprosent på 8-9...?

men istedet for at alle her skal anta hva fettprosenten din er så gå å mål den så kan diskusjonen enkelt avsluttes trenger ikke å bli verre enn det
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tråden er ikke til for å diskutere min fettprosent. jeg trodde den var under 10, dere er uenig. ferdig med saken.

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Når folk her kaster ut påstander om sin antatte fettprosent så må de nå bare tåle at folk stiller spørsmålstegn ved det de sier. Det ligger i et forums natur.

Ble medlem
    03-2002
    Makan til hårsår person du er da MrMuscle.. Syntes ikke det innlegget mitt var så kvasst, syntes faktisk at det var "pent innpakka"...

Nå skal du få lese det kvasse innlegget, men vil bare bekrefte at MrMuscle er i MYE bedre form enn meg selv så jeg skriver det ikke fordi jeg er i knallform:

Jeg tror nok det er mulig. Er selv 189cm og nå 98kg. Vil tro jeg er rundt 8-9% nå.
    Lever du i drømmeland eller MrMuscle?? Du er jo nærmere 20% enn du er 8-9% etter de bildene jeg har sett i profilen din. Hvis det ikke har skjedd et mirakel lignende som da Jesus kom til oss, i løpet av de siste to ukene så er du så langt unna 8% kroppsfett som jeg er til å kysse de nakne puppene til Sandra Lyng Haugen.
    Sist endret av HITFrank; 08-06-05 kl 16:24

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av stor og sterk
    Har blitt kalt en "konfliktmagnet" av en kompis av meg pga min litt kverulantiske og pompøse adferd. Men her på forumet så føler jeg selv at jeg oppfører meg ganske bra... Takk for fine ord S&S
    Sist endret av HITFrank; 08-06-05 kl 16:24

Silver Member korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    HIT: Du er en skikkelig FITTE! (Og fitte liker vi jo)

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av korny
    HIT: Du er en skikkelig FITTE! (Og fitte liker vi jo)
    roflm

men uansett, jeg vil tro det er mulig å åpnå 80kg ganske rippa på min høyde uten aas... men vel og merke etter MANGE år...jeg er vel rundt 65 kg smårippa nå hehe..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg, som mange andre, har tydeligvis et feil inntrykk av hvordan de forskjellige fettprosentene ser ut. Og det innrømmer jeg gjerne. Jeg trodde jeg var under 10%, men utifra alle de sterke reaksjonene på det så er jeg tydeligvis ikke det. Ser ikke hva mer det er å diskutere. Jeg får bare redusere karbohydratene enda mer og prøve å komme meg ned under 10% før deffen er over.

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Kjell, gamlingen jeg trener sammens med, er 170/172 høy. Veier 90 kilo, og han ser bra ut. Sixpack hele året osv. Men tror ikke engang at han er under 10% [flyttet]

Ble medlem
    03-2002
    Jeg, som mange andre, har tydeligvis et feil inntrykk av hvordan de forskjellige fettprosentene ser ut. Og det innrømmer jeg gjerne. Jeg trodde jeg var under 10%, men utifra alle de sterke reaksjonene på det så er jeg tydeligvis ikke det. Ser ikke hva mer det er å diskutere. Jeg får bare redusere karbohydratene enda mer og prøve å komme meg ned under 10% før deffen er over.
    Hva har gjort at du har "trodd" at du har under 10% kroppsfett? Har du brukt klyper, sammenlignet deg med andre, har andre sagt at du var under 10%?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg velger å støtte mrmuscle i denne saken, for om han er under 10% og bildene i profilen er oppdaterte. Innebærer det at også jeg innehar en fettprosent på under 10(trodde riktignok den var 12-14% for 2sec siden)... Så det så..!!!...

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Dette er jo et forum, og det oppstår selvsagt konflikter og folk har forskjellige meninger. Syns ikke den første tråden til hit var så kvass men det er jo folk som ikke setter pris på kritikk, det er det vel ikke mange som gjør.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Hva har gjort at du har "trodd" at du har under 10% kroppsfett?
    Min oppfattelse av fettprosent generellt, og veteranen som sjekker formen min annenhver uke. Han var akkurat i meg og han mente at jeg maks kunne være 10-11%. Men jeg lar det være med det. Prosenten har aldri vært viktig for meg, så jeg vil ikke at den skal bli viktig nå. Jeg er mer opptatt av at jeg liker det jeg ser i speilet. Ikke har jeg erfaring nok med en klype til å få noe ut av det, og det jeg vet så finnes det ikke basseng i Bergen. Så noe nøyaktig måling får jeg ikke uansett.

Superior newbie Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31
    Han var akkurat i meg
    Det hørtes vondt ut...
    Tror at fett% er vanskelig å bedømme utifra egen-oppfattelse. Det eneste man kan stole på er målinger.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i et tall!?
    ser man stunning ut på 15% så ser jeg ingen grunn til å bry seg om det

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Mr.muscle vil alltid se "stunning" ut i mine øyne, en sann hunk!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Lignende tråder

1. ABCDE DIÆTEN - 5 kilo muskelmasse på 10 uger!
    By Retroboy in forum Artikler
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 01-05-05, 20:41
  2. Muskler og slanking
    By Jaudah in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 03-11-02, 16:01
  3. Svar: 3
    Nyeste innlegg: 01-11-02, 16:25
  4. Hvordan få "vinger"?
    By Delta in forum Trening
    Svar: 15