Kanskje på tide å finne ut litt om medlemmene på dette forumet , er de så rene som vi tror ?
Undersøkelsen er Anonym men om du vil så må du gjerne utdype litt om din situasjon.
Jeg er under 18år og har brukt AAS men skal ikke gjøre det igjen
Jeg er under 18år og har brukt AAS og skal gjøre det igjen
Jeg er over 18år og har brukt AAS men skal ikke gjør det igjen
Jeg er over 18år og har brukt AAS og skal gjøre det igjen
Har ikke brukt AAS og skal heller aldri bruke
Har ikke brukt AAS men kommer nok til å gjøre det
Annet ?????
Kanskje på tide å finne ut litt om medlemmene på dette forumet , er de så rene som vi tror ?
Undersøkelsen er Anonym men om du vil så må du gjerne utdype litt om din situasjon.
Jeg var først ut der gitt - mitt bidrag til den turkise søyle.![]()
H
Erfaring er den talentløses trøst.
Jeg har ryggen din på den turkise Htiman!
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Aldri brukt, skal aldri bruke!
--Jeg har null respekt for de som bruker AAS, ser på de som smågutter med store drømmer, men som ikke gidder å jobbe for det.
SCP
Opprinnelig skrevet av SCPlayer
Vel, respekt har jeg da. De har bare tatt et annet valg enn det vi har.
-1 kg kylling, HVER dag.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Risken er for stor i forhold til gevinsten etter min mening. Hvis jeg har forstått det rett, er risken størst rundt psyken på kort sikt, og fysikken på lang sikt.
Så da synes jeg ikke det er verdt risken rett og slett. Hodet og hjertet er viktigere enn oppdimensjonerte og stylede lats.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Har aldri rørt aas, selv om mange rundt meg har/gjør det.
Akter ikke å begi meg ut på noe uten skikkelig kunnskap, oppfølging av lege osv.
De som bruker aas rundt meg er det noe bingo preget over.
Hva stemte du NK?
Som sagt på er dette anonymtOpprinnelig skrevet av SparcoT
lov å prøve seg?Opprinnelig skrevet av NK
![]()
Turkis og ren her også.
Jeg kan ha respekt for folk som bruker AAS, men da skal du sørenmeg være veldig mye større og bedre enn man kan bli naturlig også.
Dersom du er bolefeit og haken og halsen går i ett, har du ikke min respekt.
Men man kan jo gjøre akkurat hva man vil med kroppen sin.....det er jo ikke min business.
Selv respekterer jeg ikke de som er rene. De sliter seg ut for middelmaadige resultater og toer ikke bruke sakene som virkelig smeller.
http://www.dingsekongen.no
Respekten min for folk med holdninger som SCPlayer er liten.
Dersom man har som prinsipp å ikke bruke kjemikalier for å oppnå hurtig muskelvekst og andre fordeler, så bør man være stolt over det og akseptere at den som bruker kjemien som hjelpemiddel får en fordel (hurtigere muskelvekst). Man burde klare å si til seg selv at jeg velger dette, han velger det. Forskjellene i fysisk ytre gjør seg selvsagt tidlig gjeldende, og å vær "ren" i blant folk som er "på" kan sikkert være frustrerende, men her må den "rene" klare tenke prinsipp og tenke at den som er "på" betaler en pris (psykiske og fysiske bivirkninger).
Å la folk kjøre sitt eget løp er nøkkelen. Jeg synes ikke noe om å se ned på eller dømme folk som velger en annen vei mot målet, som jeg antar for de fleste er å komme i en form, eller til et styrkenivå man er tilfreds med. Dersom man prinsipielt er motstander av steroider og andre hormonpreparater bør man argumentere det med (mener jeg) farer assosiert med bruk og mulige korttid og langtids ettervirkninger. Argumentet latskap, mangel på evne og disiplin til å klare å bygge seg en kropp uten, er feilaktig, i alle fall i mange tilfeller. Det finnes selvsagt folk med lite kunnskap, og, eller erfaring som kaster seg på "sol og bol-bølgen", men å generalisere ut i fra slike tilfeller og kalle det latskap og manglende vilje/evne for alle som bruker, er usselt, mener jeg.
Respektere og akseptere folks forskjellige mål, ønsker, prioriteringer og innse at den som bruker hormonelle preparater faktisk betaler en pris. Han tar et bevisst (forhåpentligvis) valg og aksepterer risikoen som medfølger. Den som velger den "rene" ruten, bør være stolt av det.
Jeg er enig med fowler i at man ved bruk av steroider og andre hormonpreparater kan forvente en form over den naturlige gjennomsnitt.
Better living through chemistry
Hva mener han/hun som har stemt på Annet over her??!?
-Jeg har spaltet personlighet og er over 18år og har brukt AAS, og både skal og ikke skal gjøre det igjen??!?![]()
Begynner å bli sent på natta nå, på tide å legge seg...![]()
Bra innlegg forresten, Sindre.![]()
H

Jeg har ikke brukt AS og grunnen er så enkel at jeg ikke ser poenget for min egen del. Mitt ambisjonsnivå med treningen er relativt lav. Jeg liker å trene og har ikke et spesielt mål jeg skal nå. Derfor har jeg ikke behov for å kjøre noen kurer for ekstrem musklevekst heller.
Jrg liker fremgangen jeg får og liker det treningen gjør med både kropp og sjel, men skulle jeg kjørt kurer, så hadde jeg måtte være mer nøje med hva jeg drev på med. Jeg er ingen bygger, kun mosjonist, og "går på en vei for veien sin skyld ikke for å komme frem til ett punkt". Hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg har heller ikke hastverk.
Men all ære tid de med ambisjoner og ønske om å nå et mål. Hvorvidt de bruker AS eller ikke, er ikke viktig for meg. Man må respektere andre for deres egne valg, så sant det ikke går på bekostning av andre mennesker.
Har ikke brukt AAS, og kommer ikke til å bruke det. Har ikke så store ambisjoner, skal ha litt bedre strandform og klare litt flere chins. På størrelsen så skal jeg ikke bli så veldig mye større, bytte ut litt av fettet med muskler bare. For å komme dit så ser jeg ingen grunn til å bruke AAS, da det er meg selv og min egen innsats det står på for å nå de lave målene jeg har..
Dømmer ingen nord og ned fordi om de tar valget og bruker AAS, men håper de gjør det etter nøye gjennomtenking og under oppfølgning..
Man må jobbe for det enten man bruker eller ikkeOpprinnelig skrevet av SCPlayer
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Jeg vet om naturlige/rene folk som er ganske godt utviklet som ikke jobber særlig hardt for det. Med den betydelige ekstra "piffen" man får av korrekt AAS-bruk vil jeg påstå at man kan få resultater uten å jobbe ekstremt hardt.Opprinnelig skrevet av darp
Alt dette er jo så klart avhengig av gener og kunnskap.

Har ikke brukt noe, men respekterer mer de som har brukt enn dere som disser de som har brukt.
Hva er sjansen for at det er brukt noe AAS i Mr Olympia sammenhengen?
Si at mitt mål er og bli sånn fordi det er SÅNN jeg liker det, og faktisk så er det sånn jeg liker det, jo mer muskler jo bedre, så da skal dere "strandløver" snakke drit om meg fordi jeg bruker AAS for og oppnå noe som ellers sannsynligvis er klin umulig? skal jeg gå rundt og være misfornøyd med mitt fysiske utseende for at dere rævhål syns at det å bruke prestasjonsfremkallende medikamenter ikke er noe for dere?????
Da synes dere at stOOOOOOOre deler av samtlige toppidrettsutøvere i verden er drit...faen mange som tanker seg nøye om her...
dere er ikke lite frekke, en omgang juling skulle dere hatt!!!!
Det er rett før jeg begynner med AAS bare for de forbanna idiotiske og absurde middelmådige møkkatankene deres!!!!
Dere får ha deres syn på hva en bra fysikk er, men kom faen ikke og si at det er bare og trykke steroider og så er man stor over natten og at det er juks og at man blir stygt svær av det og gud mått vite hva slags andre sprengte tanker dere har.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Stemmer det at du blir aggresiv av steroider:P?
Det er forskjell på godt utviklet å svær da menOpprinnelig skrevet av fowler
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
At du har liten respekt for mine holdninger bryr jeg meg utrolig lite om...Opprinnelig skrevet av Sindre
Dette er en ren prinsipp sak, jeg liker ikke folk som jukser, jeg står for det jeg mener!
----Det sier utrolig mye om noen som person dersom man setter ei sprøyte for å få store muskler
SCP
Hva synes du det forteller om en person, at han setter testosteron med sprøyte? Hvilke attributter (egenskaper) tilegger du vedkommede? Utover den sprøyteatferden, forteller hans bruk av steroider noe annet om han? Hva så, forteller det?Opprinnelig skrevet av SCPlayer
Better living through chemistry
Egenskaper? -Hva med falsk, pinglete og svak (som person)Opprinnelig skrevet av Sindre
En person som vil ha ære/berømmelse/respekt for noe han ikke gidder å jobbe for.
SCP
Slik du ser på toppbyggere med andre ord?
Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. Its great. I feel like Im coming all day...
- Arnold Schwarzenegger
Jukser i hva da? Juks i å være større/sterkere en deg/andre? Er man automatisk med i en konkurranse når man begyner å trene?
Hva med de som gjør dette for egen tilfredsstillelse og andre ideer? Hvem er du til å klassifisere dem som laverestående personer bare fordi de setter ei nål eller eter en pille? Det er deres egen kropp og de har sine egne planer med den.
Og til slutt: Hvem ga deg ideen om at man bare trenger å sitte på ræva så lenge man peiser i seg juice og som følge av dette få masse muskler?
Regner med at du sikter til meg.Opprinnelig skrevet av diste
Som sagt dette er min mening, har aldri sagt at noen skal være enig i den.
--Hvorfor ta snarveier??? Hvorfor ikke slite for det du jobber for?
Tror du ikke at du kan bli stor uten å sette sprøyter? Er du redd for å ikke bli så stor som du vil? Så fort som du vil??
-Selvfølgelig kan man ikke sitte på ræva å bli stor, men hvorfor ikke ha et bra kosthold, dytte i seg proteiner samtidig som man sliter ræva av seg for å få resultater.
SCP
"--Hvorfor ta snarveier??? Hvorfor ikke slite for det du jobber for?
Tror du ikke at du kan bli stor uten å sette sprøyter? Er du redd for å ikke bli så stor som du vil? Så fort som du vil??
-Selvfølgelig kan man ikke sitte på ræva å bli stor, men hvorfor ikke ha et bra kosthold, dytte i seg proteiner samtidig som man sliter ræva av seg for å få resultater."
Fordi dette holder ikke om du sikter høyt innen bygging.
Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. Its great. I feel like Im coming all day...
- Arnold Schwarzenegger
Tror nok at de på aas sliter akkurat like mye, de fleste hvertfall. Resultatet de får er selvfølgelig bedre enn de som sliter ræva av seg UTEN aas.
For all del, jeg skal ikke ta ifra deg din mening, jeg stiller bare spørsmål ved den.
En vis mann (Sander64(haha)) sa forleden at det er bare å trene noen år ekstra for å oppnå den fysikken du ønsker. Ta feks Ronnie, tror du han noen gang ville oppnådd sin fysikk uten juice bare ved å trene noen år ekstra? Det handler for mange her om å ta det til et høyere nivå. Ikke alle vil være det gjennomsnittlige resultatet av noen års trening.
Jeg kjenner ikke deg, og det skal jeg ikke late som, men det virker for meg som om du irriterer deg over at folk tar treninga si forbi der hvor du har satt grenser for deg selv, og reagerer på dette ved å kalle dem juksere og psykisk svake.
neineinei.Opprinnelig skrevet av diste
Mine 2 bestevenner har brukt eller bruker AAS, det er de jeg trener sammen med. Jeg irriterer meg ikke over dems fremgang i forhold til min. Jeg ser det heller som en utfordring å prøve å holde følge. Gutta vokser jo nesten for hver uke/mnd.
--Men , jeg har mer respekt for "de som går den lange veien hjem"...
SCP
Dette var jo en artig diskusjon
Du mener altså at jeg er en lat og svak person, som mest sannsynligvis har sittet på ræva og blitt svær etter som jeg har brukt steroider, eller hva SCPlayer ?
Man blir ikke svær av bare å ta steroider, det kreves nøye kosthold og steinhard trening også. Jeg må si at jeg er dritlei av å høre om hvordan uvitende mennesker lirer av seg den ene etter den andre bemerkningen når det gjelder steroidebrukere.
Det eneste dere oppnår med slike bemerkninger er å demonstrere hvor uvitende dere er.
Jeg har selv brukt steroider i mange år og jeg anbefaler ingen å begynne med steroider, men herre min hatt - det bør gå an å sette seg inn i hva som egentlig skjer i kroppen når man tar steroider før man uttaler seg som en idiot.
Skulle vært artig å visst hvor mange timer en som driver seriøst med trening og steroider legger ned i treningen sin i forhold til en som trener rent ?
Du mener kanskje også at Arnold og gutta også var svake mentalt og pyser som ikke trente hardt ????
Hva med vår egne idrettstopper da ? De blir jo tatt en etter en i dopingtester, dette er utøvere som selv våre besteforeldre ser opp til, Norges stoltheter ?!
Syntes de av dere som tror man får så mye gratis med steroider skal ta en tur på et skikkelig hardcoregym og trene sammen med noen av gutta som bruker steroider, så kan vi se hvem som henger ut av vinduet og spyr etterpå.
Enough said !
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
ScPlayer: synd at du har svake, falske og pinglete bestevenner da. Regner med du ikke respekterer dem heller siden du ikke respekterer noen som bruker aas. Regner med at du er motvekten når det kommer til trening, i og med at de ikke gidder og jobbe for resultatene sine![]()
Har ikke brukt, men kommer garantert til å trøkke!
Problemet mitt er at jeg er for glad i å nyte livet til det fulle![]()
Mye sant i det ts sier. Men her på slutten kan det virke som om du sier at de "rene" er psykisk svakere, mindre viljesterke og pr. definisjon ikke trener så hardt som de som bruker AAS. Dette er jo like skadelig for diskusjonen som påstander om at steroidebrukere er late og sitter på rævva hele dagen.Opprinnelig skrevet av ts
Tror han sikter mer mot å fortelle at mange sannsynligvis ville fått en realitycheck når de opplever hvordan mange av 'sofasliterne' egentlig trener.

Jeg tolker det litt anderledes og på samme måte som jeg selv sier det. At mennesker som går til det skrittet å benytte seg av steroider ofte har ambisjoner og ett mål for øye som gjør at de har en større drivkraft bak seg enn hvermansen.Opprinnelig skrevet av fowler
Selvfølgelig finnes det unntak, men hvis man tar frem 10 vilkårlige personer fra hver "kategori", så har jeg det inntrykk at en større andel av steroide-brukere kan defineres som dønn seriøse, enn den rene flokken. Og det går på ambisjoner og det å ville ofre mer for resultatene. Det er ofte en spesiell drivkraft som skal til for å få personer til å trene til de spyr, for å oppnå ekstreme resultater og gå til det skrittet å sette sin første sprøyte.
Hvorvidt denne drivkraften er sunn og rasjonell, kan sikkert diskuteres til samtlige av oss ligger å spyr. Men hva er egentlig rasjonelt da?

Karma til diste og ts for snadder respons.
SC jeg vet ikke rare greiene om AAS men det virker som om du sliter med og stave AAS.
Du er jo totalt lack på kunnskap og har sannsynligvis fått tilegna kunnskapen fra samme type tullinger om jeg får kalle deg det som deg selv, som sutrer og griner over at noen har ambisjoner og vil bli svær.
DET GÅR IKKE AN OG VEIE 130 KG + PÅ SCENEN UTEN JUICE!!!!! så hadde det ikke vært for at noen med så gode egenskaper og en vilje av adamantium hadde juicet, hadde for eksempel ikke vi som liker og se en gorilla av en mann gjøre over ett tonn i beinpress mens han skriker med en 14 år gammel gutts stemme "lightweights!!!" hatt noe og frydet oss over.
Og grunnen til at jeg ikke er blitt homofil er sannsynligvis fordi jeg ikke har vært og sett på en Mr Olympia konkurranse LIVE.
Noen av oss rett og slett diiiigger muskler, det var rett før jeg klora meg fast til thomas stellander og sleika han på armene første gang jeg så han.
at du syns calvin klein katalogen er haugen på nok skal JEG respektere men da må DU og samtlige andre her respekter at det er de av oss som syns at jo mer muskler jo bedre, og får og få nok så må det sannsynligvis juice til.
comprende?
For å miste respekten for et annet menneske, så må det mennesket gjøre ting for egen vinning, som har negativ virkning på andre.
Mao, man kan ikke "miste" respekten for en som boler mener jeg, fordi den personen gjør det for seg selv, og det går bare utover han selv.
Men når det er sagt, så liker jeg det ikke. Om det er på et profesjonellt nivå for å tjene penger så er det en ting, om det er for å prøve å få bedre selvtillit så synes jeg det er heller synd på den personen, som føler at han trenger slike hjelpemidler for å føle seg bedre.
Jeg liker heller ikke at folk tar annet dop, jeg vil omgås minst mulig med folk som doper seg, uansett.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Bare litt kjapp OT: Hvorfor heter det AAS og ikke AS?
-1 kg kylling, HVER dag.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Androgene Anabole Steroider?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Det skal egentlig ikke mer till enn å se oss litt rundt neste gang vi er på trening, spesielt for de av oss som trener på mosjonist gym som Sats, Sportsclub og andre kjeder. En stor andel der trener for samvittigheten og legger sjelden sjela i øktene. Pumper på de samme vektene og det samme programmet. Jeg kan selv sikkert defineres som en av disse. Har trent i snart 4 år, men man kan nesten ikke se det på meg. Men jeg trives og opplever fremdeles at livet er herlig.Opprinnelig skrevet av diste
Tror begge "leire" kunne ha godt av en liten ut av kroppen opplevelse, så ser man kanskje at den andre siden ikke er så forferdelig lenger. Det som er det rette for meg er kanskje ikke det rette for deg og omvendt.
Det at hvis man ikke gir 110% trening, så kan man heller holde seg hjemme, passer derfor kanskje kun for noen. Er man en sofasliter, så skal man kanskje være glad for at det ikke er deg, men for personen det gjelder, kan det å ligge på sofaen med en halvannen liter cola, mens man digger beat for beat det helt store. Med litt repsekt for andres valg og syn på livet, så tror jeg at eget liv kanskje vil være litt bedre. Men på den annen side, så blir da kanskje diverse diskusjonsforaer rundt om på nettet litt kjedeligere.
Hvis det ikke er noen spørsmål, så god natt. Nå skal jeg gi 110% mens jeg fremdeles er hjemme, og det er Jon Blund som skal få smake kjeppen.
Liker ikke griser som doper ned barna med spekulativt støv.

Kan vel til dels si meg enig...men dette er jo ett forum for folk som vil bygge... gidder vel ikke hive deg inn her for og diskutere kroppsbygging og klage på folk som er for aas om du har en BF på 50% og kostholdet ditt beståa primært av cola og grandi...og den eneste work out'en du gjør er og nappe løk under valkene en gang i uka..
Her er du jo ved et hovedpoeng, nemlig at folk har ulike oppfatninger av hvordan sporten kroppsbygging bør være:Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
På den ene siden har vi alle dere som mener at kroppsbygging bør være slik det er i dag, nemlig et freakshow der målet er å sette stadig nye standarder når det gjelder størrelse. Da kreves hestedoser av AAS, veksthormoner, vekstfaktorer, insulin og alt det andre som hører med. Skal man lykkes som utøver, må man bare slenge seg på denne galeien. At utøvere som lykkes har viljestyrke så det holder, kan det jo ikke være noen tvil om. Det er heller ikke tvil om at dagens kroppsbygging er en svært helseskadelig bransje!
På den andre siden har vi alle oss som mener at kroppsbygging bør være en sunnere sport, noe mer oppnåelig, med fokus på estetikk og linjer framfor størrelse, mer slik det var på 50-tallet før steroidenes anmarsj. Å ta sin fysikk mot det ultimate naturlige potensialet er også noe som krever sin mann, men veien dit er mye mer helsebringende. At enkelte mener at lavdoserte steroider er et ikke fullt så helseskadelig hjelpemiddel på veien mot en bedre fysikk, er for meg greit nok. Men selv skulle jeg ønske at sporten var helt rein! (Utopi...)
Respekt eller mangel på sådan er et begrep jeg forbeholder personlige egenskaper som åpenhet, ærlighet og lovlydighet.
Bruk av AAS er i følge norsk lov tillatt, så jeg har ikke noe problem med å respektere at folk bruker AAS på en gjennomtenkt måte for å bygge en bedre fysikk utenom idrett, selv om jeg på den annen side også skulle ønske at færrest mulig brukte det. Innen idrett (der doping ikke er tillatt) derimot, blir det noe helt annet. Det respekterer jeg ikke. Det er først da vi snakker om egentlige juksemakere!
H
Det er faktisk uhyre rasjonelt å ta snarveier. Jeg tar en snarvei til universitetet hver jævla dag. Likeså med trening. Hva er egentlig forskjellen på kosttilskudd og steroider? I prinsippet er det akkurat det samme, det er noe du tilfører kroppen for å få bedre treningsresultater.Opprinnelig skrevet av SCPlayer
Nå er jeg imidlertid heller ingen dopevangelist. Til det kjenner jeg altfor mange som bruker dop på svært uforsvarlig vis. Moralen bør være at dop kan være et fantastisk hjelpemiddel, men skal behandles med kunnskap og respekt.
http://www.dingsekongen.no
Vise ord.Opprinnelig skrevet av HITman.
Dersom bodybuilding og idrett generellt har noe "edelt" og søkende i seg, er det å finne ut hva som er den mennesklige fysikks absolutte grenser. Grunnen til å ekskludere AAS fra en slik søken er todelt:
1. Det er unaturlig. Mye kan sies å være unaturlig, men AAS er noe av det mest utpreget unaturlige man kan tenke seg.
2. For å bestemme potensialet, må vi holde variablene rundt vårt lille eksperiment mest mulig konstante. Dersom nye og "bedre" typer AAS kan bli tilgjengelige, vil man kunne oppnå bedre resultater en stund frem i tid enn man kan nå. Fremskritt vil man alltid ha, det er det som gjør det hele interessant, men disse fremskrittene må komme naturlig. Ikke p.g.a. økt kjemikunnskap.
Man kan tenke på de oppbyggende aspektene ved idrett som gir økt kunnskap om oss selv og våre fysiske så vel som mentale grenser, eller man kan gi faen og (som noen liker) heller beundre kjemieksperimentene på to bein og fantasere om å sleike på dem som en 130 kilos ispinne. Eller man kan velge en middelvei, slik de fleste gjør. Det er det som er så fint![]()
Sist endret av fowler; 03-10-05 kl 21:47
He he - la først merke til skriften mellom linjene nåOpprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Synet er ikke hva det en gang var gitt
Mitt syn oppi alt dette......; Kan vi ikke alle være venner og gi hverandre en skikkelig bamseklem![]()
Sist endret av tricepsman; 04-10-05 kl 05:49
NORKOST - yammi!!!!
Sier ikke at de som trener rent er psykisk svakere enn de som bruker steroider, helt ærlig tror jeg ikke det er forskjell. Det jeg mente med den siste delen av posten var å påpeke at de som bruker steroider også trener hardt.
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
Foreløpig er det altså under halvparten av de som har stemt som aldri har brukt og heller aldri kunne tenke seg å bruke.
Hmmm...kanskje ikke så rart at folk som ikke trener ALLTID tror man har bolt når man viser over gjennomsnittlig muskelmasse.
Jeg har ofte blitt beskyldt for det til og med før jeg begynte å trene. Skjønner jo det litt når jeg ser hvor mange det er som faktisk har brukt det.Opprinnelig skrevet av fowler