Lurte på noe: Viss du en dag trener eksempel rygg og skuldre er det da best å trene rygg først og så skuldre etterpå eller trene en øvelse med rygg, en øvelse med skuldre, en øvelse meg rygg osv.?? Har det noe betydning?
Lurte på noe: Viss du en dag trener eksempel rygg og skuldre er det da best å trene rygg først og så skuldre etterpå eller trene en øvelse med rygg, en øvelse med skuldre, en øvelse meg rygg osv.?? Har det noe betydning?
Kjør hardt kjør stil..
Jeg veksler kun slik når jeg trener armer.. altså Biceps,triceps,biceps osv.. Syns vanligvis det er best å gjøre seg ferdig med en ting av gangen liksom
Enten så bør du begynne med det du ønsker å prioritere eller rett og slett bytte på hva du begynner med annen hver gang du kjører disse to muskelgruppene..
Uansett hvordan du vrir på det så er det det du starter med som får best fokus.. Ettersom man blir sliten osv i løpet av økta.. Bør hvertfall bli det![]()
Når du skal kjøre skuldre + rygg kan du egentlig kjøre den muskelgruppa du prioriterer høyest først.
Jeg mener den største muskelgruppen først. Men såklart, det som har høyest prioritet burde kommer i første rekke.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.