Skal den synke eller flyte?![]()

Skal den synke eller flyte?![]()

Jeg gjetter på synke.
Hvis den flyter får du i deg nok fiber, hvis den synker trenger du mer fiber![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Hmm min synker , og det har den alltid gjort - med unntak av i dag. Da tipper jeg det har en sammenheng med at jeg har spist en del linfrø i det siste.
Sjukt.
Flyter virkelig deres?

Min synker rett til bunns i de fleste tilfeller.
Vurderer om jeg skal designe meg en diett som gir meg perfekt clean cut hver gang.
Det må også være den optimale diett, da jeg tviler på jeg hadde greidd meg for 1000 år siden uten dasspapir slik jeg har det av og til![]()
Med tilnærmet perfekt kosthold så presser jeg ut fine kabler i perfekt lenge med clean cut som ligger å dupper i skåla.. Ei av de jeg deler kollektiv med lever kun på fjordland og gorbys og det ser du på dassen etter hun har driti.. Dritten synker til bunn og legger igjen et fint brunt lag over hele skåla, samt en lukt som får atombomber til å virke som kinaputt i forhold..
Jeg tør nesten aldri bruke dassen hjemme i frykt for metan forgiftning.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
hehe, så det blir aldri noe rim job på den dama altså?
lol
hva annet enn fiber har signifikant effekt på avføringens substans egentlig?
Leste det en gang i ei bok som het vitaminrevolusjonen, men har helt glemt det. Husker dog akkurat det med at driten skulle duppe, ikke synke som en stein og lage bajsemerker overalt.
70% av avføringen skal være vann. Det resterende tørrstoffet er stort sett gallesalter, bakterier og noe kolesterol/fett. Siden fett er lettere enn vann regner jeg med en svak oppdrift.

Så hvordan påvirker egentlig fiber dette?
I og med at mine synker som stein, så bør jeg vel å i meg mye mer fiber. Kanskje det er grunnen til at jeg sliter så mye med fordøyelsen og? Gjort det hele livet. hmmm.
Jeg skal legge til en del ekstra linfrø i maten fremover!
I'll let you know!
"Har u bæsja har u prompa? Har u ranglebær i rumpa? "
Tror en kombinasjon av flyting og synking er det naturlige. Egentlig aldri tenkt på det. Kanskje jeg burde kjøre litt research rundt det?

Hehe, hva kommer det av? Hva har man gjort feil, når man føler seg som en nypult homofil etter tømming av ryggraden?
Hmm.. hva med når man ikke ser no synlig vann igjen, og enest eman ser er et svært fjell nedi der ?![]()
Herlig tråd å lese i mens man spiser brødskive med sjokopålegg![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Fiber i maten er en betydelig hemmer av opptak av sink, jern og kalsium, så det er sagt.
Morsomt at enkelte har innarbeid "faguttrykk" innenfor dette her...
"Clean cut" haha![]()
Jenter går jo ofte på do sammen - gjør de også det når de skal drite?

Det vokser blomster ut av rumpa dems, som de må plukke en gang om dagen
Hehe, snakk om å bli innhentet av virkeligheten![]()
aah, sa til meg selv høy, helt ubevisst istad "nok fiber"![]()
Hvis du gir 2 jenter en nolvadex driter de i en kopp og alle andre steder.