Da ser det ut til at SportsClub på St.Olav i Stavanger får den ære av å huse Gullfisken som nyeste medlem.
Noen andre på FP som trener her?
Da ser det ut til at SportsClub på St.Olav i Stavanger får den ære av å huse Gullfisken som nyeste medlem.
Noen andre på FP som trener her?
Kjenner ett par som trener der, de sier det er litt dårlig utvalg i apparater og ikke en plass for de som vil bli storeOpprinnelig skrevet av Gullfisken
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Syntes utvalget var relativt bra jeg. Sammenliknet med f.eks Sats i Stavanger sentrum var det som å komme til himmelen. Rent pent, nytt og fint, med gode Teca apparater og greit utvalg i hantler og frivekter, samt behagelige cardioapparater, noe som ofte er ekstrem mangelvare på mer "hardcore" sentre.Opprinnelig skrevet av darp
Har trent ett år på SIS Sportssenter, som jeg egentlig var fornøyd med. Men siden jeg bor i sentrum, stod det mellom Sats, Lifestyle og Sportsclub. Da var egentlig valget ganske enkelt etter å ha prøvetrent på alle senterene![]()
rart du ikke valgte lifestyle da =)Opprinnelig skrevet av Gullfisken
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Er litt fin på det jeg.. hehe. Ser at Lifestyle kan være ett finfint byggersted, men. Dessuten var det litt mye om og men med nye eiere osv.Opprinnelig skrevet av darp
grei plass ja, er ikke noe stress. samme eieren som har vært i alle år.. han bare leier ut studioet til forskjellige folk, som ikke klarer å få det til å gå i plussOpprinnelig skrevet av Gullfisken
Skjønner. Skulle tatt over vi!Opprinnelig skrevet av darp
oh yes!Opprinnelig skrevet av Gullfisken
tanken har vært der men! det som gjør at ingen får det til å gå i pluss der er at han som leier ut lokale leier det ut med solarier, trenings utstyr å alt.. må være grunnen tror jeg. skal du drive noe er det bedre å kun leie lokale å kjøpe inn resten selv mener jeg da men.. hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse å drive eget
Ser den, hadde vært greit å kunne starte fra scratch. Enig i at det hadde vært skikkelig gøy..Opprinnelig skrevet av darp
![]()
hundvåg må jo være en plass med enormt potensiale, masse folk som er ett godt stykke fra nærmeste studio..Opprinnelig skrevet av Gullfisken
Mye mulig, det er her lokalkunnskapen din kommer til nytte; det nærmeste jeg har vært Hundvåg, er Grasholmen, hehe.Opprinnelig skrevet av darp
Veldig fint studio. Stusser litt på tregulv på maskinavdelingen? Litt rart kanskje.
Hm ja, sant det. Er ingen bilder av frivektavdelingene, merkelig nok siden de (fordelt på to steder) er ganske braOpprinnelig skrevet av MrMuscle
![]()
Joa, her:Opprinnelig skrevet av Gullfisken
Skikkelig gulv der og.
Sånn går det når man står opp kl 06.20 en lørdags morgen. Der ser man noe jaOpprinnelig skrevet av MrMuscle
![]()
Jeg stusser fordi Bjørn Maaseide står bak...
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Tilbake til topic; noen som trener her?

Jeg har nettopp hatt den tvilsomme æren av å trene på dette studioet en 2-3 ganger, og skal vel gjøre mitt 4 forsøk om en liten time.
Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg liker dette stedet eller ikke.
Synes det er trangt og rotete organisert. Spesielt frivekt avdelingen. De har jo plassert manualene på 4 forskjellige plasser, noe jeg syntes var litt rart.
Videre så er det såpass trangt å bevege seg rundt at man må nesten smøre seg inn med vaseling for å kunne passere. Sikkert bare en vanesak og ingen "big deal", men det overrasket meg litt.
De skal ha pluss for stor apparat avdeling, det samme gjelder oppvarming/kardio avdelingen. Minus for nevnte manualorganisering, men de har iallefall manualer over 40kg, noe som er mer enn mitt forrige vannhull. Ryktene skal også ha det til, at det trener en del idioter her, såkalte diskobolere, eller hva det var de ble kallt i en annen postMen jeg har ikke vært der lenge nok til å kunne bekrefte dette. Men samtlige av mine bekjente som trener der, har et negativt inntrykk av stedet, så noe må det jo være
Min konklusjon er sålangt at det sikkert er helt ok, men kunne vært mye bedre. Men det gjelder vel for de fleste av verdens treningssteder.
Noen spørsmål?

Det var egentlig planen å begynne der, men så fikk jeg ett par gratistreninger jeg ville bruke opp først (har sagt opp mitt tidligere medlemsskap i SC).
Nå er det også slik at jeg muligens får tilgang til et "privat" studio ut på nyåret igjennom en støttekontakt, men hvis det viser seg å være et udugelig alternativ, så blir lifestyle neste stopp

En veldig hyggelig pris. Får bare håpe at energym ikke omgjør det til en pensjonistplass, men det skal vel kanskje mye til![]()
skal man trene i stavanger området er det ikke tvil om at lifestyle er alternativet.
prøv den lille styrkekroken på sc utpå ettermiddagen! man blir kald imens man venter på ledig plass å trene.
er jo ikke mulig å beveger seg der mellom 16-20.
ellers kan jeg si meg enig i en del av tinga tivoli legger frem her også
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
http://www.energym.no/index.php?module=text&id=2
Kan vel ikke akkurat si at dette ser så spennende ut...![]()
JA, det skal gjøre vondt...!!!
nja selve ernergym er nok ikke noe greier... men bare det at lifestyle kommer inn under noe "navn" tror jeg vil hjelpe
er ikke helt det samme markedet å drive lifestyle for idag slik det var før.
så derfor tror jeg det vil hjelpe og komme inn under noe navn
og ikke minst om "lifesyle" får litt mer markedsføring rundt prisene sine og utvalg osv når spinning og slikt starter opp igjen for 100%
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Ser Energym tar 250,- i mnd.
Problemet til Lifestyle er ikke utelukkende at det er for få folk som trener der, men at eier/daglig leder ikke løfter en fing for å reparere noe av det ødelagte utstyret. Ok, Johannes drev jo med litt brannslukking da han var kaptein på skuta, men Einar og Jan er/var jo bare sorgen![]()
Lurer på når Jan har tenkt å bruke noen kr på å pusse litt opp? Hadde jo vært greit med et aircondition som fungerte slik at det gikk an å trene i skikkelig luft. Går greit når det er få folk som trener, men dette vil jo bli værre straks flere medlemmer begynner.
Nei, Jan griner nok når han driter...
hehe godt poeng! men syntes nå einar å johannes var like flinke til og ta "seg av" lifestyle.
hadde en ny eier/driftsleder fått startet med tomme ark istede for å ta over det rotet som er der så hadde det nok vært en stor forandring![]()
Nja, Einar visste jo ikke bak/frem på et skrujern...

Litt feil tråd å bumpe, men siden Lifestyle er behørig omtalt her, så gjør jeg det allikevel.
Vurderer å melde meg inn, men lurer litt på om noen har innside informasjon om stedets fremtidsplaner? Er dette et sted for fremtiden, eller er det et sted som venter på å bli nedlagt?