Hvordan kan en muskel sprenge?
Hvordan kan en muskel sprenge?
haha.
tenker du på greg valentino?
muskelen sprengte ikke. det er sånn avis-overskrift.
det var synthol-innlegget som gikk i stykker eller noe.
synthol kan sammenliknes med silikon. det sprutes inn i kroppen og legger seg utenpå muskler og får de til å virke større.
jeg synes det er litt teit.
Ja tenker på han :-p
Åjadøds teit.
Men sånn, hvordan kan det gå han å ha så firkanta muskler på arma ?![]()
Jeg har ikke sett noen med firkantede muskler før :S
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
aldri lest historien om donald og firkant-stammen?
sorry mac, jeg hadde en svart James Bond pistol uten kruttlapper.![]()
nicolas is my name, and weightlifting is my game
Jeg hadde Star Wars-lyssverd!![]()
You ran a marathon? That's cute …
Jeg hadde 386.
Og gameboy!
Det er bedre å sprenge Nifty, enn å ha spreng i armen![]()
For ikke å snakke om en Amiga 500 med 512kb ekstra ram.
Jeg høyner med en 386 DX 25 mhz, 4 mb ram, 40 megabyte harddisk, vga 14-tommer skjerm. Hva kostet den? Jo, 40 000,- + pant i 1989 eller 1990 (?)
Hvilke spill hadde du da?
Falcon 3.0, et ferraribilspill som er veldig arcade, finner det vel på arcademaskiner. Skal se om jeg får vridd hjernen til å huske hva det het.
Og Scorched Earth. Day of the Tentacle. Vette! m.m.
day of the tentacle var jo klassisk!
og commander keen!
og duke nukem 1.
og. hm.. winter games.
åh, minner minner..
Savner Test Drive, Birds of Prey og Deluxe Paint.
spilte noen stunt driver? er ikke dette mimretimen? forresten.. tom, jeg har leita etter en tråd der du posta bilder, av ei søt snerten dame fra SG.. sofia ombre (tror jeg).. men finner den faen ikke, klarer du? snerten liten sak som var i kongeform.. sixpacken inne og skreik etter kuk![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Jeg husker når jeg ikke hadde nok minne til å kjøre Stunts, og ikke nok diskplass når jeg ville ha inn Wintergames :\
Wintergames var awesome. Jeg hadde ofra det meste på harddisken for å få det inn, men heldigvis hadde jeg det på diskett, sammen med outrun, en annen klassiker![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Du husker navnet til og med!
Har funnet henne hos SG. Følger opp i kveld. Skal ut på tur.
EDIT: Bare måtte … Her er hun, litt ned på siden.
greg er en skrue..
bicepsen hans sprengte ikke, han satt steroider i bicepsen sin med en skitten kanyl. han endte opp me kraftig betennelse og prøvde å tappe betennelsen selv. "operasjonen" han selv gjorde filmet han med hjemme kamera og endte opp på akutten hvor han måtte "amputere" deler av "bicepsen". noe som innebar at de måtte skjære vekk litt av synthol innlegget. resultatet ble jo en rimelig deformert "biceps"
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Get used to it!![]()