Ja det er kjedelig, men jeg er vel ikke så flink og variere. Trener 3-4 dager i uka nå. Når jeg hadde bedre tid ble det 4 dager i uka og da var fremgangen bedre, nå jobber jeg turnus og dagene blir hulter til bulter og tidspunkt, men totalt blir det rundt 3-4 dager trening i uka.
Begynnte med 5x5 og holdt på, mot slutten blir det gjerne bare 3-4 sett med 4 reps, men nå detter jeg ned i 3 reps og mister motivasjonen ilag med styrken. Har tidligere også fått litt vondt i underarmer og albueledd. For par uker siden hadde jeg 4x5 på 155kg og uka etter det 2 sett med 3 reps på 157.5kg men så stopper det mye opp, nå er jeg nede i 5 reps på 150kg men klarer ikke holde styrken/motivasjonen på de neste settene så må gjerne ta av 10-15kg for å holde meg..
Etter benk bruker jeg og trene noen sett skrå flyes eller dips
Forslag til hvordan jeg kan komme meg? Kjøre smalere eller bredere grep? Mindre sett? Øke reps antallet par uker?? Og da vil jeg gjerne høre fra folk med litt erfaring ikke fra noen som driver og vet hva de gjør også kjører de serier på 80-100kg hehe, u know..![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat