Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: starte ungdomskveld på gymmet mitt?

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35

starte ungdomskveld på gymmet mitt?

Jeg trener på spenst ved gressbanen på Eik her i Tønsberg,og også der som mange andre plasser virker det som om de satser kun på den voksne garde.
    De er flinke til å fremme aktiviteter for de litt eldre,men ungdommen er helt glemt etter min mening.
    Hvordan tror dere det hadde blitt motatt hvis man fremmet et forslag om at en gang i uka så ville man satse på ungdommen?
    Det ville evt vært feks trening( en gratis kveld for de som ikke er medlemmer enda) for ungdom mellom feks 15-25 år i vektavdelingen med en instruktør som har erfaring innen bygging/vektløfting/fitness.Da ville nye og eksisterende kunder være velkommen,og en instruktør som følger ungdommens ønsker(herunder hjelp med både trening og kostveiledning).
    I en annen avdeling kunne det vært feks kampsport undervisning og andre aktiviteter.

Tror dere at dette gymmet ville gått med på å la ungdommen få sin kveld på senteret?Muligens en Fredags kveld??

Målet vil bli å aktivisere undommen,la dem få interesse for trening(finnes jo annen trening enn fotball etc) og da også oppfølging av hver enkelt som viser interesse.

Noen gode ideer til hvordan en slik ungdomskveld kunne blitt arrangert på et gym?

Dette er bare en ide som sitter plantet i hodet mitt,så hadde vært flott om dere kunne kommet med ideer og innspill før jeg evt velger å legge et slikt forslag ut til eierne av senteret.
    Hvorfor blir ungdommen glemt av disse senterne?
    Sist endret av cb; 18-12-05 kl 09:23

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb
    Jeg trener på spenst ved gressbanene på Eik her i Tønsberg,og også der som mange andre plasser virker det som om de satser kun på den voksne garde.
    De er flinke til å fremme aktiviteter for de litt eldre,men ungdommen er helt glemt etter min mening.
    Hvordan tror dere det hadde blitt motatt hvis man fremmet et forslag om at en gang i uka så ville man satse på ungdommen?
    Det ville evt vært feks trening(for de som ikke er medlemmer enda) for ungdom mellom feks 15-25 år i vektavdelingen med en instruktør som har erfaring innen bygging/vektløfting/fitness.Da ville nye og eksisterende kunder være velkommen,og en instruktør som følger ungdommens ønsker(herunder hjelp med både trening og kostveiledning).
    I en annen avdeling kunne det vært feks kampsport undervisning og andre aktiviteter.

Tror dere at dette gymmet ville gått med på å la ungdommen få sin kveld på senteret?Muligens en Fredags kveld??

Målet vil bli å aktivisere undommen,la dem få interesse for trening og da også oppfølging av hver enkelt som viser interesse.

Noen gode ideer til hvordan en slik ungdomskveld kunne blitt arrangert på et gym?

Dette er bare en ide som sitter plantet i hodet mitt,så hadde vært flott om dere kunne kommet med ideer og innspill før jeg evt velger å legge et slikt forslag ut til eierne av senteret.
    Hvorfor blir ungdommen glemt av disse senterne?
    Det hørtes ut som en veldig god ide`. Siden den er din så må du jo også selv følge den opp. Etter å ha snakket med dem du må ville jeg gått videre til de som driver undomsklubb.Det vil da være for de yngste ungdommene. Mulig det er midler til en slik type satsning.Ellers ville jeg ha spurt rundt i idrettsmiljøer hvor de søker støtte.Jo mere støtte jo lettere er det å gjennomføre.
    Flott initiativ ! Håper du får satt ideen ut i praksis.

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Der eg kommer blei da innført 18års grense på styrkerommet og leige av idrettshallen. Idrettshallen er vel egentlig da einaste fritidstilbudet der og den var alltid i bruk.

Dette førte til ein BOOOM med spydige drittunger som istadenfor å spele fotball i hallen, trene på styrkerommet osv heller stod utafor og røykte. Blei faktisk så gale at det gjekk utover alle andre som skulle trene, i tillegg var enkelte av desse ungdommene komen inn på ein smal og bratt sti.....

Poenget er vel at det er mange ungdommer som heller ville trent og gjort fornuftige ting dersom dei hadde tilbudet. Såg eit innslag om dette på lokal-tv Bergen og får nokon mnd sia. Idrettshallene blei tatt fra uorganisert/ halv organisert ungdomstrening og gitt til alt mulig anna piss.

Så ja, eg syns det virker som ein GOD ide
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Bronse Member
    Ble medlem
    11-2005
    Jeg likte ideen veldig godt, men er det ikke noe med anbefalt alder for styrketrening?

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Er vanligvis 16 års grense for å tegne medlemskap der hvor jeg har vært. Utenom det har det ikke vært noen grenser.

Fin idé cb
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Flott idé! Bare pass på å få en instruktør som kan tingene sine, ikke en aerobic instruktør liksom..

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz
    Flott idé! Bare pass på å få en instruktør som kan tingene sine, ikke en aerobic instruktør liksom..
    Ja,det er det som er litt av vitsen at det er en person som kan sine ting og som kan motivere.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Faenheller!
    Fikk jo nesten lyst til å ta turen selv!
    Regner med at det blir kampsport muligheter der man kan sparre?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Lignende tråder

1. blodtypediett?
    By Kloster in forum Kosthold
    Svar: 54
    Nyeste innlegg: 09-03-08, 21:03
  2. sånn deffer de i sverige: den termogene dieten
    By Stålballa in forum Artikler
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 15-03-05, 17:50
  3. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening