hei hei. ska begynne og trene i dag. første gang på ganske lenge at jeg trener vekter. har tidliger vore plaget med skader,men er frisk nå![]()
Noen som har et opplegg jeg kan følge til sommeren? et slags nybegynner program?
hei hei. ska begynne og trene i dag. første gang på ganske lenge at jeg trener vekter. har tidliger vore plaget med skader,men er frisk nå![]()
Noen som har et opplegg jeg kan følge til sommeren? et slags nybegynner program?
Hva passer best for deg da føler du? Fullkropps program eller split? og eventulee hvor mange dager i uken planlegger du å trene?
fullkrops program tror jeg er tingen? eller kamsje en 2 spiltt? tenkte og trene to ganger i uka![]()
2 ganger i uka, da er vel fullkropp helt kurrant, hehe søk på fullkropp i forumet så finner du nok ett helt kurrant programOpprinnelig skrevet av sandersama
![]()
Heisan om jeg var deg så ville jeg søkt på forume på fullkroppsprogram som flisa nevner, men jeg ville ha funnet et program som kjører baseøvelser/isolasjons øvelser det vil vell bygge mest etter min egen erfaring da. lykke til
Viss du går opp til 3 dager i uken så kan du følge RYP programmet. det hadde jeg ganske god erfaring med iallefall. Starte med grunnprogrammet. det ligger på www.tn.no
Viss ikke så ligger det også en god del fullkropps program på sidene her viss du søker så¨nn som Flisa og Warmachine sier.
Tror du RYP er tingen når fyren ikke har trent på lenge Benny?
etter hva jeg har erfart er ikke RYP helt for nye begynnere men men![]()
Sist endret av Lee Priest; 09-03-05 kl 20:27
Jeg hadde nå ikke noe problem med verken øvelser eller progresjon når jeg fulgte grunnprogrammet til RYP. Ikke noe verre det enn et programm du laste på med max vekt og kjører 3x10-12 reps vil nå jeg si.Opprinnelig skrevet av Warmachine
På avateren din ser det ut til at du vet hva som fungerer for degMen ihvertfall, etter skadeavbrekk bruker jeg vanligvis den første tiden til å kjøre gjennom kroppen i litt tilfeldig rekkefølge, få igang muskulaturen, lett belastning, og tar vel kanksje de øvelsene som jeg finner kjekkest.
Hva du vil gjøre videre er selvfølgelig helt opp til deg, hvilken treningsfilosofi du vil følge.