Hei,

Jeg har noen års treningserfaring bak meg, men har av ymse grunner ikke hatt ork eller vilje til å trene de siste årene.

I forbindelse med flytting til Trondheim planlegger jeg å starte på igjen, men med litt andre mål enn jeg hadde før. Før trente jeg for å bli stor og sterk, trente en god periode etter Dante sine prinsipper, og dette fungerte bra - mens det stod på!

Jeg måtte trene hardt og overspise for at det skulle gi noe effekt, og så fort jeg kom ut av rytmen så forsvant alt i løpet av få mnd.

Kroppsmessig er jeg ikke bygd for å være noen "gaffeltruck" som Dante kaller det. Så jeg vurderer fitness. Fitness er en "gren" jeg aldri har fokusert noe på, som da er litt dumt siden dette faller min kroppstype mye bedre.

Jeg tenker å sette meg ganske hard målsettninger. Noe i den grad at jeg skal stille i en konkurranse etter 2 år. Dette ser jeg for meg skal gå bra, med tanke på at jeg har et grunnlag og en erfaring så jeg vil ha en fordel i forhold til tidsperspektivet. Om det blir noe resultater å skryte av ved å stille i en slik konkurranse får være en annen side av saken.

Så min "bønn" går ut til fitnessfolkene på forumet. Jeg ønsker å komme inn i dette miljøet for å få folk med samme mindsett rundt meg igjen. Noen i Trondheim, og hvor trenes det?