+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Starthjelp

Kliss nytt medlem knut_joergen is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002

Starthjelp

Hei!
    Har startet med regelmessig styrketrening etter militæret, og har funnet ut at om det skal bli noe ut av det, trenger jeg hjelp til med treningsprogram og kosthold. Trener styrke tre ganger i uken, men det er så som så med øvelsene. Prøver å holde meg til faste muskelgrupper. Har fått et tips om å spørre her, i og med at dere som leser dette har peiling
    Det jeg i bunn og grunn vil frem til, er at jeg trenger et program som kan "style" meg litt... Jeg er 195 høy, veier litt over 90kg. Tar 100 på en god dag i benken, og bruker 30kg i skråbenk (hvis dette hjelper noe å vite)
    Har kjøpt proteiner og kreatin, men vil ikke bruke det før jeg vet hvordan... Og det håper jeg dere kan hjelpe meg med

Er takknemlig for alle tips!
    Takk

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Legg ut et eksempel på hvordan du trener i dag, og hvordan en matdag ser ut for deg mtp tidspunkter og hva du spiser.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    04-2002
    det var det da...har en dag med triceps,rygg og skuldre.en med bryst og biceps.og en med bein.prøver å variere mellom de øvelsene jeg vet om.i tillegg til sport og løping tre til fem ganger i uka.når det gjelder mat spiser jeg helt normalt...har ikke noe plan. det er dette jeg trenger hjelp til. tenker det er på tide at jeg får litt struktur på det, og trenger derfor hjelp fra dere som har greie på dette
    mer jeg burde fortelle om?
    vil gjerne ha tips om websider o.l.

enda en gang takk...

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    tja... Du har ingen struktur overhodet mao?

Treninga di er fordelt utover 3 dager? eks følger.

Mandag:
    Benkpress 3x6-8
    Skråbenkpress 3x6-8
    Hantelskulderpress 2x6-8
    sidehev med manualer 2x10-12
    Shrugs 2x12
    Triceps pushdowns 3x6-8

Onsdag:
    Knebøy 2x12
    Beinpress 2x12
    Legextensions 2x12
    Legcurl 4x12
    Stående legger 2x12-15
    Sittende legger 2x12-15

Fredag:
    Markløft 2x12
    Kroppshevinger 2x10-12
    Kabelrows 2x10-12
    Hantelrows 2x10-12
    Bakside skuldre 2-3x10-12
    Stangcurl 3x6-8

Frokost 0730
    lunsj 1100
    Mellommåltid 1400
    Middag 1700
    Preworkout snack 1830
    trening 1900
    Etter trening raske karbo + protein
    Kveldsmål 2130
    Protein 2330

Ble medlem
    04-2002
    sant at jeg ikke har noe særlig struktur
    mener du at jeg bør ha fire dager i uken?har tid til det og er temmelig ivrig etter å prøve programmet... og en ting til: pleier aldri å trene etter fire, bortsett fra i helgene.er så fullt på sats... er det dumt å trene midt på dagen i stedet? og kunne ikke se noe til magen...Hva bør jeg spise til frokost og før trening? de andre måltidene vet jeg omtrent hva jeg bør spise.og skal ta med meg treningsprogrammet ditt til de løkene på sats og få dem til å vise meg øvelsene...
    nok en gang:takk

Ble medlem
    03-2002
    3 dager i uka holder fint i begynnelsen det.

*1 stor porsjon havregrynsgrøt+30g proteinshake+1glass eplejuice+3dl vann er en grei frokost

*40g protein+ 4dl eplejuice 1/2time før trening er også et greit preworkout måltid

Ble medlem
    04-2002
    da er jeg klar til innsats!
    det dukker sikkert opp noe jeg lurer på snart
    tnhx!

Kliss nytt medlem StriatedPecs is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002

proteinmengde pre-workout

Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    *40g protein+ 4dl eplejuice 1/2time før trening er også et greit preworkout måltid
    Er ikkje 40g litt mykje? Viss ein antar at ein får 10g gjennom 3dl melk, så må du hive innpå 30g protein og det vil seie at du må ha innpå ca. 40g pulver (4 ganske store ss). Her må ein vel ta omsyn til kroppsvekt og kanskje også mengda muskelmasse ein har (fettprosent)? Eller?

per

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Proteinet fra melka er dårlige greier og er ikke noe å regne med bare så det er sagt.

Mannen veier over 90 kilo og om han for eksempel skal spise 2-3 ganger sin kroppsvekt i protein og han skal spise f.eks 5 måltider pr dag da er det slett ikke for mye protein i dette måltidet , heller litt på minus siden spør du meg.

Det står ikke noe om hans fett% men det er altid bedre å overdrive litt på protein siden enn gå i minus

Medlem bouncer is on a distinguished road bouncer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg har klart meg fint med melkeprotein så lenge jeg har trent.

Kliss nytt medlem Absolute_hardcore Ukjent bruker
    Ble medlem
    03-2002
    Ening med bouncer at melkeprotein funker bra spesielt i kombinasjon med proteinpulver, men på deff så foretrekker jeg å blande ut proteinpulveret med vann

Ble medlem
    03-2002
    Hvor i all verden har du fått det i fra per at proteinet skulle blandes i melk? Personlig blander jeg alltid i vann, gainere liker jeg å blande i melk.
    Men gainerdagene er for min del over.

Eller har B svart godt nok for meg. Takk.

Ble medlem
    04-2002
    fint med flere innspill
    holder meg til 40g jeg og blander med vann...
    og fettprosenten min aner jeg ikke hva er, man ved å ta en kikk på magen trekker jeg raskt konklusjonen at den bør bli lavere enn den er

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

treningen

Jeg bruker dette oppsettet, og det synes jeg gir ganske gode resultater:

MANDAG - Bryst\Triceps/Biceps
    Benkpress 5x 6
    Franskpress 6x 6
    Armcurls 4x 3

TIRSDAG - Rygg\Lår
    Nedtrekk bak Rygg 5x 5
    Chins 30 rep. totalt
    Markløft 3x 6
    Knebøy 4x 5

TORSDAG - Skuldre\Mage
    Press bak nakke 6x 6
    Sidehev 5x 8
    Sit-Ups m\vekt 4x 25

FREDAG - Biceps\Legger
    Armcurls 5x 6
    Skrå-benk curls m\manualer 4x 6
    Tåhev m\person på ryggen 4x 25

Detter er da mitt oppsett etter mine behov og mål. Det du må gjøre er å finne "ditt" prgram, med hjelp av andre, men husk det er dine behov og dine grenser som bestemmer. Men ta å prøv dette oppsettet en stund, endre på det du vil etter dine behov og ønsker. Men hold det hardt.

Lykke til.

Ble medlem
    04-2002
    takk takk prøver det prgfra hightower en stund og ser hvordan det går. Men takk for innspill

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. starthjelp
    By <<Robert>> in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 16-11-04, 15:07
  2. Matarazzi trenger starthjelp.
    By matarazzi in forum Kosthold
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 31-08-03, 15:34

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder