Hvilke treningssentre finnes i Stavanger sentrum? Flytter kanskje nedover i høst, så jeg er på jakt etter et sted å trene. Vurderte SiS, men det lå litt for langt ute på bygda …
Godt Body Pump-tilbud er et pluss.
Hvilke treningssentre finnes i Stavanger sentrum? Flytter kanskje nedover i høst, så jeg er på jakt etter et sted å trene. Vurderte SiS, men det lå litt for langt ute på bygda …
Godt Body Pump-tilbud er et pluss.
You ran a marathon? That's cute …
SATS og Sports Club ligger i sentrum
JA, det skal gjøre vondt...!!!
du har faktiskt ganske mye å velge i etter hvert! du har sc og sats som ligger MITT i sentrum. ellers blir det lifestyle som er 5-10 minutts gange fra sentrum.
det er mange gym rundt byen i alle bydeler å velge ifordyp litt om hvor du skal bo i nærmere tid og hva type studio du er på jakt etter så blir det lettere å svara
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hvordan er Sports Clubs omdømme? Er instruktørene dyktige, og lokalene av god kvalitet?
SATS er ikke aktuelt, da jeg ikke liker klesreglene deres, selv om det ikke er noen fare for at jeg kommer til å bryte dem …![]()
SATS stavanger er ikke som andre SATS sentere. Det er manualer opp til 45kg, ingen klesregler og miljøet er bra.
Jeg går selv på Sportsclub men vil tilbake til sats.
sc sentrum har da også ganske striksne regler osv.. liker ikke sc og sats i det hele tatt jeg...Opprinnelig skrevet av tombody
men tror sc er veldig gode på det meste sånn sett egentlig! bra utstyr osv..
er et par som trener der som er på forumet her de kan nok svare bedre! jeg har bare hatt prøve time der nede...
zenox feks. hør med han
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Har ikke kommet så langt i boligjakten, da jeg ikke har jobben klar ennå. Men etter «intervuet» på tirsdag, vet jeg nok mer. Men ønsker å bo mer eller mindre midt i sentrum, med gangavstand til det meste. Men jeg har hatt lange spaserturer til og fra trening tidligere, så hvem vet. Kvalitet er viktigst.Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
Jeg er bare en mosjonist, så jeg trenger ikke tilgang til de tyngste vektene. Ønsker kun en sunn og frisk kropp, og kanskje litt til. Det blir også et par Spinning økter i uken.
da er nok sc en veldig grei løsning for degOpprinnelig skrevet av tombody
![]()
En ting er ihvertfall sikkert, det tar mer enn 5-10min å gå fra sentrum (dvs torget) til Lifestyle.
Sentrene deles vel opp i to kategorier her, der SC og SATS er i samme kategori, mens Lifestyle er vel ene og alene.
Som det nevnes ovenfor her så er ikke SATS i Stavanger som enkelte andre SATS som det verserer historier om. Senteret er over flere etasjer, styrkeavdeling ligger vel i 5 etasje, med skråvinduer noe som kan medføre noen varme sommerdager.
SC er et stort splitternytt senter somligger rett ovenfor sentrum. Det er en fordel at de er medlem av NTF, noe som medfører en kan trene på over 100 ulike sentre rundt om i landet.
Lifestyle, som nevnt, i en egen kategori for seg selv. Skal du konkurrere i BB så finner du nok likesinnede her.
Tror nok du finner det du leter etter på SC
http://www.sports-club.no/tekstsider.cfm?id=13733
Fra Stavanger sentrum til Lifestyle er det nok mer sannsynlig at du må beregne 20-30 min gange...
Tusen takk for all den raske tilbakemeldingen!
Tror nok SC kan være plassen for meg, men SATS-Stavanger høres kanskje ikke så verst ut det heller. Begge gir meg også muligheten til å trene om jeg skulle ta en tur «hjem» til Haugesund en helg.
PS! Manualer på 45kg er 3/4 av min kroppsvekt …![]()
bruker med normal gange aldri mer en 10 minutt fra byterminalen jeg og det er da det mest gunstige utgangspunktet og ta!!!Opprinnelig skrevet av Cera
jeg har gått til lifestyle i over et år hver dag fra byterminalen.
lifestyle er ikke det det en gang var! tror du skal ta deg en tur innom! ja det kan ikke samnelignes med sc og sats det har du rett i! det er nå mer stundenter og mosjonister en det noen gang har vært der oppe! vurderer og bytte til top form da det er ferdig! de skal satse mer bygging og styrkeløft
det finner du ikke på noen av de studioeneOpprinnelig skrevet av tombody
da må du til lifestyle
Hva er det de har forandret i det siste på Lifestyle (foruten den nye hallen)? Pusset opp? Skiftet ut manualer og maskiner?
hehe er det samme gode gamle utstyret... er bare "klientellet" som er relativt nytt...Opprinnelig skrevet av Cera
er ikke så mange " store " der så det en gang var... trodde det var i den banen du tenkte?
eller viss det var med tanke på utstyr så er det det gode gamle enda![]()
Er det noen bra kosttilskudds butikker i stavanger sentrum der det selges 4 kilos bøtter med protein osv?
www.nordicpower.no ligger rett utfor sentrum
Ikke mye er forandret på det gamle Lifestyle.Opprinnelig skrevet av Cera
De har en ny avdeling med forskjellige fasiliteter under Colussemum klinikken, 200 meter borti gata.
Her er det blant annet Squashall og slike ting.
Ikke "hardcore" som Lifestyle kan defineres som...
Ihvertfall om ettermiddag og kvelder.
På dagtid derimot kan det være et litt mer "voksent klientell", eldre, mosjonister og obs holdt nesten på å si gamle tanter(men jeg sa det ikke)
"La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
Hippokrates