Er en gutt på 19.
Har hørt av et par stykker at riktig kosthold er like effektivt som steorider, stemmer dette? Hvis ja, noe nsom vet om et bra kosthold??
Er en gutt på 19.
Har hørt av et par stykker at riktig kosthold er like effektivt som steorider, stemmer dette? Hvis ja, noe nsom vet om et bra kosthold??
Ja... absolutt.
Les artiklene som omhandler kosthold. MBT_Fjell har laget 1 og Hardway har laget en. Bruk SØK funksjonen.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
sterioder er i alle fall like u-effektivt som bæsj om du ikke har et riktig kosthold!
Et riktig kosthold er alfa omega når man driver med trening. Det er veldig mange som ikke forstår viktigheten av å spise riktig når de trener.
Å sammenligne steroider med kosthold blir nok litt feil men man kan gjøre utrolig mye med riktig kosthold.
For å oppnå bra resultater enten med eller uten steroider må man spise riktig.
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Mat og drikke er faktisk det mest oppbyggende stoffet du kan putte i deg![]()

Men å sei noge sånn høres i seg sjøl rart syns eg.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!

spis 100% 365dager i året, og du kommer langt gjennom det.. sett eksempler fra usa som har blitt fulgt opp av pro pt, spist riktig osv.. de har lagt på seg mye på kort tid! Steroider har uansett ikke noe voldsomt effekt uten riktig kosthold...
Blitt mye steroide-skriving her i det siste... Ny bølge som inntar forumet, hehe.
det er jo trossalt av maten musklene som bygges, og derfor er det ekstremt viktig å få i seg rette næringstoffer til rett tid, i rett mengde

Seff e d maten så fikse jobben, men d e jo som å sei at båt e bedre enn bil holdt eg på å sei. litt hallsnålt.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
akkurat! derfor er det like gøy hver gang å høre noen som klager og sier "jeg skjønner ikke, jeg trener så mye, men jeg vokser ikke!" ... "ja, spiser du mye og riktig mat da?" "Nei, men jeg trener jo MASSE!"Opprinnelig skrevet av ts
...
push harder - lift more
Mange av dem spiser itillegg veeldig sundt sier de... (2 små salater om dagen....)