Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 58

Tråd: Sterk!!

Medlem cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33

Sterk!!

Sjekk denne karen!
    http://www.iform.no/profiler/lars_helge_kristensen.shtml

:bb:

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Grei kar det der.

Kliss nytt medlem Kent sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Nå bør nok Hr. Karlsen passe seg ja.......

Medlem cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33
    det er jo helt sinsykt hvor sterk han er, og bare 19år
    Prøver å finne formen igjen!

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kent
    Nå bør nok Hr. Karlsen passe seg ja.......
    Tja, Svend tok jo 350kg i knebøy som 18-åring, så det er et godt stykke igjen...

Kevin Levrone
    Gjest
    Moderert av Gunnar.
    Hold innleggene dine på et saklig nivå, Levrone.

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kevin Levrone
    Hvorfor handler alle inleggene dine om dop? Har du ikke noe fornuftig å si kan du like godt holde kjeft!

Eller hvorfor ikke holde kjeft uansett...

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Tror nok han Lars Helge fyren skal få problemer uansett hvor mye dop han dytter i seg, bare sånn at du vet det Danny. Karlsen er et sykt talent.

Ble medlem
    06-2003
    Skulle ønske at det var mulig å skrive noe om store folk, uten at dem som er mindre enn dem begynner å mase om hvor mye dop dem bruker.

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    110% enig

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    Skulle ønske at det var mulig å skrive noe om store folk, uten at dem som er mindre enn dem begynner å mase om hvor mye dop dem bruker.
    Helt enig jeg også. Dette er jo igrunn ikke noe stort problem på forumet egentlig... hvis vi ser bort fra "danny" sine innlegg vel å merke.
    ...I simply am not there.

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    hvorfor sutrer alle når dop kommer på banen, alle vet jo at det er utbredt så hvorfor er det så farlig å ta det opp ?
    beskytter vi bolerne eller

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Noen skal alltid bringe dop på banen.
    Hvis de ser en stor person så sier de med en gang, 'ja han går på dop' . Grunnen dems er bare at de er så store, de legger som regel aldri noe saklig til grunne..
    Ta et eksempel. Jeg viste en kompis noen bilder av Arnold var det vel og uten å blunke mente han at den personen der er full av dop..
    Men 'de' personene er som regel folk som har lite greie på sporten og hva den innebærer.

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    når folk skriver om dop her(eks. danny) så får de det til å høres slik ut: "ja, MEN han går på bol/dop, så han er ikke verdt mer enn møkka under skoen". ingen vits i å legge det frem slik.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Ble medlem
    06-2003
    Tingen er at en blir misunnelig vet du. Det er ikke lett å se at noen er bedre enn seg selv. Og om noen er det, da MÅ dem jo jukse. Det finnes nok dem kroppsbyggerne som bruker litt sterkere saker enn møllers tran, men dem er da ikke de eneste? Det er vel snart bare curnlig det ikke er doping i. Det er vel bare fordi at kroppen er så stor, at folk tror at personen bruker dop. Uansett, teit å annklage folk for å dope, når en ikke har et fnugg av bevis på det.

andy2. Det er vel ingen som suttrer når det taaes opp. Når en ser en person (that be bilde eller i virkeligheten), så gjør en seg som regel opp en mening om den personen. Og om en tror den personen bruker dop, så holder en det som regel for seg selv. En må ikke alltid trø i salaten vet du! Og om det første du ser etter når du ser en person, er om personene bruker 'bol' eller ei, så get a life.

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Jeg må bare ærlig innrømme det selv jeg at jeg dømmer folk. Da jeg var i syden så jeg mange SVÆRE folk, og den vanlige kommentaren var "Shit, dinna karen er full av bol"

Vet ikke hvorfor, men det virka usannsynlig at hver 5`te person som var på stranda var 110kg+ og markert som bare faen.

Men det er no bare meg..
    Det er i motbakke det går oppover.

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Jeg viste en kompis noen bilder av Arnold var det vel og uten å blunke mente han at den personen der er full av dop..
    Han er jo det...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Folk har en tendens til å alltid vilel se det negative.

Ser folk en dame med store pupper, så sier de "silikon".

Ser de en utrolig flott blondine, så sier de "dum".

Folk er så utrolig grunne at jeg blir dårlig.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Folk som sier det er som regel bare misunnelig på den personen som de snakker dritt om...

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    spiller jo ingen rolle hvor mye dop du trøkker i deg, hvis du ikke gjør ting riktig så vil ikke du få resultater som arnold og co + VELDIG mye genetisk.... disse gutta lever for å trene og sporten de driver med, uansett hvordan du vrir å vender på det så er det imponerende at de blir så stor som de blir, so what om det e med dop.... du kunne ikke blitt det Danny.... det er jeg 99.9% sikker på..... disse gutta dedikerer seg mye mer til sporten enn david becham og kobe bryant gjør, for halve betalingen og halve lønna, ikke dte engang.... kan ikke du bare bukke i støvet Danny og holde kjeft....
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Medlem acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Uansett må si denne karen er i ganske god form!

Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen
    Folk som sier det er som regel bare misunnelig på den personen som de snakker dritt om...
    Jeg synes det sier mer om holdningene dine når du hevder at å nevne at en person er dopet at det er synonymt med å snakke dritt om personen.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Ville bare si at det stort sett er danny som legger inn komentarer om dop/bol og han gir seg jo aldri så det mye bedre å ignorere dop/bol postene hans enn å komme med kommentarer tilbake selv om det er jævlig irriterende...
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Kevin Levrone
    Gjest
    hmm.. skjønte ikke den helt jeg ass. Den store diskusjonen fordi jeg opplyste at Svend Karlsen var blitt tatt i doing da han var yngre, og at det derfor ikke kan sammenlignes. Det blir to forskjellige idretter! Jeg har da ikke noe i mot denne bolingen deres, men det blir jo feil å sammenligne rene og dopede utøvere! Det er dere enige i, sant?

Ble medlem
    07-2002
    Poenget er at du ALLTID skal dra frem bol, okkesom. Det blir for dumt.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    er ganske enig at en som bryker bol ikke kan sammenlignes med en som ikke gjør det. men det er lite vits i å nevne bol i vær bidige situasjon der det er snakk om sterke eller store folk.

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    jeg fikk vite for noen dager siden at det hadde gått et rykte på skolen om at jeg hadde bolet meg. Kompisen min spurte om det var sant, og jeg lo bare - må si jeg følte meg smigret at folk trodde jeg brukte steroider, følte meg "stor" i ca. 5 minutter før jeg gikk forbi et speil og innså fakta... Jeg ser ikke på meg selv som stor, kanskje andre gjør det. Budskapet med dette svaret var at mange er JÆVLIG snare ute med en forklaring på noe de ikke har peiling på, og tar for raske konklusjoner. Folk trodde jeg bolte, noe som selvsagt ikke er sant. Må si jeg måtte le, og benektet ikke for bruken av bol heller - ryktet skal få gå....

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Alle kroppsbyggere juicer! Det finnes så klart noen få som kun er med i "natural" konkuranser som ikke boler, men de er i klart mindretall.
    Å tro at Arnold ikke gikk på boler, er toppen av idioti. Spesiellt siden han åpent innrømmer det selv.
    Jeg sier ikke at alle som er store boler, men alle "bodybuildere" boler.
    Du er ikke fotballspiller selv om du spiller på løkka 4 dager i uka vet du.
    Det som er irriterende er:
    1: Folk som ikke gidder å trene bolefritt til de har nådd sitt naturlige potensial.
    De vil bare bli store til sommeren, så derfor tar de et par kurer fra mars til juli.

2: At folk vet om all dopen innen bodybuilding, men alle tror skiløperne våre er "rene". Skøyte-kongen Koss hadde vel like store bein (for ikke å snakke om glutes) som enhver norgesmester i bygging. Men han hadde vel bare lett for å få store bein. Det var nok genetisk det. NEIVEL!
    Jeg blir så sint...
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Fowler, kan du gi faen i å poste den meningsløse posten din i alle trådene her på forumet? Den der bolepraten din hører ikke hjemme her uansett, og det holder at du poster meningene dine èn gang, du trenger ikke kopiere posten din inn i alle tråder her!

-MANimal

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    at det går ann. fowler kan starte sitt egent forum, der kan kan snakke om bol så mye han vil.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    trenger da ikke det, han vet da av hemmelige fora som ingen av oss får vite av

Ble medlem
    06-2003
    siden dette her i aller høyeste grad har blitt en 'dop' tråd. så lurer jeg på følgende. jeg har en kammerat som sverger på at proteinpulver er et doping middel, og han sier det står på doping listen. og det gjør på en måte det.
    I tillegg til de stoffer som er nevnt som eksempler i NIFs dopingliste er også liknende stoffer forbudt. Begrepet "liknende stoffer" er presisert til å gjelde stoffer med liknende farmakologisk virkning og/eller kjemisk struktur som står på dopinglisten. Dette betyr at både preparater som er kjøpt i utlandet (med eller uten resept fra lege) og såkalte naturpreparater og kosttilskudd kan rammes av dopingreglementet selv om preparatnavnet ikke står på listen. Regelen om at "liknende stoffer" også er forbudt rammer også nyutviklede preparater innen de forbudte klasser.
    Jeg ble caught veldig off-guard her, så jeg måtte bare bruke noen store ord og komplekse settninger for å slippe unna. Men neste gang vil jeg kunne slå neven hardere i bordet. Hva menes med naturpreparater og kosttilskudd? Faller proteinpulver inn under denne kategorien?

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    jeg vurderer proteiner som mat, i likhet med alt lovverk her i landet. ser ingen grunn til å tenke mer på det enn det egentlig.
    -E195

Ble medlem
    06-2003
    Så klart gjør jo jeg også det. Jeg har diskutert, diskutert og diskutert med han om dette. Men jeg får han liksom ikke til å forstå ;(

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    er ikke de naturmidlene det er snakk om Tribulus og sånt?

og kosttilskuddene det er snakk om, er sikkert slike som det er mer i enn det som står på etiketten, hvor utbredt det er i Norge vet ikke jeg, men du kan sikkert spørre Stian Grimseth om hvordan det er i utlandet

Ble medlem
    06-2003
    Det var det jeg også tenkte Polarman, stoffer som inneholder Effedrin og slikt. Sånn stack opplegg og slikt. Men så lenge det står Kosttilskudd, så er det godt nok for Kameraten min. Lurer på om jeg ikke må sende en liten e-post til nif (-;

Ble medlem
    04-2003
    Den uthevede setningen henviser til setningene før, altså; naturpreparater og kosttilskudd som har liknende virkning som de nevnte dopingpreparater blir også ansett som dopingpreparater, selv om de ikke står på dopinglisten.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Det var det jeg også tenkte Polarman, stoffer som inneholder Effedrin og slikt. Sånn stack opplegg og slikt. Men så lenge det står Kosttilskudd, så er det godt nok for Kameraten min. Lurer på om jeg ikke må sende en liten e-post til nif (-;
    Det er gjort !
    Sendte en mail etter praten vi hadde i går. Hvor jeg forklarte åssen det var.. Har ikke fått svar enda men de har sikker mye å gjøre

Ble medlem
    06-2003
    Mye å gjøre ja (-; Hehe.. Men flotters, du vet jeg aldri hadde fått sendt denne mailen. Så da har vi kanskje noe å daske i bordet med. (-: Takk.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Hehe... Jeg kjenner deg ganske godt nå ja =)

De svarer kanskje bare i ukedagene, så vi får se til uka...
    Hadde vært morsomt hvis NK kunne kommet med et innlegg her. Siden han selger slike produkter..

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    damn sterk han der, men jeg tarn i sittende roing!
    RockyRock

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen
    Hehe... Jeg kjenner deg ganske godt nå ja =)

De svarer kanskje bare i ukedagene, så vi får se til uka...
    Hadde vært morsomt hvis NK kunne kommet med et innlegg her. Siden han selger slike produkter..
    Har ikke fulgt så godt med på denne tråden , hva er du lurer på som jeg kan svare på.

Fyr løs og jeg skal svare så godt jeg kan

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    siden dette her i aller høyeste grad har blitt en 'dop' tråd. så lurer jeg på følgende. jeg har en kammerat som sverger på at proteinpulver er et doping middel, og han sier det står på doping listen. og det gjør på en måte det.
    I tillegg til de stoffer som er nevnt som eksempler i NIFs dopingliste er også liknende stoffer forbudt. Begrepet "liknende stoffer" er presisert til å gjelde stoffer med liknende farmakologisk virkning og/eller kjemisk struktur som står på dopinglisten. Dette betyr at både preparater som er kjøpt i utlandet (med eller uten resept fra lege) og såkalte naturpreparater og kosttilskudd kan rammes av dopingreglementet selv om preparatnavnet ikke står på listen. Regelen om at "liknende stoffer" også er forbudt rammer også nyutviklede preparater innen de forbudte klasser.
    Jeg ble caught veldig off-guard her, så jeg måtte bare bruke noen store ord og komplekse settninger for å slippe unna. Men neste gang vil jeg kunne slå neven hardere i bordet. Hva menes med naturpreparater og kosttilskudd? Faller proteinpulver inn under denne kategorien?
    Les den =)

Kort sagt. Står de produktene som dere (norkost,fitnessplanet osv) selger på dopinglista ?

Ble medlem
    06-2003
    Gulliksen fikk svar i posten i dag, så vi bestemmte oss for å gjøre det litt oversiktelig over hva som er lov og ikke lov innen for emnet kosthold. Resultatet finner du her. Laget etter beste evne, finnes det feil så si i fra!

p.s. er produktene til Norkost og Fitnessplanet GMP standarisert?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ingen av produktene NK og FItnessplanet selger står på dopinglisten , RIMI,REMA osv har en del som er på dopinglisten men det visste du vel fra før av

Ble medlem
    06-2003
    Byggern. Du har rett i det at ingen av de produktene står på doping listen. Men det jeg med denne siden prøver å si: er at muligheten for at det finnes "ulovelige urenheter" i noen av de forskjellige "kosttilskuddene" er til stede. Ta f.eks. Ribose og Puryvatepreparater, der er det høy-risiko for å finne stoffer som står på doping-listen. Denne risikoen er ikke konstant, men kan variere. Variabler som produsent og hvor tilskuddet er kjøpt har også mye å si. Derfor jeg lurte på om dere (nk, fp) kanskje hadde produkter som var GMP standarisert.

En ting er at produktet står på dopinglisten, men en annen ting er jo om produktet er lovlig å selge? Jeg er av den oppfattning at dopinglisten bare gjelder for dem som konkurerer innen for NIF og om en ikke gjør det, så gjelder ikke doping listen, men de norske lover? Eller tar jeg feil?

Uansett så vil jeg ikke si at jeg bryr meg så veldig mye om det som står om proteinpulver/aminosyrer/puryvate/etc på den siden der, da det er litt fjernt at slikt skal ha noe betydning for meg. Hvordan er det med dopingtester på nasjonale konkuranser og slikt her i norge? Dem reagerer vel ikke på at dem bruker proteinpulver eller aminosyrer.

(-: Stå på videre å bruk/selg/kjøp proteiner! Nam nam!

Ble medlem
    07-2002
    En liten digresjon:

Apropos dopinglista... Åssen kan ho amerikanske sprinteren blir tatt for doping for et preparat som foreløpig ikke står på dopinglista?

Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tarzan
    En liten digresjon:

Apropos dopinglista... Åssen kan ho amerikanske sprinteren blir tatt for doping for et preparat som foreløpig ikke står på dopinglista?
    Pga av:
    I tillegg til de stoffer som er nevnt som eksempler i NIFs dopingliste er også liknende stoffer forbudt. Begrepet "liknende stoffer" er presisert til å gjelde stoffer med liknende farmakologisk virkning og/eller kjemisk struktur som står på dopinglisten. Dette betyr at både preparater som er kjøpt i utlandet (med eller uten resept fra lege) og såkalte naturpreparater og kosttilskudd kan rammes av dopingreglementet selv om preparatnavnet ikke står på listen. Regelen om at "liknende stoffer" også er forbudt rammer også nyutviklede preparater innen de forbudte klasser

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    NK og de fleste andre her i landet bruker svenske,danske,norske,tyske produsenter som ikke paralellproduserer prohormoner osv så da er du nok rimelig trygg.
    multipower er tysk og NIF har vel godkjent deres produkter mens PF er Norsk og bruker råvarer fra Tine men jeg føler alikevel ikke at NIF trykker PF noe nærmere hjertet av den grunn ?? alt her i verden er ikke til å forstå bestandig.
    Jeg selger Optimum Nutrition sine produkter også , de er amerikanske og dermed kanskje mer usikre i enkeltes øyne , noe jeg ikke tror er berettiget da det er et av de mest respekterte firmaer i verden innen kosttillskudd og de bruker nok ikke samme blandemaskin til proteinpulveret som de bruker til andre ting så da må de nok tilsette ulovlige ting med vilje i sine produkter om du skulle finne noe der , med de rettsreglene som er i statene så tviler jeg på at de tør det.
    I et blandet kreatinprodukt fra amerikanske produsenter ville jeg derimot vært mer skeptisk på grunn av at da har du mulighet til å ""føle" mer effekt og dermed foretrekke et produkt framfor et annet.

Kliss nytt medlem Kent sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg kommer fra en mindre by, og en kammerat av meg har trent en god del og begynner å bli ganske stor. Av en eller annen merkverdig grunn, ser det ut til at alle "vet" hva han putter i seg.....latterlig!!

"Har du set xxxxx, han begynner å bli diger!" "Ja, men han er jo full av dop!"

Det virker som at en god del tror det bare er å ta et par sprøyter, gå og legge seg på sofaen og vips, så ser du ut som Arnold!!

Doping er noe dritt, men det er janteloven, misunnelse og uvitenhet også!!!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.