Jeg føler meg skikkelig stiv og anspent i ryggen og skuldrene.. Hva kan det være? Overtrening?
Jeg føler meg skikkelig stiv og anspent i ryggen og skuldrene.. Hva kan det være? Overtrening?
Pump It Uuuup!
Kan være at du faktisk ikke gir musklene tid til å roe seg. Anspente muskler i rygg/øvre del nakke er lite behagelig, går du over lengre tid kan det også medføre at du ender opp på trebenken til en fysio eller.lign.
Trener du ofte? Går du anspent til vanlig?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Jeg trener 4 ganger i uka nå.. Det har vart i litt over 1 uke nå tror jeg. Burde jeg kanskje ta meg en hvile uke, ikke trene på 1 uke eller noe.. for å hente meg inn igjen, og se hva som skjer.
Pump It Uuuup!
God idè.
Sitte/liggestillingen din har muligens noe med dette å gjøre også, prøv å tenk avslapping![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Har samme problemet. Det beste du kan gjøre er og bare ta den en bra joint vær morgen så er du avslappet resten av dagen og sover godt om natten.
Om du er seriøs, så ikke oppfordre til bruk av narktiske stoffer.
Syng, RakeMagic, Syng!
kanskje du trenger litt deeilig massasje?