Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: Støl som faen

Medlem
    Ble medlem
    11-2003

Unhappy Støl som faen

Noen som vet hva som er galt?Jeg er sinnsykt støl i musklene etter hver trening og det varer ofte i 4dager :svak:
    Er ganske sikker på jeg ikke overtrener og jeg tar magnesium tilskudd.

Dette er noe som har hendt de siste 3 månedene ,før var jeg bare støl hvis jeg trente etter langt opphold fra trening.

Noen som vet hva det kan være?eller vet noe tillskudd som kan hjelpe?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    det var et stort problem for meg og, ødela mye for treningen og jeg var sikker på at løpet av kjørt for min trening, men så leste jeg om DCC og stretching, og ved å strekke ut hver muskel hardt rett etter at den muskelen hadde blitt trent brutalt hardt, så gikk det gradvis over.
    RockyRock

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Aha takker rock ,jeg har faktisk ikke gidda og strekke ut noen gang ,så får håpe det hjelper.
    Men jeg synest alikevell det er snålt det har kommet så plutselig?
    Jeg har kjørt samme treningsopplegget og gjort alt likt som før da jeg aldri ble støl.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    om du ikke får deg nok søvn, kan det gå veldig utover restitusjonen, kanskje du sover for lite????

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jepp jeg føler også at det går utover restutisjonen hvis jeg får imeg for lite mat eller for lite søvn. Regner med at du bruker glutamin?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Søvn og mat er ikke noe problem det får jeg mer en nok av
    Men glutaminen har jeg måttet kutte,pga får sinnsykt vondt i magen av den

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Kanskje du gjør øvelsene riktig nå, på den måten bruker du kanskje mu. du ikke har brukt før. Anbefaler at du tøyer ut ja

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av plzme
    Kanskje du gjør øvelsene riktig nå, på den måten bruker du kanskje mu. du ikke har brukt før.
    det er ikke det.

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    jeg kjører en muskelgruppe i uken. det kan hende at jeg er støl til neste gang jeg skal trene den (nesten da) jeg liker stølheten. da vet jeg at jeg har gjort noe rikitig og fått en god trening. for meg så er det ikke et "problem" å være støl. har jeg trent å ikke blir støl så føler jeg at jeg ikke har trent hardt nok
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2004
    det med at du blir støl kan hende at du ikke får i deg nok protiner og da klarer ikke kroppen å få nok ville.. den klarer heller ikke å bygge seg opp etter trening.. prøv å spis mer!!

bigA

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av bigA
    det med at du blir støl kan hende at du ikke får i deg nok protiner og da klarer ikke kroppen å få nok ville.. den klarer heller ikke å bygge seg opp etter trening.. prøv å spis mer!!

bigA
    Jeg nevnte det i første post også ,det har ikke noe med spising og gjøre(jeg spiser MER enn nok proteiner osv)

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Trodde det var normalt med en tøyingsrunde etter treningen jeg?
    wat

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Ja det er de sene kveldene xtest! må sove mer du må shake opp stemningen mer kompis! pøse på med noen shaker mer til dagen.

og det er ikke innsatsen det skal stå på heller det kan bekreftes, må vel passe oss ellers er det fyken for vår del hehehehe "heisssann"
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Medlem Oracle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    43
    Hvis du har tenkt å teste ut Deep Facia Stretching ala DC, anbefaler jeg på det sterkeste å ta det rolig i starten! Hvis kroppen din ikke er vant til streching/tøying, så kan du faktisk bare gjøre mer skade en gagn. Start rolig, og øk på forsiktig for hver trening er mitt tips!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Taurine tilskudd ,magnesium i mannedoser, arginine .

Men hvilke tilskudd er du på nå og bruker du noen fettforbrenner ? andre ting ?

Bronse Member D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    Ice gel 2000 (den kreftblå krukka) etter trening har ofte blitt min redning. Mulig den ikke funker på dine problemer siden de har oppstått "plutselig", men burde være verdt et forsøk..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Dette er helt normalt, særlig for nybegynnere. Jeg hadde også mye stivhet i musklene etter treningen og neste dag (og helt i begynnelsen dagen etter der igjen). Jeg kunne såvidt gå ned trappen etter treningen, måtte holde meg fast i rekkverket.
    Og på bussen satt jeg ikke rolig, satt og små ristet. Det var vanskelig å lese avisen etterpå. Men det værste ga seg etter 3-4 måneder. Nå, etter treningen kjenner jeg bare på musklene at jeg har trent, akkurat som at de jobber eller hva jeg skal si, det strammer liksom litt.

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
    Ja det er de sene kveldene xtest! må sove mer du må shake opp stemningen mer kompis! pøse på med noen shaker mer til dagen.

og det er ikke innsatsen det skal stå på heller det kan bekreftes, må vel passe oss ellers er det fyken for vår del hehehehe "heisssann"
    eaheahahah Ja tror ikke vi ligger på topp 10 over favoritt personer hos "mr know it all"

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Takker for all hjelp bro`s ,men jeg har funnet ut hva problemet var.
    Det var så enkelt at jeg rører ikke på meg for tiden ,det eneste jeg gjorde var og gå ut av bilen til trening og gå på treningsmølle i 1 maks 2min og så kjøre igang og pumpe jern.(er på bulk)
    Nå går jeg ned til posten og butikken(istedet for og kjøre) og prøver og gå en rask tur i skogen en gang til dagen.(jogging er uaktuelt ,mister for mye masse )

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Akkkkerat ja , naturens egen arginine

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av xtest
    eaheahahah Ja tror ikke vi ligger på topp 10 over favoritt personer hos "mr know it all"

HAHAHAHAHAHAHA ja det kan du pina dø skriva opp!!! *HAHAHA*
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Har en kompis med samme problemet. Han har trent mye i fire måneder nå og er støl etter hver eneste gang.
    Jeg vet at han ikke beveger på seg annet enn inne på treningen, kan det virkelig være grunnen?
    Jeg vet at han også spiser lite karbohydrater generelt (ingen rett etter trening ) han legger visst på seg veldig lett sier han.
    Kanskje en kombinasjon av lite bevegelse og dårlig restitusjon?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Lignende tråder

1. Hvordan trene deg selv!
    By ambiguous in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 19-06-11, 20:51
  2. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49
  3. hva er mest viktig?
    By crypted in forum Kosthold
    Svar: 42