har en nå av koketypen, og den suger hardt. sitter dårlig og er vond å ha i. noen her som har erfaring med tannbeskyttere som er lagd etter avstøpning av kjeften? dette er vel noe dere tannleger holder på med vio...hva mener du?
har en nå av koketypen, og den suger hardt. sitter dårlig og er vond å ha i. noen her som har erfaring med tannbeskyttere som er lagd etter avstøpning av kjeften? dette er vel noe dere tannleger holder på med vio...hva mener du?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Bump …
Og hva med for oss som har bro på fortennene? Ryker broen uansett om det er tannbeskytter eller ei?
De tøffeste gutta legger igjen tennene i garderoben før trening!
En støpt en er helt klart det beste. Koster vel rundt tusenlappen. Men det er nok verd det hvis man sparrer hardt regelmessig. Spesielt hvis det er snakk om boksing.
Jeg har enda ikke tatt meg råd til en.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Og jeg klarte meg uten i ti år, men tok imot litt ekstra juling i mageregionen …
hehe trente ikke du karate da?![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Altså, jeg brukte tannbeskytter i ny og ne, men om jeg blottet magen, var det meget god beskyttelse for tennene …![]()
satan...sjekket med tannlegen min i dag, 2900 spenn. vioooooooooo??????
Kan du ikke bare kjøpe noe gips og fikse det selv? Ikke vær så kresen.
lykke...ringte til Buskerud P.G. Laboratorium, 770 spenn...da snakker vi![]()
haha, kan ikke beskyldes for prissamarbeid i allefall
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Synes faktisk enkle billigbeskyttere fra fighter, xtremesport e.l. Er best. Har doble tannbeskyttere fra både everlast og tapout. De er elendige, samler spytt som faen og "pustehullet" mellom tennene er ubrukelig.
jeg skal ikke ha dobbel beskytter, kun til overkjeven, men de du koker sitter så jævlig dårlig synes jeg.
Jeg ser poenget, har vurdert formstøpt selv. Men når jeg har trent kampsport aktivt, har jeg mistet i gjennomsnitt en tannbeskytter i uka. Det blir dyrt i lengden.![]()
syntes nå koke metoden fungerer i massevis, litt prøving og failing må jo til riktignok.. hadde uansett ikke hatt råd til støpe beskytter pga tannbeskytterne forsvinner utrolig fort
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Ta den i munnen, sug den hardt, og form den med fingrene mens du har den i munnen. Vi snakker om tannbeskyttere og rene hender :P
tannbeskytter
Der har du noen billige!