hehe. Synes jeg har store nok lår. 68-69 cm, når det er kalde og uten flex. Hvordan bør jeg legge opp bentreningen da? Vil ikke øke mer i masse, men kan gjerne få de mer definerte lårmuskler.
hehe. Synes jeg har store nok lår. 68-69 cm, når det er kalde og uten flex. Hvordan bør jeg legge opp bentreningen da? Vil ikke øke mer i masse, men kan gjerne få de mer definerte lårmuskler.
Om det er noen trøst så føler jeg selv at jeg har samme "problem"![]()
Ville nok gjort som Worbid seier og kanskje deffa litt. Tren bein annankvar veka istadenfor kanskje? Ikkje øka i vekter bare kjøra vidare på samme belastning som no.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Jeg ville ikke trent lår noe særlig i det hele tatt. Kanskje kjørt noen lårøkter med høyrep ibland for å holde styrken vedlike. Så ville jeg trent leggene som f.... for å oppnå en bra symmetri ift lårene. Deretter deff for alle penga.

Tar du ett tonn i benpress?
ikke det nei da er ikke låra store.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Usaklig å si. Hvis han selv synes at han har store nok lår, så har han det.Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Husk at det ikke er alle som går for å bli Coleman her .

jeg ligger på 70cm selv, og jeg synes låra mine er små... låra dine er ikke store nok før du drar 220kg i knebøy 20 repsnei altså hvis du ikke vil ha dem større. ville jeg kjørt 2 sett knebøy.. thats it.. du trenger knebøy for å gro overall

Takker.
Nei som sagt smaken er som baken og ens meninger må man få ha.
MEN man må se på hva som er stort og hva som ikke er.
det er1k KAN si er at han synes låra hans er stor nok i forhold til hans egen smak og hans fysiske fremetreden og proporsjon, og det må man jo bare akseptere.
MEN låra er ikke store vis man stiller Koss eller Coleman ved siden er de det.
kanskje litt kverulant men sant skal være sant ikke sant.
Han her har så sinnsvakt harde lår, at det er helt villt. Det bildet her er ikke photoshoppa, han hadde faktisk så syk skille, hehe. Han driver med sykling, så er den trååånge shortsen som har gjort det der. :]
Joda Fitnessfrosk. Skjønte hva du mente. Men for meg virker det som om gutten har litt komplekser pga størrelsen på lårene sine ift resten av kroppen. Da hjelper det ikke så mye å sammenligne seg selv med Coleman.Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Jeg føler meg feit om dagen, men jeg er jo ikke feit hvis jeg sammenligner meg med Knut Borge![]()
Dere snakker om at leggene skal passe låra...men hvor store legger skal man ha ifh til låra for at de skal være symmetrisk bra?
Synes låra er for store i forhold til resten av kroppen. Tar 320 i benpress, synes det holder i massevis. Får jeg større lår nå, så blir det å se svært dumt i forhold til resten av kroppen. Om jeg engang blir bred som en låvedør, så skal jeg nok trene for å få mer masse. Men så lenge jeg er ikke bredere enn en åpen skyvedør, så vil jeg helst holde lårene på det nivået de er nå.
Cordura: Tja. Veldig veldig vanskelig å si. Men hvis du har legger som er 2/3 av låra så er du vel innenfor "normalen" skulle jeg tippe. Feks 60cm lår og 40cm legger
Hmm...målemåle....har 58cm lår og 36cm legger tror jeg. Når jeg ikke strammer da. Men har en del fett der....Opprinnelig skrevet av Wannabe
Jeg er på ingen måte noen ekspert når det kommer til dette, men det høres symetrisk utOpprinnelig skrevet av Cordura
![]()
Men, da er det bare å fortsette å trene jevnt daOpprinnelig skrevet av Wannabe
![]()
Jepp. Kjør hardt, kjør stilOpprinnelig skrevet av Cordura
![]()
Det høres ganske så symetrisk ut ja.Opprinnelig skrevet av Wannabe
Jeg har selv 41 cm legger(ca) og 62 cm lår, men får veldig mye kommentarer på at leggene er store.![]()
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
Tror låra mine var 55cm sist jeg målte
Skal ikke si hva mine er! Hehe.![]()
![]()
Tok et nytt mål av leggene og lårene etter en liten joggetur.
Lår: 73 cm.
Legg: 47 cm
It's never too late to become what you might have been
måler dere lår på midten eller helt øverst der de er størst?
Uteliv, inneliv eller underliv?
Litt over knærne. Der muskelen begynner å "gå innover". ellerno![]()
It's never too late to become what you might have been

Tenkte faktisk på det samme i dag.
Har 4 mer eller mindre gode grunner:
1. Mener jeg har ganske store lår i forhold til resten av kroppen.
2. Får nesten ikke plass i buksene mine, så om jeg blir særlig større rundt låra så må jeg investere i nye bukser, og det har jeg ikke råd til nå
3. Sliter med å motivere meg til beintrening, og når det blir slik at man ikke gleder seg til å trene så er det noe galt.
4. Har i det siste slitt en del med knærne mine (som tydeligvis er ganske veike), og ønsker ikke å overbelaste dem for mye.
Summasumarium kommer jeg nok til å legge opp til 2-3 sett bøy i uka, på samme dag som jeg trener noe annet. Da skal jeg klare å opprettholde størrelsen og styrken greit, samt at jeg får den testoboosten jeg har hørt man får av beintrening![]()
60/40 her, men jeg er på ingen måte fornøyd med størrelsen. Skal fortsette å piske de gjennom tunge sett med bøy fremover.
Det har du helt sikkert ,men nå skal det sies at det ikke var i går jeg målte sist , men du Big Boy , et bilde sier mer enn 1000ord , sleng opp et bilde du så skal jeg legge ut et av mine beinOpprinnelig skrevet av Big Boy
***********'slettet bilde************ kona ville ikke at jeg skulle vise familiejuvelene![]()
Lookin' good
Enig i det at et bilde sier mer enn noen mål.
Har sett gamle damer med større omkrets rundt armene enn meg uten at jeg ville ha byttet med den.
Wow.Opprinnelig skrevet av NK
Når skal vi få se noe fra livet og oppover?![]()
70cm foreclose??? Kroppsvekta er? Mine målte 73cm forleden. Jon Morten Tomassen sine er ca 70cm.....
Vakre bein som alltid nk![]()
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Mine lår måler 60 cm og størrelsen irriterer meg, men satser på at en DEL fett renner av der nå når deffen begynner. Fett% ligger på 19\20![]()

det kommer bedre bilder senere, på digcam... torsdag maybe. slafsete ben, ikke mye markeringer uten at jeg rister dem. men harde som stål og tåler mye belastninger... er vel min beste gruppeOpprinnelig skrevet av Hightower
Sist endret av forecloseradream; 14-12-04 kl 21:17
73 målt litt over knærne? Da har du jæææævlig store bein.. kan ikke tenke meg at det finnes bukser for deg.. Satser på at du veier godt inni supertungvektsklassen med de der..Opprinnelig skrevet av er1k
70 cm bein på ca 90 kg forecloser?
Som sagt, imponerende..
Think Big!
Jan Åge Fjørtoft var visst lårkongen av fotballspillerne, med 64 (eller 68?) cm lår. Men om det er målt kalde/varme, nede ved knærne/oppe i skrittet vet jeg ikke. Ser ut som om det er litt forskjellig standard på dette forumet også.
Jeg har mellom 55 (minste) og 64 (største) kalde, så det er ingen grunn til å nedprioritere lår fremoverMEN, begynner å få setemusklaturen til Koss, så om en stund får jeg droppe dyp knebøy og beinpress, legge på 100kg til, og bare såvidt knekke i knærne.
![]()
90kg (min.) på 186cm, ferdig deffa. :![]()
Du har tatt godt i med penselen ser jeg?Opprinnelig skrevet av forecloseradream
![]()
Fra spøk til alvor; så bra ut de låra!

hehehe. dem vokser sin egen verden.. har store gnissende røde flekker på innsiden..
jeg veier 89,7kg nå
Sist endret av forecloseradream; 15-12-04 kl 13:57
Heyyy! Slå av litt for kjentfolk av foreclose når det gjelder sensur![]()
"Eat more women!! They are high in protein :) "

Hehehe ja sensur er for pyser Forcloser
ta etter tarzan hehehe.
Big Boy NK glemte jo ett 1 tall foran de to andre så han har jo 150cm og noe![]()

hehehe. jeg er ikke en carmatica, sorry![]()
Word, Snorre!![]()
Opprinnelig skrevet av Big Boy
Muahhaaha jeg tok bilde av mine hårete 55cm og du vil ikke vise dine som er større enn mine![]()
nå fikk jeg lyst til å legge ut bilder av lår og penis!
edit:
for å få mindre lår og mer deffinerte lår. så kom deg på en spinning sykkel og bli der til du er fornøyd!!!
spis lite karbs!
men for guds skyld, ikke kutt ut bøyen!!
Målte lårene nå og de var ynkelige 59 cm. Pga av en kneskade får jeg heller ikke trent bena som jeg vil.
Men enkelte her må ha en stusselig overkropp når man ser størrelsen på bena i forhold til tyngden deres![]()
Sist endret av Platon73; 16-12-04 kl 17:51