Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Store nok brystmuskler

Registered User simon16 sin avatar
    Ble medlem
    02-2006

Store nok brystmuskler

Hei!
    Jeg lurer på om det er lurt å fortsette å trene en muskelgruppe du selv syns er stor nok, eller som du er fornøyd med.. Jeg føler at brystmusklene vokser litt fortere enn de andre musklene.. grunnen til dette vet jeg ikke, men det har liksom alltid vært slik. Er ikke særlig sterk i disse musklene (tar max 70 i benken). Er det noen andre som har opplevd at en muskelgruppe vokser fortere enn en annen?

Håper at jeg i denne tråden får svar på om jeg heller bør konsentrere meg om å trene andre muskelgrupper? Fint med noen utfyllende svar

Medlem Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    jeg kan garantere deg at det er helt normalt, og at vi alle har det slik med en eller flere muskelgrupper på kroppen vår..
    På meg vokser ryggen og brystet mitt mye fortere enn resten av kroppen.. Mens beina derimot nesten ikke reagerer..

Du kan jo prøve å gå opp på reps og ned på vektene..Trene lettere og kanskje men færre sett.. MEn vil uansett ikke anbefale deg å slutte helt.. jeg føler iallfall at jeg uansett må trene hele kroppen.. ellers blir jeg gaaaaaaaal
    Jay Cutler as president

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av jhustv
    jeg kan garantere deg at det er helt normalt, og at vi alle har det slik med en eller flere muskelgrupper på kroppen vår..
    På meg vokser ryggen og brystet mitt mye fortere enn resten av kroppen.. Mens beina derimot nesten ikke reagerer..

Du kan jo prøve å gå opp på reps og ned på vektene..Trene lettere og kanskje men færre sett.. MEn vil uansett ikke anbefale deg å slutte helt.. jeg føler iallfall at jeg uansett må trene hele kroppen.. ellers blir jeg gaaaaaaaal

Hehe:P kjenner meg igjen der..:P Med meg vokser kassa helt kolossalt, mens biceps bruker mye lengre tid på å vokse. Er det ikke da lurt å for eksempel kjøre hardere på biceps, og andre muskler jeg vil skal vokse, slik at kroppen konsentrerer seg mer om å gjøre disse musklene større? Og siden brystmusklene er så store så vil jeg tro at de bruker en god del av den næringen som kroppen har å by på.. Er litt redd for at jeg trener "forgjeves" dersom jeg fortsetter å pumpe brystet for harde livet:S

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Hva med å fokusere mer på styrke enn bygging på brystet til du får resten av kroppen til å følge etter?
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Medlem Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av simon16
    Hehe:P kjenner meg igjen der..:P Med meg vokser kassa helt kolossalt, mens biceps bruker mye lengre tid på å vokse. Er det ikke da lurt å for eksempel kjøre hardere på biceps, og andre muskler jeg vil skal vokse, slik at kroppen konsentrerer seg mer om å gjøre disse musklene større? Og siden brystmusklene er så store så vil jeg tro at de bruker en god del av den næringen som kroppen har å by på.. Er litt redd for at jeg trener "forgjeves" dersom jeg fortsetter å pumpe brystet for harde livet:S
    joda, men uansett så må du jo gi 100% på treningen.. uansett muskelgruppe.. Slik volumet kommer du kan prøve å nedprioritere brystet en liten stund å se hvordan det går.. pump som faen på de andre muskelgruppene, og heller prøv utholdstrening på brystet..
    HAr ikke vert i en slik situasjon som deg.. Jeg prøver bare bli størst mulig nå jeg

Du er iallfall på rett forum.. masse folk her inne med mye mer peiling enn meg som garantert har en kur for slike massive "pupper" som du tydligvis sliter med
    Jay Cutler as president

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg ville ikke endret noe nå som du faktisk vokser. Når du tar maks 70 kg i benken er det grenser på hvor stor kasse du har fått anyway.

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

skulle like å se den svæære overdimensjonerte kassa!!
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Artifex

skulle like å se den svæære overdimensjonerte kassa!!
    Han mente vel bare at alt skulle stå i stil med hverandre, og at han var fornøyd med puppene sine slik de er:P Ikke at han ha coleman bryst og resten ala Hareide...
    Pissa og legga seg

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen
    Han mente vel bare at alt skulle stå i stil med hverandre, og at han var fornøyd med puppene sine slik de er:P Ikke at han ha coleman bryst og resten ala Hareide...
    Det var nettopp det jeg mente De eg ikke så megastore som jeg kanskje vil ha det til, men i FORHOLD til resten av kroppen så vokser de i utakt, viss du skjønner. Og dette ville vel noen ha sitt på som enormt positivt, men for å være ærlig så er jeg redd for at det bare skal se teit ut.

Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian
    Hva med å fokusere mer på styrke enn bygging på brystet til du får resten av kroppen til å følge etter?
    Bør jeg trene med tyndre vekter for å få mer styrke?? Noen tips?

Takker for alle svar

(Forresten er BRYSTMUSKLER et myyyyyyyye penere ord enn pupper når det gjelder gutter)

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Det var nettopp det jeg mente De eg ikke så megastore som jeg kanskje vil ha det til, men i FORHOLD til resten av kroppen så vokser de i utakt, viss du skjønner. Og dette ville vel noen ha sitt på som enormt positivt, men for å være ærlig så er jeg redd for at det bare skal se teit ut.

Bør jeg trene med tyndre vekter for å få mer styrke?? Noen tips?

Takker for alle svar

(Forresten er BRYSTMUSKLER et myyyyyyyye penere ord enn pupper når det gjelder gutter)
    hehe, var litt derfor jeg skreiv det:P Da jeg var i 16 års alderen fikk jeg en slengkommentar en gang om at det såg ut som jeg hadde pupper, og ikke kasse:P prøvde å ikke ta det for seriøst. hehe... du kan jo evt. prøve å kjøre på et styrkeprogram der du kjører på 2-4 repper. kjører vel da på rundt 90% av din max. er vel 4-5 sett. lange pauser, 2-3 min ... Jeg kan ikke stå helt for det jeg skriver nå, er bare det jeg tror jeg husker fra en artikkel jeg leste på iform.no, og noen som trener der jeg trener har kjørt noe lignende... du kan evt. søke litt rundt på iform etter styrkeprogram.
    Pissa og legga seg

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen
    hehe, var litt derfor jeg skreiv det:P Da jeg var i 16 års alderen fikk jeg en slengkommentar en gang om at det såg ut som jeg hadde pupper, og ikke kasse:P prøvde å ikke ta det for seriøst. hehe... du kan jo evt. prøve å kjøre på et styrkeprogram der du kjører på 2-4 repper. kjører vel da på rundt 90% av din max. er vel 4-5 sett. lange pauser, 2-3 min ... Jeg kan ikke stå helt for det jeg skriver nå, er bare det jeg tror jeg husker fra en artikkel jeg leste på iform.no, og noen som trener der jeg trener har kjørt noe lignende... du kan evt. søke litt rundt på iform etter styrkeprogram.
    Har fått den kommentaren et par ganger selv:P Var ute med et par kompiser sist helg, da en av kameratene mine sa noe han aldri skulle ha sagt: Han pekte på en lettkledd jente og begynte å skrattle mens han ropte til oss: "HAHAHA!! Se på henne, hun har mindre pupper enn deg!" Det endte jo sef med at jenta sprang gråtende hjem (stakkar:S). Tror neppe han ville ha sagt det i edru tilstand

Uansett.. tenkte jeg skulle prøve et sånt 5x5 program, der man øker med 2,5 per uke. Problemet er bare at der jeg trener finst det ingen 1,25 kgs vekter for benk:S Får vel heller øke med 5 hver andre uke eller noe sånt..

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Har fått den kommentaren et par ganger selv:P Var ute med et par kompiser sist helg, da en av kameratene mine sa noe han aldri skulle ha sagt: Han pekte på en lettkledd jente og begynte å skrattle mens han ropte til oss: "HAHAHA!! Se på henne, hun har mindre pupper enn deg!" Det endte jo sef med at jenta sprang gråtende hjem (stakkar:S). Tror neppe han ville ha sagt det i edru tilstand

Uansett.. tenkte jeg skulle prøve et sånt 5x5 program, der man øker med 2,5 per uke. Problemet er bare at der jeg trener finst det ingen 1,25 kgs vekter for benk:S Får vel heller øke med 5 hver andre uke eller noe sånt..
    5*5 er vel egentlig et powerbuilding program som øker kroppsmasse... ifølge iform.no...
    Pissa og legga seg

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    lol.

Du lager det til ett helvetes problem for deg selv. Tren og v&#230;r glad for at noen kroppsdeler vokser raskere enn andre. Snart vil ikke brystet &#248;ke noe, utnytt det for det det er.

Trener du med F&#198;RRE reps vil du garantert &#248;ke brystmuskulatur, det er absolutt helt motsatt av hva du vil er det ikke?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    05-2003
    Latterlig problemstilling som jeg ikke skj&#248;nner at jeg gidder &#229; svare p&#229; egentlig(?).
    Kj&#248;rer du tunge base&#248;velser som mark og b&#248;y?

Iforhold til den informasjonen du har gitt virker det som om du overdriver ganske bra.

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    da er vi vel enige alle sammen. kjør alle basis øvelsene som markløft, knebøy, millitærpress og benkpress + ca 2 tilleggs øvelser per hovedøvelse.
    Så vil nok musklene dine se noen lunde flott ut i forhold til hverandre med tiden...
    Pissa og legga seg

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    lol.

Du lager det til ett helvetes problem for deg selv. Tren og v&#230;r glad for at noen kroppsdeler vokser raskere enn andre. Snart vil ikke brystet &#248;ke noe, utnytt det for det det er.

Trener du med F&#198;RRE reps vil du garantert &#248;ke brystmuskulatur, det er absolutt helt motsatt av hva du vil er det ikke?
    Mulig det er et domt sp&#248;rsm&#229;l, men fordi jeg ikke er s&#229; erfaren stiller det likevel: F&#229; reps gir volum, mens mange reps gir styrke??

Stemmer at jeg ikke vil &#248;ke s&#230;rlig brystmuskulatur, heller fylle p&#229; med kraft!

Sitat Opprinnelig skrevet av St&#229;lballa
    Kj&#248;rer du tunge base&#248;velser som mark og b&#248;y?
    Kj&#248;rer b&#248;y, men ikke mark.. hvordan det?

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Du vil uansett &#248;ke begge deler. Ditt tilfelle ville jeg valgt mellom 8-12 reps, vil du ~tiln&#230;rmet glemme &#248;kning av masse s&#229; velg 15+ reps.

Begynn &#229; kj&#248;r tunge base&#248;velsesr. Da vil du vokse. Ikke dill med iso-&#248;velser osv.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    05-2003
    Mulig det er et domt spørsmål, men fordi jeg ikke er så erfaren stiller det likevel: Få reps gir volum, mens mange reps gir styrke??

Stemmer at jeg ikke vil øke særlig brystmuskulatur, heller fylle på med kraft!

Kjører bøy, men ikke mark.. hvordan det?

Start å kjør mark så vil hele baksiden av kroppen din begynne å vokse

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Start å kjør mark så vil hele baksiden av kroppen din begynne å vokse
    Går ut ifra at du mener strake?

Ble medlem
    05-2003
    Går ut ifra at du mener strake?
    Nope hvorfor skulle jeg det?

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Hei!
    Jeg lurer på om det er lurt å fortsette å trene en muskelgruppe du selv syns er stor nok, eller som du er fornøyd med.. Jeg føler at brystmusklene vokser litt fortere enn de andre musklene.. grunnen til dette vet jeg ikke, men det har liksom alltid vært slik. Er ikke særlig sterk i disse musklene (tar max 70 i benken). Er det noen andre som har opplevd at en muskelgruppe vokser fortere enn en annen?

Håper at jeg i denne tråden får svar på om jeg heller bør konsentrere meg om å trene andre muskelgrupper? Fint med noen utfyllende svar

Da jeg startet å trene for noen år siden,var det brystet som vokste raskest.Jeg ser ingen grunn til at man skal stoppe å trene en muskelgruppe fordi den ligger foran alle andre.
    Har litt med genetikken å gjøre om hvilke muskelgrupper du vil få best fremgang i.

Jeg sliter selv med leggene,bryst og biceps,de vil liksom ikke vokse uansett hva jeg gjør:-(
    I`m to old for this shit!

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb
    Da jeg startet å trene for noen år siden,var det brystet som vokste raskest.Jeg ser ingen grunn til at man skal stoppe å trene en muskelgruppe fordi den ligger foran alle andre.
    Har litt med genetikken å gjøre om hvilke muskelgrupper du vil få best fremgang i.

Jeg sliter selv med leggene,bryst og biceps,de vil liksom ikke vokse uansett hva jeg gjør:-(
    De må da i det minste vokse litt?? Viss de ikke gjør det må gå igjennom om du trener og spiser riktig, for det er mye mer motiverende (syns jeg da:P ) å kunne se resultater fra utsiden og ikke bare i tall, viss du skjønner.

Tror at jeg skal fortsette å kjøre bryst som vanlig Etter innleggene og kommentarene her å dømme så virker det som om det er det lureste, og kanskje kan det være en fordel viss jeg tenker fremover i tid..

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Ikke bekymre deg over at du ikke vil vokse.N&#229;r jeg sier at noen muskelgrupper hos meg ikke vokser,s&#229; mener jeg at de ikke vokser slik jeg skulle &#248;nske.Noe vekst er det,men ikke nok.
    Fortsett med treninga du og ikke g&#229; rundt &#229; bekymre deg for mye over slike ting.
    Du m&#229; trene bra,hvile bra,spise bra og ha det bra for at kroppen din skal kunne produsere bra med muskler.

Du kan gjerne slenge ut noen bilder og la andre bed&#248;mme for deg

Husk p&#229; hva du selv bruker som sitat i postene dine:"fremgang har ingen grenser".
    I`m to old for this shit!

Ble medlem
    02-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb
    Ikke bekymre deg over at du ikke vil vokse.Når jeg sier at noen muskelgrupper hos meg ikke vokser,så mener jeg at de ikke vokser slik jeg skulle ønske.Noe vekst er det,men ikke nok.
    Fortsett med treninga du og ikke gå rundt å bekymre deg for mye over slike ting.
    Du må trene bra,hvile bra,spise bra og ha det bra for at kroppen din skal kunne produsere bra med muskler.

Du kan gjerne slenge ut noen bilder og la andre bedømme for deg

Husk på hva du selv bruker som sitat i postene dine:"fremgang har ingen grenser".
    Ok, misforstod litt der.. Takker for bra tips og råd
    Har desverre ikke cam, men så snart jeg får tak i, legger jeg ut bilder

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.