Det mener jo alle, det eneste du kommer med er jo grunnleggende råd som man gir nybegynnere og forsøker tilsynelatende på å bruke det som argumentasjon for noe. Ser han ut som en total nybegynner? Han er ikke det, han vet godt hva som må til for å øke i kroppsmasse, det er bare spesielt armene hans som henger etter.
Dette kan være pga at han kjører for mye flerleddsøvelser som forårsaker overbelastning av f.eks. triceps (ved for mange pressøvelser). Det jeg ville anbefale er å heller fokusere mer på isolasjonsøvelser for bryst/skuldre enn før. Han kan jo også kutte ned drastisk på antall set for armer, men kjenner jeg Stein rett så vil han ikke gå ned spesielt på volum akkurat, ihvertfall ikke når han ikke kan trene ben eller drive på med andre fysiske aktiviteter han vanligvis gjør.
Det er sannsynligvis derfor enkelte av dere dokumenterer god fremgang ved å kutte ned antall set på triceps f.eks., dere kjører kanskje for mange pressøvelser ellers som forsårsaker overbelastning av triceps...
Det er jeg enig i at det ikke behøver å utgjøre stor forskjell, men ikke si at det ikke vil funke. Det er lurt å eksperimentere med slikt når man ikke vet sikkert hvilken muskelfibertypesammensetning man har i hver muskel.

Det jeg nevnte over vil heller utgjøre en stor forskjell.
OK, nå håper jeg nesten du kødder.
Dette er ingen måte å argumentere på.
Som sagt: kroppen tenker ikke "nå vokser jeg i kroppsmasse, og jeg må øke i muskelmasse på alle kroppsdeler så jeg kan opprettholde en viss proposjonalitet ovenfor hva forskjellige mennesker ser på som estetisk korrekt". Alt skjer ettersom hvordan du belaster musklene, ellers vil du bare ende opp med en forferdelig antiproposjonell fysikk. Musklene har ikke en egen hjerne som forteller dem hvor mye hypertrofi som skal til i hver enkelt for å vokse i takt med hverandre i forhold til hva som blir sett på som perfekt ifølge IFBB-dommere, deg selv, jenter osv. :P