Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 57

Tråd: Større 'ceps og kasse? Da må beina jazze!

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Større 'ceps og kasse? Da må beina jazze!

Want bigger biceps? Use the hormone peak after leg training

"Utøvere som trente ben samme dag som biceps fikk signifkant større effekt...på biceps".

Lactic acid is the key – and here’s why

Lactic acid as testosterone booster supplement

Laktat (melkesyre) booster testonivå.

Konklusjoner:

Du bør ha minst én runde med en fullkropps øvelse hvor melkesyren spruter uansett hva du trener.

I dag kjørte jeg eksempelvis RM-maks i benpress (høyreps) først og etter økten dekkvelt.

Dette er selvfølgelig ganske uinteressant om du boler .
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg skulle likt å vite mekanismen for hvorfor man må ha peaken under øvelsen, dvs at man ikke kan ta knebøy rett etter bicepscurl for å få den samme effekten.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Jeg skulle likt å vite mekanismen for hvorfor man må ha peaken under øvelsen, dvs at man ikke kan ta knebøy rett etter bicepscurl for å få den samme effekten.
    Det har de ikke testet, men som du ser så er det nok knyttet til laktat. Slik jeg ser det, basert på disse studiene samlet, så er det viktige at man faktisk utsetter kroppen for en slik belastning.

Er jo noen pro/cons: Du kan tappe deg for krefter før du skal gjøre dine egentlige øvelser. Samtidig vet man at de øvelsene man gjør først får størst gain. Dette blir spesielt et problem dersom man ikke er i god form fra før, da bånn gass langt inn i syrehelvete kan knekke gnisten til slappinger.

For min del takler jeg full pupp før og etter. Faktisk en god oppvarming til økten - trenger ikke være så tungt i antall kilo, er laktat du skal ha.

Eksempelvis 40 RM i benpress, hoppende utfall, C&J osv.

I teorien bør man få samme effekten av sprint/korte bakkedrag.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Vurderer å lage en tråd hvor all akkumulert kunnskap skal koke ut til et treningsprogram/mat/tilskuddsoppsett vi blir enige om i fellesskap. Det kan bli vanskelig. Men det er en del ting som man åpenbart bør ha med, uavhengig av hovedfokus.

- Rabiat laktatøvelse
    - Full ROM
    - Stort nok volum
    - Maksimal frekvens gitt treningstoleranse
    - Timing av mat
    - Tilskudd som faktisk virker

Dog virker det som det er lite interesse for slikt her. Folk er mer opptatt av banale ting i OT. Vanligvis når jeg lager slike tråder så blir det lite diskusjon. Synd, er jo dét FP egentlig dreier seg om.

Edit: Jeg tror jeg skal kalle oppsettet for noe markedsførbart, som BEYOND RAGE eller DICKED PHRE4K.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Skal følge spent med på tilskudd som virker-delen
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Skal følge spent med på tilskudd som virker-delen
    Skjønner ikke hvorfor du maser med den propagandaen din om at tilskudd ikke virker. Du fremstår bare lite belest. Selvfølgelig er det mye tull, men for å sitere deg selv "Jeg bruker sjelden 1 MR. Det er for heftig for meg." HEY SHERLOCK, det er et tilskudd...

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg har aldri, og skal aldri påstå at STIMULANTER ikke virker De uttalelsene du snakker om nå gjelder muskeløkning/testobooster 700% tilskudd.

Pre-wo supplements har en effekt i den forstand at det blir litt mer gøy å trene, men ikke søren om det bidrar noe særlig til muskelbygging eller testoøkning.

Finnes det en person i verden som har blitt jacked av lovlige kosttilskudd?
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Jeg har aldri, og skal aldri påstå at STIMULANTER ikke virker De uttalelsene du snakker om nå gjelder muskeløkning/testobooster 700% tilskudd.

Pre-wo supplements har en effekt i den forstand at det blir litt mer gøy å trene, men ikke søren om det bidrar noe særlig til muskelbygging eller testoøkning.

Les litt på f.eks. anabolicminds og ergo-log. Mye gøy der.

Boosting Testosterone

Nå er det ikke bare testo man vil booste heller.

Mange av tilskuddene har en effekt den veien man vil, om enn ikke stor. Men mange bekker små gjør en stor å. Til en viss grad. Det kan naturligvis ikke konkurrere med 150 mg trenbolon ED, men det funker jo bedre enn ingenting.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jeg synes du starter mange interessante tråder Mcbain, men om jeg har noe å bidra med er det sjeldent mer en subjektiv brosci.. så ikke så ofte jeg poster i disse trådene. Men leser dem og prøver å lære gjør jeg

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg leste en artikkel som referererte til en studie hvor det ble funnet at å avslutte treningsøkten med speedreps/knebøy med hopp på 30% av 1RM (mener å huske det var snakk om såkalt effekt-trening) medførte forhøyet testo etter trening. Tror det var fitnessbloggen som gjenga den, er bare å bla noen uker bakover. På den annen side er det ikke avklart at moderat forhøyet testo i seg selv gir bedre fremgang da andre studier viser ubetydelige gevinster uten samtidig forhøyet veksthormon og senket kortisol.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Skjønner ikke hvorfor du maser med den propagandaen din om at tilskudd ikke virker. Du fremstår bare lite belest. Selvfølgelig er det mye tull, men for å sitere deg selv "Jeg bruker sjelden 1 MR. Det er for heftig for meg." HEY SHERLOCK, det er et tilskudd...
    jeg syns de som tror på alle disse testo2000 produktene fremstår som naive.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Vel, tror man tribulus virker så er jeg enig. Fakta er at det har skjedd utrolig mye på tilskuddsfronten siste par årene. Jeg nevner igjen PES Erase, dreper østrogen, og som vi vet øker da gjerne testo. Bare se forsøkene gjort med clomid publisert på ergo-log. I tillegg skal erase senke kortisol. Vanskelig å si om kortisolen virker, men jeg gainer styrke og mister fett for tiden. Jostein ble eksempelvis imponert over hva som hadde skjedd med magen på to uker.

Mye bra der ute nå, men mye ubrukelig scam også

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    jeg syns de som tror på alle disse testo2000 produktene fremstår som naive.
    Man's testosterone level sky-high from ActivaTe Xtreme

Se på galskapen som har skjedd her.. N=1, men syk endring.

Mange produkter i dag er i praksis legemidler. Man får de naturligvis ikke i Norge. Noe kan man dog importere.

Btw: Grape Seed Extract undersøkes av Mayo Clinic for å se om det kan brukes som aromatasehemmer på lik linje med nolva og clomid. Det er en grunn til at en så kjent aktør bruker masse penger på å finne det ut: Fordi preliminære studier viser at det virker.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Edit: Kan de konkurrere mot 500 mg testo i uken? Garantert ikke, men det kan gi deg en markant effekt. Spes fettap om du fjerner østrogen.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg har stor tro på mange tilskudd og jeg tenker nå på noen kjedeligere tilskudd enn dere nevner.
    Saken er den at kroppen er et finstemt instrument som ikke gir full gass om det mangler noe, altså om man mangler sink magnesium kopper krom Epa/dha osv så produserer ikke kroppen maks hormoner, muskulaturen tar ikke mot næring optimalt osv.

Se på magnesiummangel for eksempel, Google it !

Å. Booste med superdupergreier når kroppen i utgangspunktet ligger på 90% er jo meningsløst

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Så du mener PES erase fungerer som beskrevet på salgssidene?
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av BareRobert Vis post
    Så du mener PES erase fungerer som beskrevet på salgssidene?
    Kan ikke annet enn å snakke for meg selv, men effekten er påtakelig. Jeg har aldri mistet fett så lett som nå, og jeg ligger ikke i noe tungt minus en gang. Samtidig har styrken i hvert fall ikke gått feil vei, om noe så har den blitt bedre.

Den dreper nok i hvert fall østrogen. Den er en såkalt suicidal aromatasehemmer, hvor den fester seg til østrogenmolekylene slik at de ødelegges eller ikke har en effekt i kroppen (jeg er ikke sikker). Østrogennivået påvirker testonivået i kroppen. Men det viktigste er at det endrer balansen mellom østrogen og testo, slik at du får en mer "androgen" hormonprofil ifht. fettlagring etc.

Det er hordetalls med positive brukeranmeldelser til det produktet på mange forskjellige sider. Selv om en del av disse sikkert er sponset, så er det alltids mange negative om det er et dårlig produkt. Og det finner man lite av her. Negative ting er folk som ikke takler lavt østrogennivå, som vonde ledd eller humøret blir påvirket negativt.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Husker jeg fant masse positivt om PES Erase mens jeg googlet Anabeta .
    Var en gang tidligere jeg brukte alt jeg kunne finne av lovlige OTC anti-kortisol-greier. Beste ukene jeg har hatt på vektertorget. Å gå den veien er kanskje undervurdert i forhold til å øke testo. Nettoeffekten kan være den samme.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Jeg har stor tro på mange tilskudd og jeg tenker nå på noen kjedeligere tilskudd enn dere nevner.
    Saken er den at kroppen er et finstemt instrument som ikke gir full gass om det mangler noe, altså om man mangler sink magnesium kopper krom Epa/dha osv så produserer ikke kroppen maks hormoner, muskulaturen tar ikke mot næring optimalt osv.

Se på magnesiummangel for eksempel, Google it !

Å. Booste med superdupergreier når kroppen i utgangspunktet ligger på 90% er jo meningsløst

This

Bortsett fra dette med 90%. Dersom du kan få kroppen til å ligge på si 120% inntil tilskuddet opphører så er jeg all in

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Jeg synes du starter mange interessante tråder Mcbain, men om jeg har noe å bidra med er det sjeldent mer en subjektiv brosci.. så ikke så ofte jeg poster i disse trådene. Men leser dem og prøver å lære gjør jeg
    Bare å poste i vei, kanskje du kommer med noen innspill jeg ikke har tenkt på eller tatt høyde for som fortjener å undersøkes. Jeg vet egentlig ikke så mye, men jeg liker å bidra med interessant informasjon jeg kommer over. Nettopp slike ting er grunnen til at jeg joinet FP i utgangspunktet, altså få mest mulig ut av treningen .

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hei, jeg leser også trådene dine McB, men har ikke stort å bidra med i diskusjonen. Fortsatt interessant lesing. Keep 'em comming!
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Som den late feite julegrisen jeg har blitt setter jeg stor pris på tråder som dette, men jeg savner en "handleliste" over hva jeg trenger for å kommer i form etter jul.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Som den late feite julegrisen jeg har blitt setter jeg stor pris på tråder som dette, men jeg savner en "handleliste" over hva jeg trenger for å kommer i form etter jul.
    1) treningsvilje
    2) diettvilje

Prøv de først

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Hvilke nettbutikker selger det???
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Hvilke nettbutikker selger det???
    Denne: http://www.facebook.com/veggiss

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    McBain har overskredet det maksimale antall personlige meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet.
    Så jeg må nesten spørre her

Hvor hen i Europa kan man handle Erase? Tenker på det at tollen kan være litt nazi med kosttilskudd fra USA... ?
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av BareRobert Vis post
    Så jeg må nesten spørre her

Hvor hen i Europa kan man handle Erase? Tenker på det at tollen kan være litt nazi med kosttilskudd fra USA... ?
    Jeg har forøvrig forsøkt å slette ting i innboksen min, men til ingen effekt.

Oversikt over butikker (ikke alle er i EU):

Google

Finner litt her

Ikke fått helt klarhet i om det er reseptbelagt eller ikke. Hvis det ER reseptbelagt, så ser jeg for meg et spleiselag hvor vi får produsenten til å sende en dunk med kapsler i et spann merket "magnesium bulk caps". hehe

Du skal i teorien uansett kunne ta inn tre mnd så lenge det er lovlig ervervet i EU. De kan vel i teorien be om resept, men det vet jeg ikke om gjøres i praksis.

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    du skulle kjørt på med en anmeldelse slik du gjorde med d-asp.. hvis du hadde orket
    I kneel only to God , I don't see him here

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Vi får se om vi ikke kan lire av meg noe lurt. Har noen tanker rundt D-AA bruk også.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Vi får se om vi ikke kan lire av meg noe lurt. Har noen tanker rundt D-AA bruk også.
    Neste ut burde vel være en test av Ostarine?

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Neste ut burde vel være en test av Ostarine?
    Tåler ikke meieriprodukter

Tipper Sternum setter foten ned der. Ønsker uansett ikke å innføre noe i kroppen som kan påvirke HPTA-aksen negativt.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Forteller du henne om alt du gjør?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Tåler ikke meieriprodukter

Tipper Sternum setter foten ned der. Ønsker uansett ikke å innføre noe i kroppen som kan påvirke HPTA-aksen negativt.
    Hele poenget med ostarine er vel å ikke påvirke HPTA-aksen negativt? Er derfor det ble laget - for å ikke påvirke andre kroppssystemer enn musklene. Visstnok har noen studier funnet knapt målbare endringer i lever også, men jeg har ikke lest noe som ikke er brosci som tilsier at man stenger ned egenproduksjon. Har du dette for hånden?

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Forteller du henne om alt du gjør?
    Det hadde blitt en langtekkelig affære. Men jeg gidder ikke gjøre noe som skaper problemer om jeg blir "busta". Enkel regel

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Hele poenget med ostarine er vel å ikke påvirke HPTA-aksen negativt? Er derfor det ble laget - for å ikke påvirke andre kroppssystemer enn musklene. Visstnok har noen studier funnet knapt målbare endringer i lever også, men jeg har ikke lest noe som ikke er brosci som tilsier at man stenger ned egenproduksjon. Har du dette for hånden?
    Det kan ikke bli konvertert til østrogen. Fant forresten en fin artikkel som jeg ikke har lest igjennom enda, men virker relevant: Identification of a regulatory loop for the synthesis of neurosteroids: a steroidogenic acute regulatory protein-dependent mechanism involving hypothalamic-pituitary-gonadal axis receptors

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Zup Brah!

Tenkte å innvie deg i en ting til:

Fra: Grape Seed Extract inhibits aromatase

Mayo Clinic tester ut dette. Koster nesten ingen ting fra Bulk Powders

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Løk øker testoen med 300% i rotter :P

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Løk øker testoen med 300% i rotter :P
    Rotteforsøk er ikke så veldig interessant, men har du en link?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det kan ikke bli konvertert til østrogen. Fant forresten en fin artikkel som jeg ikke har lest igjennom enda, men virker relevant: Identification of a regulatory loop for the synthesis of neurosteroids: a steroidogenic acute regulatory protein-dependent mechanism involving hypothalamic-pituitary-gonadal axis receptors
    Men Ostarine er ikke et kjønnshormonderivat av noe slag. Det er et syntetisk molekyl som ikke gjenkjennes av kroppen som noe endogent. Det er tankegangen bak at det heller ikke skulle føre til negativ tilbakekopling. Jeg har ikke giddet å holde meg oppdatert på dette siste året, men hvis det fungerer som annonsert så burde det være trygt for FSH og LH?

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Onion Juice increases testosterone levels by 314%:
    Onion juice triples testosterone levels

Holy Basil, testosterone levels off the scale:
    Testosterone levels go off the scale with holy basil

Man's testosterone level sky-high from ActivaTe Xtreme:
    Man's testosterone level sky-high from ActivaTe Xtreme

Vitamin D increases testosterone:
    High vitamin D level = high testosterone level

Boron capsules boost testosterone by 30%:
    High vitamin D level = high testosterone level

Royal Jelly increases testosterone:
    The Royal Jelly testosterone factor

More magnesium means more testosterone and IGF-1:
    More magnesium means more testosterone and IGF-1

Garlic extract boost testosterone:
    Wild Garlic extract boosts testosterone production in vitro

Megadose caffein increases testosterone before training:
    Wild Garlic extract boosts testosterone production in vitro

Ashwagandha increases testosterone by 40%:
    Forty percent more testosterone with Ashwagandha

African pepper raises testosterone:
    African pepper raises testosterone level

Ginger doubles t levels in rats:
    Ginger doubles T levels in rats

Combination of selenium and NAC raises testosterone levels:
    Combination of selenium and NAC raises testosterone levels

Zing megadose increases testosterone by 40%:
    Zinc megadose gives 40 percent more free testosterone

Flavonoid in Horny Goat Weed boosts testosterone:
    Flavonoid in Horny Goat Weed boosts testosterone

Megadose of Viagra raises testosterone twelve-fold in animal study:
    Megadose of Viagra raises testosterone twelve-fold in animal study

Cordyceps sinensis works like hCG:
    Cordyceps sinensis works like hCG

Animal study: pomegranate juice increases testosterone level and sperm quality:
    Animal study: pomegranate juice increases testosterone level and sperm quality

Silk Amino Acids: more muscle, more stamina, more testosterone:
    Silk Amino Acids: more muscle, more stamina, more testosterone

Extracts of the fungus Cordyceps sinensis have been shown to boost testosterone levels and improve the endurance capacity:
    Got it! Active ingredient in cordyceps is cordycepin

Animal study: copper chloride is T-booster
    Animal study: copper chloride is T-booster

Taurine doubles T level: animal study
    Taurine doubles T level: animal study

BCAAs plus glutamine raise T levels in bodybuilders
    BCAAs plus glutamine raise T levels in bodybuilders

Calcium raises T-levels in athletes
    Calcium raises T-levels in athletes

Tongkat Ali raises testosterone:
    Muscle building effect of Tongkat Ali shown in animal study

The list goes on and on and on and on and on..
    Førstemann til å øke testonivåene med 1000%!

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Åja, du har gått berserk på ergo-log

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Mhm...Gleder meg til å spise 6-7 løk pre workout

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Pauline Nordin sverger jo til "Fighter diet" som går ut på noe sånt som å spise 3-5 kg grønnsaker om dagen. Hun har uttalt at noen av favorittene er kål og løk. Kanskje det er hemmeligheten?

Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    I have been taking onion juice daily to see the effect it has. i get it by blending an onion then straining out the juice. One onion yields about 4 oz which is a bit more than I need to test the high end range of the study. Being 1g/kg that is one/one-thousandth body weight and I weigh 190 lbs so I take over 3.5 oz.

The juice is awful. I shoot it in a double shot glass 1.5 times. Then I wash the mash through with water and drink that to get any extra. If I take it on an empty stomach I become very nauseous. Also the taste alone is puke worthy so I instantly chase both shots with lots of water. Admittedly I am still slightly nauseous.

As for the efficacy, I believe it is working somewhat as I have experienced increases in strength in my legs and arms over 2 weeks: 50 lbs increase on leg press, 5 lbs increase on curls, 10 lbs increase on chest flys, etc. Considering I am a naturally thin person, and dont really eat enough to merit gaining much muscle mass this was a huge difference in a very short time span.

I dont have any real data to back it up otherwise but I would be very interested if anybody else gave it a try.

Also the antioxidants and compounds in onion juice are fragile so that heating destroys them, so cooking is out of the question.

Lastly yellow onions and shallots have the highest concentration of the compounds while sweet onions, like vidalia, have almost none.

Hehe, har tittet litt rundt på anabolicminds.com vedr. løkgreiene nå. Er en del som har prøvd dette, men folk sliter noe så jævlig med å få det i seg.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Pauline Nordin sverger jo til "Fighter diet" som går ut på noe sånt som å spise 3-5 kg grønnsaker om dagen. Hun har uttalt at noen av favorittene er kål og løk. Kanskje det er hemmeligheten?

Setter en femmer på at winstrol funker mye bedre enn løk

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Men Ostarine er ikke et kjønnshormonderivat av noe slag. Det er et syntetisk molekyl som ikke gjenkjennes av kroppen som noe endogent. Det er tankegangen bak at det heller ikke skulle føre til negativ tilbakekopling. Jeg har ikke giddet å holde meg oppdatert på dette siste året, men hvis det fungerer som annonsert så burde det være trygt for FSH og LH?
    Jeg tror reguleringen av hormoner er mer kompleks enn bare det, men helt ærlig så vet jeg ikke. Artikkelen jeg lenket skrev også at det ikke var helt klart, den er fra 2009 så kanskje det kan ha skjedd noe innen den tid.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Åja, du har gått berserk på ergo-log
    Ja Hadde vært morro om det hadde vært noen stk som hadde gått igjennom de mest lovende og sjekket om det hadde noe for seg.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Ja Hadde vært morro om det hadde vært noen stk som hadde gått igjennom de mest lovende og sjekket om det hadde noe for seg.
    Har snoket mye rundt i det siste på slikt. Begynner å få en del inntrykk av hva slags ting som virker, hvorfor og hvordan. Men det er ikke bare bare

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvor bestiller du PES Erease mcbain? Vurderer å kjøpe en dose!
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Vennligst benytt neste kasse!
    By Lean&Fin in forum OT
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 19-07-06, 18:46
  2. Større kasse
    By Alexk in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 02-09-05, 17:29
  3. En kasse Steel Bars
    By TheGame in forum Kjøp og salg