Større lår på deg NK? Når jeg måler lårene stående og avslappet er de 59 cm på det tykkeste hos meg - tykkest er rett under skrittet.
Lår på 71 her... Men pga høyden, skal man nok få de opp i 80 IallefallHehe
NM 06 4pl. Junior
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Midt på måler vel låra mine en plumpe 72-73 ellernoe? Men jeg er feit, så dont mind me.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Skal det vises bilder her så har vi jo enden poster med kroppsdeler ifra tidligere
Post bilde av din beste posering her
Post bilde av most muscular her
Post bilde av hamstrings / lår her
Post bilde av leggene dine her
Post bilde av ryggen din her
hehe... morsomt å se tilbake på slike gamle tråder![]()
får jo bekreftet at låra dine var bra NK og kan jo umulig ha vært under 60?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det var jo dette jeg også lurte på. Jeg aner virkelig ikke. Jeg måler der veggiss måler, og hans lår er jo også rundt 66-68cm, og hans lår er heller ikke særlig monster-utviklet. (no offence veggiss, du har bra fremgang)
Jeg regner med dette er noe lignende av det mikkejo skriver. Og at når man får bedre utviklede lår, vil de etterhvert bli større jo lenger ned man måler (2/3 fra kneet til skrittet)
Utrent er vell låret nesten som en slags V, ved at de skrår skrått inn ned mot kneet, enkelt og dårlige "tegnet"; \ | / mens vellutvikla lår får en mer bue ytterst, mer som ( | ). Dette gjør vell at helt øverst, der det er tykkest på de som ikke har trent mye ikke endrer seg veldig mye ettersom man trener, i forhold til lenger nede på lårene, der volumet hovedsakelige legger seg.
jeg måler på samme plass som veggis og han har gromme lår i forhold til meg når man ser på det han måler.
jeg stakk på badet nå å målte slik formen min er i dag.
og da med myotape.
låret var nøyaktig 66,5 cm
På bildet i den tråden der så var leggene mine et sted over 45cm lårene husker jeg ikke men jeg tror aldri de har vært over 60cm , jeg målte de når jeg står vanlig og ca midt mellom kne og balla
Hvordan måler folk armene , begynner å lure litt her nå. måler dere der det er størst omkrets eller midt på biceps , midt mellom skulder og albu.
Armen strak eller bøyd
Jeg har ikke målt mine på en stund nå. Men skal se om jeg ikke får målt de nå etterpå.. Måler ganske høyt på låret mener jeg å huske. Og jeg VET de hadde en size på 66cm i fjor sommer..
<3Fitnessfrøken<3
biceps måler jeg på det høyeste punktet med flex. det høyeste punktet er som oftest midt mellom albue og skulder.
sist jeg målte med pump der var jeg 52cm
Jeg har en kompis som målte over 80cm på 166cm høyde og nå skjønner jeg hvorfor han kledde seg i skjørt når han tredde ut av treningsbuksene. Han målte slik jeg gjør
Ok , høyt på låret og flex , mål der det er størst og gjør det størst mulig da skjønner jeg at folk får mange cm.
Sist endret av NK; 06-01-10 kl 08:10
Hva er i det hele tatt poenget med å sammenligne CM mål egentlig? like subjektivt som å sammenligne benkpress med panattapress.
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Så lenge dere alle bruker slim fit-modeller i størrelse 34, har dere like store lår![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Jeg synes dette var en bra tråd.
Går du på ett hvilket som helst treningsforum så har du self-announcers som uansett sammenheng/tema i tråd de skriver om, vil nevne hvor easy-lifting alt de gjør på trening er. "Det er normalt ingenting for meg" "Jeg har store muskler" osv.
En sånn tråd som dette tvinger sannheten frem.
Jeg sluttet å tro jeg var the shit når jeg forstod at alle mål som blir foretatt på en halvfeit vannmann er 100% uinteressant.
Det som dog er interessant er hvor mye armene/lårene til en som er i riktig god form måler, korrekt målt, med bildebevis osv.
RockyRock
Slenger meg på, jentebukser er et helvette å finne en riktig størrelse
-trange i lårene og stoore i livet
-store i lårene og trange rundt leggene
-trange rundt livet og levelig rundt lårene
Helt jævelig å gå på buksejakt når de er formet etter catwalkmodeller..
Vil ikke si jeg har så ekstremt store lår, siste jeg målte var de 58.5 på midten..
www.mthereseo.blogg.no
Jeg har mellom 62-65 cm lår, og har en helt latterlig styrke iforhold til dette. Men bruker str 38 i bukser, og det er tight ass hell.. men det funker når jeg bruker baggy.
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
Åh herreguuuud jeg hater å kjøpe bukser!!!!!!!! Jeg har et par i xtra small d sitter som støpt,men det er fordi det er så heftig stretch...ALT annet sliter jeg med,får dem ikke over rumpe og lår så nå er det enten joggings eller baggy på megprøvde en periode å bruke mye tights,men har så feite lår at det så forferdelig ut! måler 59 cm 2/3 over kneet, har aldri målt med pump,det hadde blitt for drøyt. Har prosjekt lårkrymp på gang
![]()
Da er vi ganske like sånn "bein/buksesett"
Jeg har faktisk bare 2bukser som passer, ellers bruker jeg tights/joggebukse (kosedress - hahaha neida)
Ønsker meg BetterBodies sin AtlanticBaggyjeans, den er litt skikkelig!
www.mthereseo.blogg.no
Er vel ingenting snodig menn som har lår over 60, mine måler selv rundt 65, når det er sagt så tror jeg ikke at jeg har så mye lår igjen hvis jeg hadde gått på en real deff. Selv ser jeg endel kjekkaser med lår større enn mine. Totalyhot!
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
Har 69-70cm lår, men de er fittesvake.
Ain't nothing to it, but to do it!
Pga denne tråden, målte jeg faktisk lårene .. hehe. ca 57 på det feiteste.
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
68cm uten pump, men jeg er godt over 190cm så det ser tynt ut. Bruker 34-36 i bukser, men har en 6år gammel diesel i 32 som jeg såvidt får på meg.
Min treningsblogg: www.mintreningsblogg.wordpress.com
jeg målte litt lenger ned, og fikk 60cm.
hva tar dere som har 60++ i bøy egentlig??
<3Fitnessfrøken<3
Da jeg var på det tjokklåraste (et sted under 60cm) så hadde jeg som best rundt 15reps på vel 160kg , max vet jeg ikke men sikkert ikke så mye mer. Jeg synes det er mye vekt men det er ikke imponerende med tanke på at jeg er en hobbit med beinlengde som HitFrank sine armer
Faen, denne tråden fikk meg til å måle lårene for første gang på noen år og jeg har mindre lår en alle jentene her jo![]()
Synes lårene mine så småe ut på bilde..Me not like..
Men jeg har lett for å gaine rundt låra/ræva.. Noe som har gitt meg en tut-rumpe fra helvete! Men men
Cm trenger jo ikke ha alt og si heller.. Lårene skal jo se trente ut.. Heller trente lår på 58cm, enn tjukke lår på 70cm sier da jeg.![]()
<3Fitnessfrøken<3