Jeg trenger en støtteøvelsen til markløften i mitt 5-3-1 program,
og håper at noen av dere har gode forslag.
Boka innholder flere øvelser men jeg trenger en som hjelper meg spesifikt med styrken i starten av løftet.
Jeg trenger en støtteøvelsen til markløften i mitt 5-3-1 program,
og håper at noen av dere har gode forslag.
Boka innholder flere øvelser men jeg trenger en som hjelper meg spesifikt med styrken i starten av løftet.
Jeg vet at et annet medlem her inne sverger til en-hånds markløft!
Enhånds for å bli bedre i startfasen? Da ser jeg vel heller for meg en variant av mark på kloss.
EDIT: Og nok en gang var jeg litt treg, men i hvert fall ikke på bærtur. Dagens lille trøst …![]()
Frykte at mark på kloss skulle komme. Dette er ikke så enkelt på et "husmorsgym" som jeg trener på.
Alternativet blir å bruke en step-up.
[QUOTE=tombody;726630]Eller noen vektskiver.[/QUOTE
Sant nok, Men da kommer kommer jo selvfølgelig spørsmålet om hvor
høyt det bør være?
Trenger ofte ikke mange ekstra cm før man kjenner det meget godt![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg bruker kloss på 5cm, og bredt grep, på støtteøvelsevarianten.
En klossvariant har vært å kjøre mark til kne, med 4 sekunder opp, 4 sekunder hold og 4 sekunder ned. Dette med 40% av maks. Da skjelver kroppen.
Jeg bruker boring but big på marken, så på 2 eller 3 av settene står jeg på 2 20kgskiver. Marken min øker fortsatt så jeg vil definitivt anbefale det.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Haha! Jeg behøvde hjelp for å se den.![]()
Takk.
Da har jeg funnet en av mine tilleggsøvelser når jeg starter litt mer strukturert med støtteøvelsene.
Selveid er veleid![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!